Ga naar inhoud

Paasrit 1e paasdag 24 april

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Wat jammer dat ik me gedraag tegenwoordig. Had hierover graag een woordje willen schrijven. :banaan: :lachen:

Wat let je, Je laat je toch anders ook niet tegen houden :shifty:

Link naar reactie
  • Reacties 600
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Hoi Rob... ...zie haar nog wel op de lijst staan

Da's die Lange z'n taak, wellicht leest hij er vanavond een keer niet overheen :nono:

Link naar reactie
Iets heel anders Rob. Wil jij niet mee? :nono:

Beter van niet, Rob. Ben nog altijd verslaafd aan dit forum, ondanks al jaren geen Z meer, en daar houd ik het maar bij.

Begrijp me goed: vond de ritten vanaf #1 (werd georganiseerd door forum-oprichter Ivo, bijeenkomst in Raamsdonkveer) altijd geweldig leuk.

Maar geen Z, dan ook geen forumrit. En op de bijrijdersstoel, hoe vriendelijk ook, is 't een beetje surrogaat, vind ik.

Maar ontzettend aardig dat je 't vraagt.

Link naar reactie

Zo, de onderhandelingen zijn begonnen. We starten met bieden op € 1. :nono:

Wat die lompe kroket betreft, ik zal even ondertitelen wat hij bedoelt: [start ondertiteling] het gaat niet om dat bakkie koffie, hij heeft zelf regelmatig, net als anderen overigens, bijgelapt als rekeningen onduidelijk waren. Met zo'n grote groep is het 's morgens bij het verzamelpunt juist druk met rondrennende mannen die hun vrouw zoeken (in de rij bij de wc, een enkele uitzondering daargelaten), rondgillende vrouwen die na het toiletbezoek hun man zoeken (staan bij de ztjes te ouwehoeren en zien vrouwlief niet zwaaien met de badge die hij op moet), mensen die niet weten met wat voor naam ze op het forum staan dus uren staan te zoeken naar hun badge, mensen die zich hadden opgegeven voor het diner maar sorry de hond is ziek en toch eerder naar huis gaan, en midden in het bos uiteraard: verdwaalde kabouters enz enz. Kortom als je dan ook met je ztje aankomt geeft dat snel verwarring. Om nog maar te zwijgen van het voorbeeld dat iemand een keer bij de lunch aanschoof en meereed en dat achteraf niemand wist wie dat was en hoe dat zat want halverwege de dag doen mensen vaak hun badge weer af.[/einde ondertiteling]

Verder ben ik het met Ruud eens: lang leve de gezelligheid, hartstikke leuk als we nieuwe z-fans ontmoeten! Dus als er een handige mouw aan te passen valt, is het alleen maar leuk om dezelfde hobby/passie (en in Gouden M Rob's geval: obsessie) te delen. Dus wees creatief, speld jezelf een 'I'm not a member and I pay for my drinks' button op of iedere andere originele oplossing die je maar kunt bedenken, parkeer 2 km verderop, whatever, en kom het tuig persoonlijk ontmoeten, om de volgende keer zeker mee te gaan!

Link naar reactie
Kom ook uit de buurt, maar ben blij dat ik geen Z heb. Kan ik in ieder geval wel gewoon even jullie auto's komen bekijken.

Overigens handig om te weten voor de organisatie. Mijn oom en tante zijn ook Z rijders en drinken 's morgens geregeld een kopje koffie bij TeaTime. Het is te hopen dat die er niet ook toevallig zijn zeg;-)

@ allen, veel plezier!

Hé dat is interessant.

Een half jaar geregistreerd, geen z rijder, geen deelnemer aan deze rit, en dan in zo'n ellenlang chaotisch topic de eerste post plaatsen.

Vertel? wie ben je, heb je z aspiraties? of hou je specifiek van thee? of is de datum 24 april speciaal voor je?

Ik zou zeggen stel je voor in de members gallery oid. :nono:

Want dat je de moeite neemt dit alles te lezen, en te reageren terwijl het eigenlijk niet zo veel raakvlak heeft verbaast me ;)

Link naar reactie
  • Administrator
Vertel? wie ben je, heb je z aspiraties? of hou je specifiek van thee? of is de datum 24 april speciaal voor je?

