Ga naar inhoud

Paasrit 1e paasdag 24 april


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 600
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat slap geouwehoer komt omdat Paasen zolaat valt dit jaar, kleine 3 weken nog :unsure:

Ja we zitten al bijna aan onze derde ronde paaseitjes in de schaaltjes...

Kan iemand me uitleggen waarom het nu weken later valt dan voorgaande jaren? Dat een feestdag 1 of enkele dagen opschuift ok maar zo veel? Hoe wordt dat bepaald? Jaja net als de paashaas kom ik ook uit een ei :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Kan iemand me uitleggen waarom het nu weken later valt dan voorgaande jaren?

Volgens mij proberen ze het een keer met pinksteren te laten samenvallen :unsure:

Link naar reactie

Nou heb ik je mijn hele familiegeschiedenis zitten vertellen maar je begrijpt het nog steeds niet hè, het heeft ook geen enkele zin om jou wat uit te leggen... (minischater)

Link naar reactie
Wat een overbodige toevoeging :thumbup: ik dacht uit de klei :angry:

hoho, dan zou het onder een steen kunnen zijn en dat was iemand anders.

Link naar reactie
Kan iemand me uitleggen waarom het nu weken later valt dan voorgaande jaren?

Pasen is altijd 2 dagen na Goede vrijdag.

Goede vrijdag is dit jaar heel laat.

Een ongeluk komt nooit alleen. Je kan er donder op zeggen dat Pinksteren dit jaar ook wel laat zal zijn :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Je kan er donder op zeggen dat Pinksteren dit jaar ook wel laat zal zijn :angry:

Over pinksteren gesproken... Moet ik trouwens nog een polletje opgooien voor een pinksterrit, of wordt het dan een beetje teveel van het goede? :thumbup:

Link naar reactie
Over pinksteren gesproken... Moet ik trouwens nog een polletje opgooien voor een pinksterrit, of wordt het dan een beetje teveel van het goede? :angry:

Als je niets anders te doen heb en nog een ritje wilt organiseren, ga gerust je gang :thumbup:

Link naar reactie
Over pinksteren gesproken... Moet ik trouwens nog een polletje opgooien voor een pinksterrit, of wordt het dan een beetje teveel van het goede? :thumbup:

Voor de zekerheid. Ga je zelf ook mee?

Link naar reactie
  • Administrator
Voor de zekerheid. Ga je zelf ook mee?

Misschien is een "we zien wel hoe we rijden" last minute rit een leuke uitdaging? :thumbup:

Link naar reactie
Als m'n M allemaal doorgaat enzo ... zet mij er dan ook bij aub :)

Vermoedelijk met 2 man, eten drinken etc.

Haha die is ook goed, zet mij er dan ook maar bij als het door gaat met mijn Z4 :fiew:.

:rolleyes::mellow: B)

Link naar reactie
Misschien is een "we zien wel hoe we rijden" last minute rit een leuke uitdaging? :mellow:

Ik geef me bij deze op :rolleyes:

Misschien moet de poll maar luiden: "Moet BMW-Z-CSi een pinksterrit organiseren?" schater.gif

Link naar reactie
  • Administrator
Als m'n M allemaal doorgaat enzo ...

Met je oliekachel durf je je niet meer te vertonen?

:rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
"Moet BMW-Z-CSi een pinksterrit organiseren?"

Nodig ik gelijk de hele Pinkstergemeente uit :rolleyes:

schater.gifschater.gif

schater.gifschater.gif

schater.gifschater.gif

schater.gifschater.gif

schater.gifschater.gif

Link naar reactie
Haha die is ook goed, zet mij er dan ook maar bij als het door gaat met mijn Z4 :m:.

B) :fiew: :)

Daar hoort een schater.gif

Maar ... bij mij is het realistisch ;)

Met je oliekachel durf je je niet meer te vertonen?

:rolleyes:

Die tijdens de knalrit wel ff mooi de 2.8'jes eruit reed en het tijdens tussenacceleratie een 3.0 ook moeilijk maakte ... nee daar schaam ik me niet voor :mellow:

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, laten we gewoon slap ouwehoeren ipv neuzelen, dan dekt het de lading van de topictitel ook gelijk weer.

Wanneer gaat de Baron kuikentjes vangen voor aan de antennes en hoeveel rauwe eieren wilde je nou geschilderd hebben? :angry:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.