Ga naar inhoud

Paasrit 1e paasdag 24 april


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 600
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Aan de andere kant... tegen de tijd dat wij er langskomen zijn ze allang aan het zoeken :thumbup:

9.00 uur: Park open

10.00 uur: Startschot paaseieren zoeken door Evelien de Bruijn (Bij de fontein)

10.00 uur: Paaseieren zoeken (Gebied rondom de Thunder Loop)

Sjonnie, jij wilde chaos... dit is wel de mooiste chaos die je je kunt bedenken :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Zit niets anders op om donderdag nog ff aangepaste route aldaar te checken :rolleyes:.

Routebeschrijvingen print ik vrijdag wel ff op de zaak :thumbup:

Link naar reactie
Sjonnie, jij wilde chaos... dit is wel de mooiste chaos die je je kunt bedenken :rolleyes:

Ik denk dat wij gebruik van de situatie moeten maken. Als wij nou tussen die duizenden eieren van SBS6 zo'n 25 met een Z3 wikkel stoppen, hier vervolgens 25 euri per gevonden ei aan verbinden dan zien wij iedereen toch wel tegen 17.00uur binnen druppelen. Ik bedoel 25 euri, wij blijven Nederlanders natuurlijk. Kunnen wij de rest van de dag lekker bij "Het Laer" op het terasje zitten :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Laten we hopen dat die Piet Paulusma nu eens wel gelijk heeft :rolleyes: :lachen:

En zo niet... we weten hem te vinden die dag :thumbup:

In een recordtijd van anderhalve dag waren bijna alle 50.000 kaartjes vergeven, die toegang bieden tot het Grote SBS 6 Paasfeest in Attractie -en Vakantiepark Slagharen. Het feest is daarmee bij voorbaat een succes. Popstar winnaar Wesley treedt op in The Music Hall, Piet Paulusma verzorgt vanuit het park het weerbericht, het American Circus staat in het Circus Showtheater en het Western Village Theater vertoont tweemaal een stuntshow.
Link naar reactie
Zit niets anders op om donderdag nog ff aangepaste route aldaar te checken :rolleyes:.

Routebeschrijvingen print ik vrijdag wel ff op de zaak :thumbup:

Zeg, doen die twee andere eikels nog iets? (behalve de bedankjes in ontvangst nemen, zondag)

Link naar reactie
  • Administrator

Wou jij beweren dat Kroket het voor elkaar krijgt om die route in 1x goed te rijden?

En wou jij beweren dat jij daar dan braaf achteraan blijft hobbelen?

Ik voorzie grote hilariteit, moet nu al lachen ;)

Link naar reactie

Het is, dat ik door Sjonnie gedwongen ben om me spontaan in te schrijven maar ik had net zo goed op bezoek kunnen gaan bij m'n schoonmoeder. Net zo'n nuttige dagbesteding.

Link naar reactie

Nou Henk, ik voel me wel een beetje verantwoordelijk voor de situatie waar Rob zich nu in bevindt.

Ik had hem vooraf moeten melden dat die ene mede organisator goed is in sexy_001.gif

en die andere nog beter is in sexy_004.gif

Voor de rest een prima team.

Link naar reactie
  • Administrator

@z3mrunner: jij bent nr zoveel al die mij waarschuwt als het leed al is geschied :blink:

Maar goed, wees allen maar blij dat ik me ermee heb bemoeid, anders hadden jullie het met een pizza uit Westerstede en Dedemsvaart moeten doen en zelfs dan was het maar de vraag geweest of die pizzatoko's ooit zouden zijn gevonden zondag. Kroket presteert het zelfs om je in Dedemsvaart nog naar een niet bestaande locatie te leiden :D

Link naar reactie

Ik kan het wel beamen hoor..

Je komt alleen op dezelfde plek als Kroket aan als je 'm niet uit het oog verliest :rolleyes:

Maar ik zoek m'n plaatsje zondag a.s. goed uit; ik rij 2e in de stoet.

Link naar reactie

Helaas jongens, mijn vriendin en ik moeten ons toch afmelden! Mijn broer en zijn vriendin komen bij ons langs met Pasen, en aangezien we die toch al zo weinig zien, aangezien ze in Maastricht wonen, moet ik mijn familie even voor laten gaan..

Wens jullie wel allemaal supermooi weer en een hele gezellige dag! :thumbup: Maar dat zal vast lukken..

Volgend jaar zijn we er weer bij!

:wub:

Lawrence & Amanda

Link naar reactie

Haha i know.. vind het ook echt jammer B) maar het gaat gewoon niet lukken.. dag erna moet ik weer in de boeken en de dag daarna een van m'n laatste toetsen..

Mn broer zie ik al weinig, dus.. Maar hij gaat wellicht ook een Z3 aanschaffen :wub: dus dan komen we wel samen naar de volgende Paasrit!

Hm wel lekker zeg hoop dat je de /M even de sporen kan geven Niblick :thumbup: niet de hele tijd achter die stoet aanhangen :wave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.