Ga naar inhoud

Paasrit 1e paasdag 24 april


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

^ kun je even wat duidelijker zijn (lees: het hele verhaal mét namen publiceren)? Laat ons allen even meelachen meegenieten ;)

Link naar reactie
  • Reacties 600
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

en Edwin als 3e. Misschien komen we dan allemaal wel op tijd en via de goeie weg aan ;)

?que ;) ................... ah ik zie het eindadres in post 1 staan. Dat wordt een vroegertje. Vanaf hoe laat is de drank inclusief?

Link naar reactie
^ kun je even wat duidelijker zijn

Kan er maar 1 zijn, die er nota bene zijn dagelijkse werk van heeft gemaakt (maar het daar - de hemel zij geprezen - heeft uitbesteed aan mensen die er wèl verstand van hebben)

Link naar reactie
  • Administrator
Dat wordt een vroegertje.

Dan ga je heel wat missen en dan bedoel ik niet alleen de chaos... ;). Zelfs de Baron verbaasde zich in positieve zin over het Sallandse landschap en dito stulpjes.

Link naar reactie
  • Administrator
Want als dat zo is ga ik m'n betaling laten storneren

Dat kan alleen bij automatische incasso en ik hoop niet dat je zo stom bent geweest en Kroket daarvoor een machtiging hebt geven, want dan rijdt hij binnenkort in een Individual Coupé rond :lachen:

Link naar reactie

Heb de bijdrage ook maar naar die verdachte rekening in Zwitserland overgemaakt :apple:, nu maar hopen dat t goedkomt... :D :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Als jullie deze keer een plekje vrij houden wel!!! :(

Doen wij wel. Kunnen we nog iemand tussen jullie in plaatsen? :lol: :lachen:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.