Ga naar inhoud

Paasrit 1e paasdag 24 april


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Kweet het wel anders gedaan, kom deze kant op, zorg ik wel voor een gezellig gesprek en wat foto's van je speeltje :banaan:

Hoe moet ik dit opvatten, ik had een reactie zoals die van Sjonnie hier niet verwacht. Ik zie ook totaal het probleem niet, waar hij ze schijnbaar wel ziet. Zoals ik reeds meldde (in een reeds verwijderd bericht) je veroorzaakt problemen als je met een Z komt, met een Mazdaatje heeft Sjonnie geen probleem?

Terwijl ik toch duidelijk te kennen gegeven had alleen maar even te komen kijken, en verder niets, omdat ik een andere programmering heb voor die dag. Als ik aan het programma had willen meedoen, had ik me wel opgegeven voor de 18e. Het leek me gewoon even leuk mensen van dit forum IRL te ontmoeten.

Wat een vooringenomenheid allemaal; Alsof ik er op uit zou zijn op kosten van een ander een kopje koffie te nuttigen.

Link naar reactie
  • Reacties 600
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Wat een vooringenomenheid allemaal

Beste,

Dit heeft niets met vooringenomenheid te maken. Wij twijfelen er ook niet aan dat je met goede bedoelingen naar TeaTime wilt komen, maar gezien een aantal "vervelende situaties" in de afgelopen jaren, is het hier op het forum inmiddels gewoon een soort van regel dat na sluiting van inschrijving er geen uitzonderingen worden gemaakt, tenzij wij van te voren van uitzonderingen op de hoogte zijn gebracht, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Alles is geregeld, dus ook het ontvangst qua drank e.d. Wij hebben er geen controle op als zich tussen de 100 man ook nog een paar mensen alleen even kennis komen maken. Als wij 1 toestemming geven om langs te komen, dan moeten we dat bij een ieder doen die daar de behoefte aan zou hebben. Dat werkt gewoonweg niet, dat is in het verleden gebleken. En helaas, zoals zo vaak: de "kwaden" verpesten het weer voor de "goeden".

Ondanks dat het misschien anders lijkt door het geouwehoer in dit topic, zit er veel tijd, energie en geld in het samenstellen van zo'n rit, zeker als je het ook nog eens met z'n 3-en organiseert. Ik denk dat je zelf wel een rekensommetje kan maken... Iedereen betaalt netjes voor de deelname en met aanwezigheid van 1 of meerdere "onbekende" Z-tjes, al is het alleen bij vertrek, kan dit voor scheve gezichten zorgen bij de overige deelnemers en dat willen wij voorkomen. Lees het volgende topic maar eens door, dan snap je hopelijk waarom... https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=...hl=reactietopic

Los van dit alles, slaat je antwoord op Sjonnie's vraag overigens helemaal nergens op en de reacties daarop volgend al helemáál niet. (die zijn inmiddels foetsie, zie ik... :banaan:). Je bent van harte welkom, zowel hier als tijdens toerritten (graag zelfs, des te meer volk, des te meer vreugde), maar dan graag bij een volgende gelegenheid.

Rob

PS. heb vanavond nog ff rondom Slagharen gezworven en een alternatief gevonden, geloof ik :lachen:

Link naar reactie
Los van dit alles, slaat je antwoord op Sjonnie's vraag overigens helemaal nergens op en de reacties daarop volgend al helemáál niet. Je bent van harte welkom, zowel hier als tijdens toerritten (graag zelfs, des te meer volk, des te meer vreugde), maar dan graag bij een volgende gelegenheid.

