Ga naar inhoud

Paasrit 1e paasdag 24 april

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Reacties 600
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Bovenop deze windmolen heeft de Baron zondag een gouden ei verstopt. Diegene die hem het eerste naar beneden haalt, wint een leuke prijs... -_-

1252667264_6_dQYm.jpeg

Oh ja... voordat jullie nu denken van "eitje"... d'r staan ongeveer 7 van deze molens op rij <_<

Link naar reactie

als ik mee mag komt Nadia met 2 personen en eten we mee.

Enne Rob, regel ff een ander startpunt. Hier hebben wat mensen een trauma aan overgehouden.

Link naar reactie
  • Administrator
@ Roodkapje, (schijnbaar gebeurd het vaker -_-), graag 2 uur VOOR half 11 aanwezig zijn, als je die tijd aanhoud, kom je precies op tijd bij het startpunt aan <_<:schater:

Jij denkt dat wij daar geen rekening mee hebben gehouden? Wij kennen Ruud langer dan vandaag :fiew:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik maak me meer zorgen om Sjonnie, of die wel op tijd komt...

Die moet 's ochtends nog de schapen honden uitlaten, door Nicole aangekleed worden Beau aankleden en uit Kabouter Plop's grote verhalen boek voorlezen, routebeschrijvingen nieten, Ruud bellen of die deze keer wel op tijd komt, Yangkie bellen of die even Ruud wil bellen dat die op tijd vertrekt, etc. etc.

't is eigenlijk voor deze dag heel simpel... expect the unexpected of beter... unexpect the expected! :schater:

Link naar reactie
Ik maak me meer zorgen om Sjonnie, of die wel op tijd komt...

Die moet 's ochtends nog de schapen honden uitlaten, door Nicole aangekleed worden Beau aankleden en uit Kabouter Plop's grote verhalen boek voorlezen, routebeschrijvingen nieten, Ruud bellen of die deze keer wel op tijd komt, Yangkie bellen of die even Ruud wil bellen dat die op tijd vertrekt, etc. etc.

't is eigenlijk voor deze dag heel simpel... expect the unexpected of beter... unexpect the expected! :schater:

Niet nodig, Ruud kennende heeft die zijn logeeradres al gevonden. Dus niet Sjonnie maar Ruud laat de honden uit, leest Beau voor en serviced de auto's nog ff voor vertrek <_<

Link naar reactie
  • Administrator
Dus niet Sjonnie maar Ruud laat de honden uit

Gezien de grootte van jouw hond en de lengte van Ruud, vraag ik me af of dat wel goed gaat... niet dat we dan een hond, met aan een lijntje daarachter Ruud stuiterend, voorbij zien rennen door Dedemsvaart <_<

Link naar reactie
  • Administrator
Is er niet een regel dan dat alle QP's achteraan rijden? :rolleyes:

Deze rit gelden geen regels :sick:

Link naar reactie

Behalve voor Ruud dattie op tijd moet komen :schater:

9.30u is wel vroeg hoor zo op de zondagmorgen :notworthy:

Gelukkig is zuidwolde wat dichterbij dan dedemsvaart

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.