Ga naar inhoud

Paasrit 1e paasdag 24 april


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 600
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vandaag ben ik even naar Tea Time toe gereden! Leuke locatie net buiten Zuidwolde(navigatie gaf De Wolden aan als plaats).

De geasfalteerde weg tegenover Tea Time veranderd na 100m in een rulle zandweg, best leuk!

Het geld is overgemaakt! Ik en mijn mede bestuurder hebben er zin in!

Seeyou

Link naar reactie
  • Administrator

Heerlijk dagje getourd en de paasroute voor de 42e keer gereden. Sjonnie even op sleeptouw genomen en waarempel, hij kwam mij nergens tegemoet :rolleyes:. Hij is nu druk aan het typen om de route op papier te krijgen, aangezien z'n Garmin op dit moment waarschijnlijk op de bodem van de Vaart ligt...

Nog even 1 klein obstakeltje wegwerken en we kunnen losgaan volgende week! Het belooft een zonnige dag te gaan worden :thumbup:

Denken jullie nog even aan de betaling? Morgenavond is de deadline. Wil je paasavond nog mee eten, laat dit dan ook uiterlijk morgen weten, dit ivm de tafel reserveringen.

@ Olivier: heb je mij mail inmiddels ontvangen? :thumbup:

Link naar reactie
Heerlijk dagje getourd en de paasroute voor de 42e keer gereden. Sjonnie even op sleeptouw genomen en waarempel, hij kwam mij nergens tegemoet :rolleyes:. Hij is nu druk aan het typen om de route op papier te krijgen, aangezien z'n Garmin op dit moment waarschijnlijk op de bodem van de Vaart ligt...

Absoluut prima dagje om te touren mede namens mijn co-piloot :thumbup: Conclusie van vandaag: Goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat...ik aantekeningen heb gemaakt. Het slechte nieuws is dat...ik de voorste auto ben :thumbup:

Link naar reactie

Volgens mij zitten we (ondanks die afmeldingen...pfffff :rolleyes: ) nu nog steeds op 50 auto's.... da's best een hoop.

Kunnen we niet als verrassing van te voren stiekum ff bij Roger afspreken?......Complete opstopping van Z's in die buurt en in z'n straat schater.gif

Soort van flazzzzmob op z'n oprit schater.gifschater.gif

Link naar reactie
  • Administrator
Kunnen we niet als verrassing van te voren stiekum ff bij Roger afspreken?......

En jij denkt dat je Nicole daar een plezier mee doet? Die heeft er aan 1 op de oprit al genoeg hoor :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Euuhhh, mede-organisatoren... we hebben een klein probleempje. Héél klein maar :thumbup:

SBS 6 verstopt paaseieren in Slagharen

SBS 6 organiseert zondag voor het twee- de jaar op rij een paasfeest in pretpark Slagharen. De zender zal er duizenden chocolade-eitjes verstoppen die families kunnen zoeken. Dat heeft SBS maandag laten weten. De 50.000 kaarten voor Het Grote SBS 6 Paasfeest waren binnen één dag uitverkocht. De bezoekers zullen onder meer worden getrakteerd op een optreden van Dean Saunders. Het tv- verslag is aan het eind van de dag om 00.00 uur te zien op SBS 6 en wordt gepresenteerd door Evelien de Bruijn.

Link naar reactie
.... De bezoekers zullen onder meer worden getrakteerd op een optreden van Dean Saunders.

Is geloof ik een broer van die andere? ....Voor mij een reden om daar geen paaseieren te gaan zoeken :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Maar goed, de baas lost het wel weer op :rolleyes:

Ik ben de route al aan het omleggen... :thumbup:

Aan de andere kant... we kunnen wel ff een mailtje naar de campingzender sturen dat ze met een camera aan de straat gaan staan. Komen we in Hart van nederland :lachen:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.