Ga naar inhoud

Retrogoede muziek & Sjonnie's geneuzel...


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

van lekker agressief

(met goeie lyrics)

How the hell did you get so fucking far in your life

You're as sucky ass liar, always blaming and blaming

It's always everybody else's fault

You never fucking (.../wake up?)

Link naar reactie

@ Nadia : Je kunt toch gewoon de adresbalk copy/paste ....een kind kan de was doen..... Intwine is idd zeker niet slecht... een goede stem is natuurlijk belangrijk.....iemand kan op album top klinken maar live gewoon kut..... ik beoordeel bands meestal toch wel op hun live optredens...

Link naar reactie

(gelukt, op het 'oude' forum lukte het ook op een andere manier, maar ik kom er altijd wel uit hoor)

Inderdaad, live blijven er weinig goeie zangers over en daar is deze Roger er 1 van (jammer dat ze uit elkaar zijn, ik had er best meer van willen hebben!!!). Al staat James (Hetfield voor de medelezers) natuurlijk met stip bovenaan :party: . Ik hou al de hele tijd de tourlijst van deze goden in de gaten maar ze komen nog steeds niet naar NL, en ik ga niet naar een festival om maar een paar liedjes van ze te horen. Mocht jij horen dat ze komen dan hou ik me aanbevolen!!!!

Link naar reactie

Al staat James (Hetfield voor de medelezers) natuurlijk met stip bovenaan :party: . Ik hou al de hele tijd de tourlijst van deze goden in de gaten maar ze komen nog steeds niet naar NL, en ik ga niet naar een festival om maar een paar liedjes van ze te horen. Mocht jij horen dat ze komen dan hou ik me aanbevolen!!!!

Die moet ook maar net z'n dag hebben. Hij heeft een periode gehad dat het allemaal helemaal nergens naar klonk. Metallica staat overigens wel op Rock Werchter 25 Mei.

Link naar reactie

Hij heeft een periode gehad dat het allemaal helemaal nergens naar klonk. Metallica staat overigens wel op Rock Werchter 25 Mei.

Tja problemen en overbelast, dan presteert iedereen wat minder (zelfs met zo'n gave, het is hem vergeven natuurlijk :wub: want hij kan het prima)

Metallica staat overigens wel op Rock Werchter 25 Mei.

Ja dat bedoel ik, een festival met anderen en niet een dedicated optreden, nee dank je. Maar misschien plakken ze er nog gauw een dagje eigen optreden in Nederland aan vast, hebben ze vaker gedaan.

Link naar reactie

Kijk het gaat natuurlijk niet altijd om een mooie, goede of zuivere stem! En natuurlijk iedereen zo zijn voorkeuren en smaak. Maar ik kan je vertellen: deze op de 8 speakers + subwoofer + zware inzet op bas en volume net onder de pijngrijns geeft mij de rillingen.

Link naar reactie
  • Administrator

Het complete Symphonicities concert van Sting in Berlijn 2010. Ga er rustig voor zitten en geniet! Misschien wel z'n beste concertregistratie ooit, zeker op BluRay een aanrader!

http://youtu.be/yiduiqbf18I

Link naar reactie

Ik hoor toch liever dit soort gitaren

Kan ik me goed voorstellen! Is ook mooi en vind ook ik beter. En toch, verkeer je een keer in een bui van geen structuur, heb je ruimte in je kop om dit op te pikken en luister je hiernaar als een soort climax volgend op wat rustiger werk dan je kan wellicht mee gaan in de flow van "het kan mij niet gek genoeg zijn". In ieder geval overkwam mij dat toen ik opa Neil live aanschouwde in de theaterhal van de RAI in Amsterdam. Overigens dank vor het Sting concert! Ga ik zeker naar luisteren.

Link naar reactie

Wellicht iets minder bekend maar daarom zeker niet minder goed...de Zwitserse band Gotthard

Zanger Steve Lee is helaas vorig jaar om het leven gekomen middels een zéér tragisch motor ongeluk. IMHO één van de beste /betere zangers en een geweldige showman!!

http://www.youtube.com/watch?v=7syJGEYXY1I&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ZNB-BWxC7Ck&feature=relmfu

Link naar reactie
  • Administrator

Nee hardrock en al die meuk is idd niet mijn ding. Bepaalde acts zijn nog te pruimen, maar dan houdt het bij mij evht op. Die jengelaars met hun scheurende gitaren zijn hun peutertijd niet voorbij. Zo stond ik vroeger ook voor de spiegel als 5-jarige te hengsten op een Bart Smit gitaar...

Link naar reactie

^^ haha....ieder z'n ding.....maar om bijv AC/DC / Metallica / Gotthard / Rammstein / Iron Maiden een stel jengelaars te noemen die hun peutertijd nog niet voorbij zijn vind ik nogal kort door de bocht hoor....

Nou speciaal voor jou een nummertje eighties nummertje dan....dit is pas muziek toch.. :lol:

offff Rrrrrrrrrrrrrrick Astley..

Link naar reactie
  • Administrator

PSB vond ik mwoah, Rick Astley had ik al eens geplaatst, goede keus! AC/DC en Metallica vind ik dan soms nog wel te pruimen :)

AC/DC is overigens een letterlijk voorbeeld van wat ik net schreef... die Angus loopt zelfs nog met gitaar en in z'n peuterkleding rond op het podium :lol:

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.