Ga naar inhoud

Wie kent deze ZZZ

Peanky

Aanbevolen berichten

• Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

nou, denk eens langer na dan 0.3 seconde... bijvoorbeeld WAAR staat deze Z3 nu te koop?

Ik noem maar wat:

A: "Bij ABC Cabrioboer in Zeist"

B: "Ow ja in Zeist bij ABC Cabrioboer"

B: "Nou daar ben ik vorige week nog geweest en heb ik deze inderdaad gezien"

B: "Heeft op het eerste gezicht van voor tot achter in puin gelegen"

A: "Maar laten staan dus"

Link naar reactie

Zo vreemd is zijn vraag niet hoor!

Het zou toch kunnen dat iemand zegt " dat was mijn auto, maar ik heb hem ingeruild omdat er veel reparaties aan moeten gebeuren".

Of : dat is de auto van arno uit het westland. Die jongen reed er heel voorzichting mee en stond altijd te poetsen etc.

ps. hij heeft een spoilertje

Link naar reactie

Kom jongens niet te veel gaan lopen muggeziften.

Hierbij de (nodige) informatie voor wie de andere info te weinig was.

Hier is de link: http://link.marktplaats.nl/419840129

Hij staat dus bij een Handelaar, ene Richard, uit/in Bentelo.

Het is een geimporteerde uit 1999 met veel toeters en bellen met een km stand van net geen 100.000 km.

Boekjes zitten erbij en ik heb Richard al gesproken en ga zaterdag kijken en een proefrit maken.

Dus als er verder geen relevante info via dit forum komt moet ik het zelf gaan bekijken, ervaren en voelen.

Mocht er toch iemand zijn die meer weet dan hou ik mij aanbevolen voor alle beschikbare info.

Groeten Peter

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Dus als er verder geen relevante info via dit forum komt moet ik het zelf gaan bekijken, ervaren en voelen.

Je vraagt het volgende:

Wie kent deze ZZZ???? Ik heb het voornemen om deze te gaan kopen tenzij...................................

Als vervolgens niemand deze auto kent, dan kan er inderaad weinig relevante info worden gegeven..

maar of dat aan ons ligt is een tweede.. :fiew:

Link naar reactie

Mijn gevoel zegt dat de handige tips na zo'n post met bakken binnen gaan komen :fiew:

Link naar reactie

Hierbij de (nodige) informatie voor wie de andere info te weinig was.

nog een link beschikbaar ook :schater: en dan janken dat we het maar met het kenteken en een plaatje moeten doen. <_<

nou, neem je :petje: maar mee van de week, anders lijkt die spoiler zo misplaatst :lol:

PS dit niet die auto waar Anette haar eeuwige kritische oog op had laten vallen? :unsure:

Link naar reactie

Deze z3 stond vorige week nog te koop op Marktplaats voor 6500 euro. De verkoper was gepensioneerd en wilde ervan af omdat hij ook een camper en een boot heeft.

Voor 6500 mocht deze z3 de deur uit.

Omdat ik de kleurstelling niet helemaal je van het vond heb ik ervan afgezien.

Twee of drie dagen later staa ie te koop voor 2.5k meer, snelle handel.

Met dit in je 8terhoofd heb je wellicht meer ruimte om te onderhandelen.

Link naar reactie

Is een American Style Indivudial, maar niet helemaal origneel meer. Spoiler is :) en velgen zijn geen orignele Z3 velgen. Deze zitten volgens mij standaard onder een 1-serie (styling 222). Ben benieuwd wat er met verstelbare rolbeugels wordt bedoeld...

Waarom vind ik nét geen 100.000 km altijd dubieus, zeker voor auto van 11 jaar oud?

Link naar reactie
Is een American Style Indivudial.....

Fantastische auto :) Kleur, stoelen, alles klopt.

Alle gekheid op een stokkie

Ik zou m laten staan en een nette originele auto gaan zoeken, er is genoeg te koop.

Met deze auto koop je echter wel iets 'speciaals' dat wel...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.