Ga naar inhoud

Wel of niet origineel?

Stevenwitt

Aanbevolen berichten

• Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Lijkt idd op kiwi, echter de deurpanelen en overige interieurdelen zijn ook bekleed met de lichte kleur, dat was iig niet origineel. Misschien vond de eigenaar het uitgebreide leer van de gewone Z3 mooi dat je op de ///m niet kon bestellen, afaik ook niet als individual.

Individual gaat in de basiskleur altijd uit van zwart. Verder is Individual pas bij de latere versies van de ZZZ leverbaar geworden, deze is uit 1998' lijkt me stug.

Gewoon ff bellen of mailen en navragen lijkt me. :thumbup:

Link naar reactie

Leuke plaatje van mijn auto in je handtekening Steven :angry:

Haha vind je toch niet erg :angry: Ik heb er ook veel plezier mee beleefd :angry:

Interieur is idd appart, origineel betwijfel ik, maar dan is het wel netjes gedaan gelukkig.

Ik ben met de verkoper 15d overeen gekomen dus wellicht de moeite waard om te gaan kijken.

Link naar reactie

Zo op de foto's te zien...is de teller er ook uit geweest......so be warned !! Reken er trouwens ook op dat je nog wat extra kosten zult krijgen ( lagerschalen etc.)! Kmstand vs vraagrpijs is IMHO ook wat aan de lage kant...maar goed.. I could be wrong.

Als het in de buurt is zou ik gewoon even gaan kijken !

Succes.

Link naar reactie

Ok maar een vraagje over advertenties.

Wat betekenen de woorden Hu/Au ; Unikat;

Is Servolenkung(stuurbekrachtiging) niet altijd standaard?

Wat is BMW-Standheizung? (met 220 volt?)

Is open air pakket alleen een gat in de voorbumper?

Wat betekent het achtervoegsel uvm, bij M-Farhrwerk?

Link naar reactie
Wat is BMW-Standheizung? (met 220 volt)

Wat betekent het achtervoegsel uvm, bij M-Farhrwerk?

Volgens mijn beperkte kennis is stuurbekrachtiging standaard op ALLE Z3-uitvoeringen.

HU = Hauptuntersuchung - soort van APK-equivalent

AU = Abgasuntersuchung - vergelijkbaar met NL viergasmeting

Standheizung = standverwarming, accessoire dat je vaak ziet in de heuvel-/bergachtigere delen van Duitsland: houdt je auto (al dan niet inc. motorblok) warm tijdens het overnachten. Er zijn ook versies met een timer, zodat je zelf kan bepalen wanneer-ie begint met voorverwarmen. Exacte specs voor Z3 standverwarming ken ik niet... :unsure:

uvm = 'und viel mehr' :thumbup:

Link naar reactie

Idd een lastige,

Op basis van de deurpanelen zou ik zeggen dat 't gewoon standaard creme kleur is (weet niet hoe je dat precies noemt),

maar als je naar de stoelen kijkt is Kiwi idd ook goed denkbaar.

En volgens mij kan je bij Individual in overleg gewoon krijgen wat je wilt als ik bijvoorbeeld deze zo bekijk:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...ml?id=141361656

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in