Ga naar inhoud

Retrogoede muziek & Sjonnie's geneuzel...


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Maar ik kan je vertellen: deze op de 8 speakers + subwoofer + zware inzet op bas en volume net onder de pijngrijns geeft mij de rillingen.

Doe mij maar boven de muziekgrijns. Maar wel onder de pijngrens.

Enne Haus am See vind ik echt verschrikkelijk... maar dat zal je vast niet verbazen. Muziek moet bij mij wel op zijn minst melodieus zijn. Het ergste vind ik jazz waar geen touw aan vast te knopen is of het nu een couplet, refrein of wat voor herkenbaars dan ook in zit (dus niet alle jazz maar dat zenuwachtige getuttel op een saxofoon of zo).

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Een van de leukste en meest aanstekelijke videos clips was Dancing in The Dark, waar Bruce Springsteen een meisje op het podium haalt om mee te dansen.

Toch maar eens gegoogled

Het was zijn nichtje(!) Courteny Cox, die gecast was om de rol van fan te spelen

Later werd ze beroemd als actrice (Monica)in Friends!!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Dat nummer gaat wel over heroine hoor ;)

Het laatste couplet geeft dan ook aan dat het ronduit verderfelijk is (you're going to reap just what you sow = je gaat oogsten wat je hebt gezaaid)

Link naar reactie

Dat nummer gaat wel over heroine hoor ;)

Het laatste couplet geeft dan ook aan dat het ronduit verderfelijk is (you're going to reap just what you sow = je gaat oogsten wat je hebt gezaaid)

Oke, zo goed heb ik niet geluisterd, maar het eerste couplet is toch wel mooi sfeervol? Overigens ga ik naar Lou volgende maand in Amsterdam.

Link naar reactie

je bent vast niet de enige die denkt dat het nummer over een mooie dag gaat ;)

Maar het contrast was zo leuk. Het had natuurlijk ook zo kunnen zijn dat je vanmiddag een flinke shot had genomen...... (of trainspotting had gekeken :lol:)

Link naar reactie
  • Administrator

Zit op het randje Henk, april 2000. Maar aangezien Sjonnie de aard van dit topic toch al om zeep heeft geholpen en er inmiddels al veel jongere meuk in te vinden is, maak ik mij er ook niet meer druk om. :sleep:

Link naar reactie

Maar aangezien Sjonnie de aard van dit topic toch al om zeep heeft geholpen en er inmiddels al veel jongere meuk in te vinden is, maak ik mij er ook niet meer druk om. :sleep:

Ik was die nichten muziek een beetje zat aan het worden. maar voorruit speciaal voor jouw nogmaals...

http://www.youtube.com/watch?v=MejipzNetfA

:Ghelyon:

Link naar reactie
  • Administrator

Euuhmmm, Henk... Heel Nederland was die lederen doedels inmiddels al láng vergeten en jij komt met dit clippie aanzetten? :huh:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.