Ga naar inhoud

Retrogoede muziek & Sjonnie's geneuzel...

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Administrator

Clipjes plaatsen mensen, of, als het écht niet lukt, een linkje... <_<

En een clipje kun je tegenwoordig heel gemakkelijk hier plakken. FF in YouTube op de "delen" knop klikken, de link kopieren en dan zonder toevoegingen hier plakken. Een klein kind kan de was doen, zelfs Henk lukt het :P

Kennen we Laura Pausini nog? Ze had ooit een hitje in NL, en Paul de Leeuw maakte daar weer handig gebruik van. Om een indruk te krijgen hoe "groot" deze mevrouw in Italië is, bekijk onderstaand clipje even. Het San Siro, compleet uitverkocht, in de stromende regen en gewoon allemaal doorspelen/zingen. Dat verdient 7 letters: R.E.S.P.E.C.T. :thumbup:

Dit is trouwens een Spaanstalige versie, hieronder de Italiaanse (origineel van Ivano Fossati)

http://youtu.be/BCKGe4fV7ig

Link naar reactie

Ik ben meer van het hardere gitaarwerk ( mede door mijn werk) waar ik vroeger nogal van de oldstyle/techno/hardcore was (kan ik overigens op zn tijd nog steeds wel waarderen hoor).

Paar weken geleden nog naar Rammstein in Ahoy geweest....

Ook lekkah....Rock&Roll

Link naar reactie

ja dat is waar ja.... jij zit in de gitaren ja... ;)

Enne waren ze goed in ahoy?? :)

enne als je dat vroeger wel hebt geluisterd vind je defqon wel relaxed denk ik... :) goede sfeer enz.

Link naar reactie

Rammstein is een live band bij uitstek! Zeer spectaculaire en strakke show..

Oh maar heb wel de nodige festival ervaring heur...in het verleden naar zat feesten geweest (Thunderdome,Nightmare Rotterdam,Vechtsebanen,Martinihallen etc etc.) . In de zomer pak ik ook nog wel eens een dance festivalletje mee. Alle grote Rock /Metal festivals ben ik ook nog wel eens te vinden al is dat vaak ook "werk"gerelateerd :punk: . Maar goed.....tijd voor muziekkkkk..

Link naar reactie

ik heb voorlopig genoeg om te luisteren vandaag ;) maare ja nightmare enz. kwam ik ook wel maar vind daar echt een k*tsfeer hangen.....

veel vechten enzo... ddat is een beetje jammer :(

Link naar reactie

^^ Viel vroeger (15 jaar geleden) nog wel mee hoor. Tegenwoordig hoef je op dat soort feestjes niet meer te komen( ook geen enkele behoefte aan)...loopt enkel nog van dat debiele tokkie volk en skinheads rond ...

En weer wat muziek van Triggerfinger..

Link naar reactie

En gewoon voor de mooi...gitaarheld Steve Vai:

Ik ben blij dat ik ook dit topic ontdekt heb. Tenslotte moet ik qua muziek het toch van tips van min of meer gelijkgestemden hebben!

Steve Vai: Top en daar ia alles mee gezegd. Ik zou zeggen Davids Z3 check mijn post van Walter Trout ook even.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in