Ga naar inhoud

Paasrit 1e paasdag 24 april


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

We gaan het meemaken :wub: Als de stoet een complete chaos wordt, rij ikzelf de route wel aan de hand van het hele duidelijke routeboek van BMW-Z CSI. Als ik zie hoeveel energie hij erin heeft gestoken :wave: , petje af :thumbup:

Cyn-Cyn dan als navigatie en gaan met die banaan, eeeum :m:

Met al die zinspelingen hier van de ervaren rotten, weet ik eigenlijk niet anders dan dat ik een zooitje moet verwachten.

Jij suc7 met blokken B)

Link naar reactie
  • Reacties 600
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Z3-Widebody

:wave: Het lijkt wel een soap.. :thumbup:

Amanda en ik (Lawrence) zijn erbij!
Helaas, helaaaas.. mijn vriendin en ik moeten afzeggen.. Wens de deelnemers wel een stralende dag! En veel plezier :m:
WIJ DOEN MEE! Haha. Eten 's avonds denk ik wel, maar zou kunnen ik dat later wel verander :wub: anyway zet mij maar dus neer voor 2x!
Amanda en ik zijn erbij :) maar zonder diner B) moeten nog eindje richting zuiden daarna!
Helaas jongens, mijn vriendin en ik moeten ons toch afmelden!
Link naar reactie
aangezien ze in Maastricht wonen, moet ik mijn familie even voor laten gaan..

Lawrence & Amanda

Anders doe je het op 2e paasdag zo: pak je de Z, pak je je vriendin, zeg je "kom, laten we naar m'n broer gaan. Rij jij maar, kan ik nog even leren", en dan kan je tóch met de paasrit mee :thumbup:

Link naar reactie

Neeneenee jongens haha. Ik weet het.. en het spijt me oprecht! Maar het klote is dat de Paasrit zo leuk was vorig jaar, had graag mee willen doen, maar het zo onhandig uitkomt :( en nu er familie op bezoek is.. is het echt een no-go!

btw Johan, ga jij ook een stukje rijden? Mag dat van Stefan? Haha

edit: Uhh Widebody, zijn jouw velgen-perikelen niet eerder Bold & The Beautiful material? Haha

Link naar reactie

Tja, van je familie moet je het maar hebben, die komen altijd op de meest rare momenten langs, btw Enzo als langs komen is het geen probleem, als ze maar gang houden :box: :(

Link naar reactie

Alhoewel ik zondag hele andere dingen op het programma heb staan, kan ik het toch niet over mijn hart verkrijgen om een activiteit van dit forum helemaal te negeren. Zeker niet nu de start bijna in mijn achtertuin is. Helaas ben ik nog niet in staat geweest een fotoshoot te maken voor mijn hernieuwde "even voorstellen" maar dan kom ik mijn nieuwe aanwinst wel even bij Teatime voorstellen.

Link naar reactie

Nou dat lijkt me niet aangezien iedereen voor 18 april moest betalen en je de 19e het def aantal personen moest doorgeven.

Leuk als mensen een bakkie komen doen en even kennismaken, maar er zijn al eerder met een rit spontane aanhakers geweest waardoor de organisatie allerlei vragen/toestanden kreeg bij een lunchgelegenheid of bij de borrel.

Link naar reactie
......waardoor de organisatie allerlei vragen/toestanden kreeg bij een lunchgelegenheid of bij de borrel.

Vertel mij wat....... Wat een gezeik was dat vorig jaar. Pff

Link naar reactie
Leuk als mensen een bakkie komen doen en even kennismaken, maar er zijn al eerder met een rit spontane aanhakers geweest waardoor de organisatie allerlei vragen/toestanden kreeg bij een lunchgelegenheid of bij de borrel.

Daarom ook mijn vraag...Leuk dat mensen met de beste bedoelingen spontaan langs willen komen maar...Kom alleen als je je hebt aangemeld, ik heb geen zin om voor Jan en alleman de koffie/lunch of het diner te gaan lappen.

Link naar reactie
Ehhh, is dit een aanmelding of wat :lachen:

Dacht het niet. Aanmelden kon toch tot 18 april? Ik heb helaas andere verplichtingen zondag, maar een bezoekje aan Teatime kan er nog wel even af :banaan:

Link naar reactie
Daarom ook mijn vraag...Leuk dat mensen met de beste bedoelingen spontaan langs willen komen maar...Kom alleen als je je hebt aangemeld, ik heb geen zin om voor Jan en alleman de koffie/lunch of het diner te gaan lappen.

He jammer, ik wilde nog even "aanhaken""zondag, lekker de eetpiraat uithangen!

Mzzl Maarten

Link naar reactie
Dacht het niet. Aanmelden kon toch tot 18 april? Ik heb helaas andere verplichtingen zondag, maar een bezoekje aan Teatime kan er nog wel even af :banaan:

Dacht het niet...Hoe denk je dat het zal zijn als er nog eens spontaan 10 auto's even komen langs rijden. Ik kan je namens de gehele organisatie melden dat wij hier niet op zitten te wachten. Aangezien wij p.p. afrekenen wekt het alleen maar chaos op. Kennis maken prima maar op een andere manier SVP

Edit: lees net je volledige reactie, blijf lekker weg en sla het voorstellen helemaal over. Ik stel je een fatsoenlijke vraag en zit niet op een reactie "wat een gezeik" te wachten :lachen:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.