Ga naar inhoud

Paasrit 1e paasdag 24 april


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 600
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Voor de gadgetfreaks komen er bestandjes beschikbaar voor zowel TomTom, Garmin & BMW (geen idee of die laatste 2 werken, hoop voor jullie van wel :thumbup: )

En misschien printen we ook nog wel wat uit <_<

Link naar reactie
  • Administrator
met de kwik, kwek en kwak als reisleiders

Ik neem aan dat iedereen die zich heeft aangemeld inmiddels op de hoogte is van de chaotische taferelen so far, dus laat ze eens commentaar leveren... :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Ben benieuwd of ze net zo snel betalen als dat ze zich aanmelden :fiew:

Helaas ben ik er niet bij :muur: anders had ik nu betaald :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Aan alle deelnemers: zie openingspost m.b.t. betalen

Ik wil wel betalen maar ik sta nog niet tussen de deelnemers.

Kan ik dus gewoon overschrijven?

En wat m.b.t. het avondeten, moet vriendinlief nog even vragen of ze wil.

Kan ik nu alvast 2x 20 euro betalen en evt. op de dag zelf de rest? Of wil je het 100% van te voren weten?

BVD :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Ik wil wel betalen maar ik sta nog niet tussen de deelnemers.

Het feit dat je met zo'n petjes auto mag deelnemen houd tevens in dat jij voor het volledige pakket moet betalen. Dus gewoon mee eten, ik zal een plaatsje naast Arno voor je reserveren :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Mijn dank is groot.

Zal het bedrag morgen overmaken.

Maar ...vriendinlief gaf zojuist te kennen, na lang beraad, niet mee te gaan. :hypocritesmiley:

Voor de gezelligheid zal ik uiteraard wel bij het avondeten zijn :fiew:

Kijk er al naar uit :muur:

Link naar reactie
  • Administrator
ik zal een plaatsje naast Arno voor je reserveren :hypocritesmiley:

Hadden we voor Euro niet dat ene plekje bij het raam gereserveerd?

Link naar reactie
  • Administrator
Maar ...vriendinlief gaf zojuist te kennen, na lang beraad, niet mee te gaan.

Ja ja... die hebben we eerder gehoord :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Noteer ons ook maar: 2 pers. (geen diner), hopelijk staat onze nieuwe aanwinst dan ook

op kenteken. :rolleyes:

je staat genoteerd, nog 3 te gaan :rolleyes:

onze bijdrage is overgemaakt. :thumbup:

Komt goed uit, moet morgen mijn winter setje ophalen :thumbup:

Link naar reactie
Leef je uit. :rolleyes::rolleyes:

Je kent Sjonnie, Diane: lekker in april winterbandjes kopen voor als het nog eens glad mag gaan worden. Dat belooft weer een mooie route te worden.

Ik verwacht natuurlijk wel weer chocolade paaseieren zoals we dat van Diane en Willy gewend waren.

Link naar reactie
  • Administrator
Ik verwacht natuurlijk wel weer chocolade paaseieren zoals we dat van Diane en Willy gewend waren.

Je weet toch wie de financiën beheert... wilde ze vandaag gaan halen, maar 't budget was er al doorheen, begreep ik :rolleyes:.

Worden het dus toch die rauwe eieren (zal er bij jou een klein gaatje in boren :rolleyes:).

Link naar reactie

Rob, waarom denk je dat ik als enige nog geen geld heb overgemaakt. Hou je morgen je achteruitkijkspiegel wel in de gaten met de proefrit. Je bent Kwik zo kwijt. Tip: Normaliter kom je hem na een tijdje wel weer tegen rijdend op de andere weghelft en in tegengestelde richting.

Link naar reactie
  • Administrator

Mooi weertje! ;)

Eerst ff Formule 1 kijken (zolang het spannend blijft :)) en daarna met die lange aan de hobbel (en wellicht de Baron), deel 2 van de Paasrit uitwerken B)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.