Ga naar inhoud

BMW Z3 Coupe 3.0 zwart

Aanbevolen berichten

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Ik denk dat er zo iemand gaat zeggen dat je je misschien beter eerst even voor kunt stellen ... :fiew: Maar, in ieder geval: kijk ook eens bij de Coupe's die hier op het forum te kopp staan, zoals bijvoorbeeld die van Peterzzzz (is wel een 2.8 ipv 3.0).

Link naar reactie

Heeft destijds heel lang te koop gestaan op Marktplaats.Heb destijds zelf ngo wel eens contact gehad met de verkoper. Eigenaar heeft hem blijkbaar ingeruild op iets anders. Lijkt mij een mooie goed onderhouden QP...maar daar kom je maar op één manier achter natuurlijk.

En tja....dat blauw van binnen icm het zwart van buiten.....daar moet je van houden.. :fiew:

Link naar reactie

Staat al lang te koop, eerst bij particulier in Etten Leur (ik denk zeker 1,5 jaar), nu al een half jaar bij dit autobedrijf. Ze hebben zelfs tegelijk geadverteerd gestaan gedurende een paar maanden, wellicht een consignatieverkoop.

Auto was aardig aangepakt met remmenupgrade en onderstel.

Maar of ie goed is of niet dat weet ik niet :fiew:

Link naar reactie

Auto staat bij mij om de hoek..... Prijs was eerst 17950 dus hij is al 1000 gezakt. Bedrijf verkoopt altijd wel mooie auto`s, mijn vader heeft er een 330d touring gekocht. Vindt het wel redelijk aan de prijs met die KM stand maar is wel een unieke auto want 3.0. Maar voor hetzelfde geld of iets meer heb je een :fiew: !

Link naar reactie

Als het een 3.0 coupe moet zijn, kun je ook even op BMW.de, daar staan er ook een handvol.

Als je van pistache nootjes houdt, is dit ook wel wat:

4576077.jpg

Link naar reactie
Ik denk dat er zo iemand gaat zeggen dat je je misschien beter eerst even voor kunt stellen ... :fiew: Maar, in ieder geval: kijk ook eens bij de Coupe's die hier op het forum te kopp staan, zoals bijvoorbeeld die van Peterzzzz (is wel een 2.8 ipv 3.0).

Bij deze dan, ik rij nu een Golf V GTI (bevalt super) en wil deze er ook bij houden, de vrouw rijdt hier ook mee. Rij nu zelf ook nog een bedrijfswagen, maar vind het hoog tijd worden om zelf eens wat leuks te rijden. De Coupe is een auto waar ik een aantal jaren ook al naar gekeken heb. Ik wil sowieso voor een 3.0 gaan, ook omdat deze exclusiever is. Hier staan er niet veel van te koop. De M is ook een optie, maar vindt dat weer wat overdreven, ik verwacht dat de onderhoudskosten e.d. van deze ook een stuk hoger zal zijn.

Link naar reactie
Staat al lang te koop, eerst bij particulier in Etten Leur (ik denk zeker 1,5 jaar), nu al een half jaar bij dit autobedrijf. Ze hebben zelfs tegelijk geadverteerd gestaan gedurende een paar maanden, wellicht een consignatieverkoop.

Auto was aardig aangepakt met remmenupgrade en onderstel.

Maar of ie goed is of niet dat weet ik niet :fiew:

Toch apart dat deze auto dan zolang te koop staat. Zou het er in kunnen zitten dat er is gewijzigd aan onderstel en remmen? Biedt dat overigens volgens jullie meerwaarde, of kun je hem beter origineel hebben?

Link naar reactie
En tja....dat blauw van binnen icm het zwart van buiten.....daar moet je van houden.. :fiew:

En dat zou wel eens de reden zijn dat hij zo lang te koop staat.

Als verkoper kun je dan 2 dingen doen :

1) wachten op iemand die het ook mooi vindt

2) prijs laten zakken

Link naar reactie
of kun je hem beter origineel hebben?

over het algemeen verkoopt een originalo makkelijker. Een aanpassing die er al op zit moet ook maar net zijn wat de koper zoekt.

Gekke kleurencombi's staan altijd langer te koop (zwart met blauw interieur, velvet blau met rood interieur of boston groen met beige interieur, je moet er maar net naar op zoek zijn :fiew: ).

Als je die zwart-blauwe combi mooi vindt en niet van plan bent om 'm over 1 jaar al weer te verkopen zou ik er niet te zwaar aan tillen.

Als je overweegt 17K uit te geven aan een 3 liter, check dan ook even die van Mus (die velvet blau met rood), die met 30.000 op de teller zeker zijn meerprijs tov deze goed maakt.

Link naar reactie

Ik heb in augustus 2010 ook een tijdje om deze auto staan draaien. Hij ziet er redelijk mooi uit en ik weet van de verkoper dat de oude eigenaar over gestapt is naar een ferrari of maserati. Auto heeft wel veel last van steenslag op de motorkap en de kap zou over gespoten moeten worden. De spatbord randen voor waren ingevreten, dus bij extreem draaien lijkt het erop dat de banden de carrosserie kunnen raken. Even naar kijken. Er was overigens toen niet over de prijs te praten. Melding was dat de de auto in consignatie staat ?? stond en de eigenaar niet wilde zakken. Over eventuele inruil viel ook niet te praten en dat snapte ik wel omdat ik iets wilde inruilen wat niet direct in zijn marktsegment zat. Proefrit maken was ook wat lastig want dan moest die de showroom uit....

Kortom mooie auto, maar ik ben toch veel blijer met mijn M QP. Fractie duurder dan deze maar wel veel mooier....... enne ik kon inruilen.....(Grande Punto T-jet signaal rood 2,5 jaar oud) en toch weer wat dynamischer dan de 3 ltr.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Heb interesse in deze auto, is er iemand die hem kent, is de prijs netjes of is er wellicht andere informatie beschikbaar?

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lilf2u4xetb1

Bedankt alvast!

Hallo

Ik heb de auto gezien en die ziet er netjes uit , rijd goed etc.

Op de brug is het anders.

Dan is alles wel droog dus geen lekkages maar wel is er veel roest.

dat viel mij erg tegen voor een auto van 9 jaar oud.

Ik kijk even verder.

Gr

Cabrioot

Link naar reactie

Het economisch nut van een automobiel is 10 jaar, dat hij langer mee kan dat is meegenomen.

Roest aanslag is niet erg daar hebben ze allemaal last van in de wintertijd met pekel.

Roestaanslag zie je dan op de draagarmen, stuurstangen, cardan enz. kan helemaal geen kwaad, even inspuiten met bv. WD40 en weg is de roest.

Op de carrosserie heb je het denk ik niet gezien omdat deze is voorzien van een coating laag.

Ik heb nog nooit een ZzZ gezien die ergens doorgeroest was.

Dus ik denk dat je te kritisch heb gekeken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in