Ga naar inhoud

Paasrit 1e paasdag 24 april


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 600
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Over pinksteren gesproken... Moet ik trouwens nog een polletje opgooien voor een pinksterrit, of wordt het dan een beetje teveel van het goede? :P

Goed idee, 1e pinksterdag :angry:

Link naar reactie
  • Administrator
..... Dus Rob, geen kuikentjes :lol2:

Da's dan weer lekker... Iemand nog 50 konijntjes over? :unsure:

Volgens mij zijn die vanochtend platgereden op de A200 tussen Haarlem en Amsterdam..

Was de bestuurder wel in het bezit van een geldig rijbewijs, want volgens mij bedoelde het D.B.C. met transport het bovenstaande :lol2:

Link naar reactie
En leg is kom er maar in bart uit hoe mijn auto met zowel meer PK als koppel niet sneller zou zijn? :shifty:

Roberto, je bent een best joch maar blijf s'ochtends a.u.b. van de blauwe m&m's af. Je slaat wartaal uit met dat geblaat over je 1 serie, je quasi inteligente opmerkingen over je back up en weet ik veel wat allemaal. Haal eens diep adem en denk eens na...ik word er gvd doodmoe van :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
ik word er gvd doodmoe van

Denk dat sommigen dat sinds de laatste knalrit nog steeds zijn :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Zijn de kosten al definitief bekend en is een vooruit betaling gewenst?

Als jij niet komt opdraven, trek ik het gewoon van je Europatour aanbetaling af <_<

Sjonnie is van het financiële gedeelte, dus zodra z'n boekhouder akkoord heeft gegeven, zal hij wel met exacte cijfers komen

Link naar reactie
  • Administrator
Don't worry :wave:

Waar ik me meer zorgen om maak... heb jij inmiddels die opbouw al van je ZZZ afgehaald? <_<

Link naar reactie
Uitklapbaar raampje? Hij ritst gewoon z'n ruitje er uit :lachen:

Dat kan in ieder geval maar is niet erg uniek.

Wel dat er nog een luifel aan vast kan worden gemaakt :thumbup::blink:

Link naar reactie
  • Administrator

Vandaag deel 1 van de paasrit gereden, toch nog wat kleine wijzigingen doorgevoerd om e.e.a. wat veiliger te maken (lees: zoveel mogelijk voorkomen dat 50 auto's een drukke N-weg moeten oversteken).

Zondag gaan Sjonnie en ondergetekende deel 2 rijden. De Baron is zondag helaas verhinderd, dus ik hoop dat die Qpé mij niet al na de eerste bocht tegemoet komt rijden <_<

Iedereen z'n visum al op orde? :thumbup:

Dít is nu o.a. in de route opgenomen:

1575144718_bbf931353a.jpg

Link naar reactie
Vandaag deel 1 van de paasrit gereden, toch nog wat kleine wijzigingen doorgevoerd om e.e.a. wat veiliger te maken (lees: zoveel mogelijk voorkomen dat 50 auto's een drukke N-weg moeten oversteken).

Zondag gaan Sjonnie en ondergetekende deel 2 rijden. De Baron is zondag helaas verhinderd, dus ik hoop dat die Qpé mij niet al na de eerste bocht tegemoet komt rijden <_<

Iedereen z'n visum al op orde? :thumbup:

Dít is nu o.a. in de route opgenomen:

1575144718_bbf931353a.jpg

Hoeveel ZZZ-tjes tegelijk???? :lachen: :box:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb nog steeds een stoeltje vrij... wil je er zeker van zijn dat je via de route op de plaats van bestemming aankomt en heb je zin om onderweg wat foto's te schieten, meld je dan ff bij mij aan.

Mohikaan heeft trouwens eerste keuze :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.