Misschien wil hij wel eieren zoeken rondom TeaTime :nono:

Link naar reactie

Je zou bijna denken dat ik me er speciaal voor aangemeld heb, maar helaas. Heb me destijds aangemeld , omdat ik voornemens was een ZZZ aan te schaffen. Helaas is dat plan door ander werk van de baan. Wie weet komt het nog eens.

Overigens wil het toeval wel dat jullie niet de enige 'club' zijn die haar ritten bij teatime start. Zo ook mg,

Morgan Alfa. Zeker de moeite van het kikken waard.

Kon echter dit keer het reageren in deze vermakelike discussie niet laten. Heb dan ook geen oom en tante met een Z, maar wat als ik ze wel had?

Het 'probleem' dat zich hier voor doet is simpel op te lossen door betalende deelnemers een nummertje te geven na betaling, of een te printen bestandje te sturen via. Zo doen eigenlijk alle auto en motorclubs die ik ken dat en zijn er ook geen problemen met eventuele kijkers of mede enthousiastelingen. Sterker nog, kunnen die met een gerust hart ook komen kijken en proeven van de sfeer;-) (al dan niet met Z) en wie weet doet hij/zij een volgende keer ook mee.

Link naar reactie
Je zou bijna denken dat ik me er speciaal voor aangemeld heb, maar helaas. Heb me destijds aangemeld , omdat ik voornemens was een ZZZ aan te schaffen. Helaas is dat plan door ander werk van de baan. Wie weet komt het nog eens.

Overigens wil het toeval wel dat jullie niet de enige 'club' zijn die haar ritten bij teatime start. Zo ook mg,

Morgan Alfa. Zeker de moeite van het kikken waard.

Kon echter dit keer het reageren in deze vermakelike discussie niet laten. Heb dan ook geen oom en tante met een Z, maar wat als ik ze wel had?

Het 'probleem' dat zich hier voor doet is simpel op te lossen door betalende deelnemers een nummertje te geven na betaling, of een te printen bestandje te sturen via. Zo doen eigenlijk alle auto en motorclubs die ik ken dat en zijn er ook geen problemen met eventuele kijkers of mede enthousiastelingen. Sterker nog, kunnen die met een gerust hart ook komen kijken en proeven van de sfeer;-) (al dan niet met Z) en wie weet doet hij/zij een volgende keer ook mee.

Maar toch leuk (en een beetje apart) dat je ondanks er (helaas) voor gekozen hebt geen z te kopen hier toch nog leest, en zelfs in dit soort chaostopics, waarvan vaak gezegd wordt dat ze alleen interessant zijn voor degene die erbij waren/zijn.

Kan eigenlijk maar 1 ding betekenen: jij hebt dringend een Z nodig! :thumbup: :thumbup:

Maar idd zelf een soort badgeontwerp maken en rondmailen zodat deelnemers dat kunnen uitprinten (of dat de organisatie dat doet) is waarschijnlijk the way to go, zeker als andere clubs dat ook regelmatig doen.

Dit is natuurlijk best een grote rit met bijna 50 auto's, dus zelfs als er geen andere mensen komen kan ik me voorstellen dat het voor de organisatie al chaos wordt als niet iedereen herkenbaar is.

Link naar reactie
  • Administrator

Zo... de routebeschrijvingen zijn gemaakt, Sjonnie gaat laat ze morgen printen en morgenavond gooi ik de TT-bestandjes online voor de gadgetfreaks.

Tot zondag allen! :thumbup:

Link naar reactie

50 auto's zag ik in de startpost.

Wat vet zeg! Ben erg benieuwd, wordt de eerste tourrit voor mij!

Ik neem me dslr mee! Mooi wat foto's maken :thumbup:

Tot zondag!

Ps mogelijk 23 graden! Zonnebrandcreme!!! :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

@ Sjonnie... je had dus wél 10.30u als vertrektijd aangegeven zie ik net ipv 10.00u wat we zondag hadden aangehouden :thumbup:

Dat wordt dus doorknallen om op tijd bij de lunchlocatie aan te komen <_<

Ach, what the heck. Ik heb een shortcut alternatief in mijn TT gezet :P

Gezien de pauperdrukte onderweg naar Slagharen via de A28 > N377, wordt een ieder verzocht hier rekening mee te houden en wellicht is het geen overbodige luxe om te zorgen dat je wat vroeger weggaat van huis. Er gaan dus 50.000 naar dat pretpark en die gaan écht niet met de trein... :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.