Rob:

Duidelijk. Ik heb vele toertochten in ander clubs gereden en georganiseerd, maar dit nog nooit meegemaakt. Ik heb Sjonnies reactie gewoon niet begrepen. Het was voor mij volkomen duidelijk dat ik me niet alsnog wilde opgeven, de sluitingsdatum was toch al voorbij? Ik wilde alleen op dit forum even melden dat ik bij een activiteit, zo dicht bij huis, gewoon even wilde komen buurten. Maar dat is in verkeerde aarde gevallen en heb op de reactie daarop misschien wat verhit gereageerd. Veroorzaakt door het feit dat de suggestie werd gewekt dat ik er op uit zou zijn een gratis consumptie te ritselen. Dat woord geZeik was gewoon een citaat uit de quote van zzztje, niet meer en niet minder en door het plaatsen van een hoofdletter Z leek het mij duidelijk hoe het gelezen moest worden. Maar dat is het nadeel van alle fora je hoort de klank niet en leest alleen in de "mood" waarin jezelf verkeert.

Bij deze mijn excuses ik heb de organisatie niet in de wielen willen rijden en allerminst mensen willen kwetsen.

Link naar reactie

Even aan de organisatie, er zal toch iets voor de deelnemers gemaakt moeten worden. een badge of van mij part een stempel op je hand.

Geeft duidelijkheid bij bestelling. op vertoon consuptie.

Forum kan door iedereen gelezen worden en misschien komen er wel pasanten op af om een hoop Ztjes bij elkaar te zien en na het lezen van dit even een gratis consumptie mee te pakken.

En wat Mc.Carben betreft gewoon gezellig langskomen en elkaar een handje geven, uitvechten op het forum heeft geen zin.

Link naar reactie
  • Administrator
Duidelijk. Ik heb vele toertochten in ander clubs gereden en georganiseerd, maar dit nog nooit meegemaakt.

Het werd bij de ritten alhier van kwaad tot erger.

Ik heb Sjonnies reactie gewoon niet begrepen. Het was voor mij volkomen duidelijk dat ik me niet alsnog wilde opgeven, de sluitingsdatum was toch al voorbij?
Het is jammer dat je al je reacties hebt verwijderd, want ook ik las jouw eerste reactie als een aanmelding. Vandaar dat Sjonnie jou er om vroeg, waar je op had kunnen antwoorden wat je bedoeling was, desnoods in een PM.
Dat woord geZeik was gewoon een citaat uit de quote van zzztje, niet meer en niet minder en door het plaatsen van een hoofdletter Z leek het mij duidelijk hoe het gelezen moest worden. Maar dat is het nadeel van alle fora je hoort de klank niet en leest alleen in de "mood" waarin jezelf verkeert.

Als dat al de bedoeling was, waarom dan ineens al je reacties wissen? De reacties van Nadia en zzztje (voorheen de organisator van de Paasrit en o.a. door dit soort situaties ermee gestopt) heb jij ook verkeerd geinterpreteerd.

Bij deze mijn excuses ik heb de organisatie niet in de wielen willen rijden en allerminst mensen willen kwetsen.

Dat zeggen we ook niet

Link naar reactie
  • Administrator
een badge of van mij part een stempel op je hand.

En wat denk je dat jij zondagmorgen zit te doen? :banaan:

Link naar reactie
was gewoon een citaat uit de quote van zzztje,

voor de goede orde , we hebben (met veel hulp van RJ&S) de eerste 3 jaar de paasrit georganiseerd dus weet waar ik 't over heb. bedoel er verder nix mee.

de keuze is nu aan de hudige organisatie.

Link naar reactie
Even aan de organisatie, er zal toch iets voor de deelnemers gemaakt moeten worden. een badge of van mij part een stempel op je hand.

Geeft duidelijkheid bij bestelling. op vertoon consuptie.

Forum kan door iedereen gelezen worden en misschien komen er wel pasanten op af om een hoop Ztjes bij elkaar te zien en na het lezen van dit even een gratis consumptie mee te pakken.

En wat Mc.Carben betreft gewoon gezellig langskomen en elkaar een handje geven, uitvechten op het forum heeft geen zin.

Bedankt, voor je reaktie. Overigens de spijker op z'n kop: duidelijkheid, herkenbaar zijn, d.m.v. badges, polsbandjes of iets dergelijks, zo is het ook voor een uitspanning als Teatime duidelijk wie er wel en wie niet aan het evenement deelnemen. Alhoewel ik ook het probleem van de organisatie wel begrijp, het moet ook allemaal geregeld/gemaakt/georganiseerd worden en uiteindelijk is het allemaal liefdewerk/oud-papier. En vaak zijn dezelfde personen de "klozzz" :banaan:

Link naar reactie
Het is jammer dat je al je reacties hebt verwijderd,

Dat was een reactie op het feit dat Sjonnie schreef dat ik me beter helemaal niet meer hoefde voor te stellen. Maar toen ik de reacties van anderen daarop zag had ik er spijt van en heb zo goed en zo kwaad als dat ging mijn posts herschreven. met dien verstande dat de kwetsende gedeeltes zijn verwijderd, waarvoor ik overigens reeds mijn excuses had aangeboden.

Link naar reactie
  • Administrator
herkenbaar zijn, d.m.v. badges, polsbandjes of iets dergelijks

Da's meer bedoeld voor de organisatie om te weten wie we voor ons hebben staan. 't Is makkelijker voor 100 man om 3 idioten te kunnen onthouden, maar lastiger (in elk geval voor 1 van ons...) om namen van 100 idioten te onthouden :lachen:

uiteindelijk is het allemaal liefdewerk/oud-papier.

Liefdewerk??? Mes op mijn keel van die lange zul je bedoelen :banaan:

Link naar reactie

Lekker koffie drinken, ztjes kijken en lekker ouwehoeren met iedereen. :lachen:

Het is jouw feesie mr. de organisator dus regel het dan ook goed, jullie zijn met z'n 3en dat moet dan toch wel goed komen toch :lol:

Maar goed, het moet toch een beetje chaotisch worden, ik ga er zowiezo al niet van uit dat alles op rolletjes zal lopen :banaan:

En wat denk je dat jij zondagmorgen zit te doen? :shifty:
Link naar reactie

Wat jammer dat ik me gedraag tegenwoordig. Had hierover graag een woordje willen schrijven. :banaan: :lachen:

Edit: Mijn profiel bekeken, Johan? Vertel 't maar.

Edit: Wat ben ik blij dat we elkaar nog kenden, die eerste jaren op het forum en de ritten.

Link naar reactie

Even een vraag aan de Baron, kan ik de persenning wel gewoon zwart afrekenen, zo niet, dan hoop ik dat je een pin apparaat bij je hebt :shifty:

maar even zonder gekheid, is, met zoveel Ztjes ook wel zo handig om herkenbaar te zijn, b.v. een rood lint aan de antenne van de organisatoren en laeders of the pack en de members een wit lint of iets dergelijk, verder succes met het organiseren en tot zondag, we hebben er zin in :banaan: :lachen:

Link naar reactie

Uhm.. iemand kan toch in plaats van mij rijden tijdens de rit? Kan ik m'n 40 euro weer terugkrijgen.. en heeft diegene een leuke dag! :banaan: :lachen:

edit: Maak er desnoods een mooie deal van.. iemand mag meerijden voor 35 euro! Haha. Mijn plaats is toch al betaald en anders is het zonde van de centjes.. :shifty:

Link naar reactie
  • Administrator
En Rob ...... stuur je mij die aangepaste route nog even op dan

Komt er vandaag aan. Zou eigenlijk vanochtend gaan rijden, maar heb ik gisteravond al gedaan :banaan:

Link naar reactie

Kom ook uit de buurt, maar ben blij dat ik geen Z heb. Kan ik in ieder geval wel gewoon even jullie auto's komen bekijken.

Overigens handig om te weten voor de organisatie. Mijn oom en tante zijn ook Z rijders en drinken 's morgens geregeld een kopje koffie bij TeaTime. Het is te hopen dat die er niet ook toevallig zijn zeg;-)

@ allen, veel plezier!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.