Ga naar inhoud

verlichting


harley 1

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag!

Betreft een 2.8 QP bj 99. Rondom nog de oranje knipperlichten die ik wil veranderen. Achter geen probleem volgens etk worden het dezelfde als M QP zijkant idem, maar nu voor...de koplampen ,er worden verschillende types weer gegeven..tot 4/99 met zonder koplamp verstelling.......en volgens mij is er in de uitvoering met witte knipperlichten ook nog een verschil van met of zonder chrome ringen..voordat ik het verkeerde bestel vraag ik het maar, misschien is er iemand die weet hoe het zit....

acherlicht nr 63212497681/..L 82 R

zijkant nr 63132493613 en de 614

koplamp........? :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zoek in het forum even op 'oventruuk' of 'oventruc' en dan vind je heel veel informatie over hoe je simpelweg je knipperlicht kan vervangen door een heldere en het oranje glaasje kan verwijderen/vervangen voor een heldere, dan hoef je helemaal geen nieuwe lampen te kopen!

En als je het teveel gedoe vindt heeft Roodkapje het in een half uur voor je gedaan :thumbup:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
tot 4/99 met zonder koplamp verstelling.......

Met.. of zonder? :m:

Ze passen, als ik het goed heb, in ieder geval allemaal.

Ik ga even kijken of ik die real oem pagina voor je kan vinden <_<

edit: HEBBES!! klik->HIER de versie zonder chrome ringen..

Links: # 63122493725

Rechts: # 63122493726

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

De nummers die ik je heb gegeven zijn bedoelt voor koplamphoogteversteller.

Zie hier->KLIK

Volgens mij zitten de chrome ringen pas op de facelift of 3.0 modellen, maar misschien dat iemand anders dat hier weet?? <_<

Link naar reactie

Hoi,

Voor de koplampen voor kun je beter de oventruc toepassen! Staat hier ergens op het forum.

Hierdoor verwijder je de oranje glaasjes.

Scheelt veel centjes.

Wil je toch geheel andere koplampen kopen neem dan die van de 3.0 coupe. Dat moet volgens mij altijd passen.

3.0 coupe heeft inderdaad chromeringen.

Achterlichten en zijknippers zijn eenvoudig te vervangen.

Anders maak even een afspraak bij Autobedrijf van Vuuren in Reeuwijk, die kan het eenvoudig voor je oplossen!

Succes ermee

Mzzl Maarten <_<

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
oventruc toepassen!

Hoewel het ongetwijfeld prima werkt, vind ik het zelf altijd maar zo-zo..

Een beetje je koplamp in de oven leggen :schater: en dan het plastic eraf halen.. etc etc..

Noem mij maar een *&%$#@! maar ik koop dan liever gewoon nieuwe/2e handse <_<

Link naar reactie
Hoewel het ongetwijfeld prima werkt, vind ik het zelf altijd maar zo-zo..

Maar waarom dan? (Serieuze vraag) Ik overweeg het zelf ook en het lijkt me een precies werkje maar volgens mij is het resultaat prima. Dus als dat niet zo is dan hoor ik het graag.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Gewoon de gedachte.. <_< bovendien moet je oven ook groot genoeg zijn.

Maar na het loshalen van het plastic gedeelte dan krijg je volgens mij ook van die kit-slierten..

en dan moet je ze daarna weer perfect terug plaatsen.. al dat gepriegel is niet aan mij besteed..

Bovendien vind ik het ook wel leuk om twee set-koplampen te hebben.. :m::newblush:

een witte en een oranje.. heb ook nog de oranje set achterlichten..

Link naar reactie

Okay duidelijk. Misschien kan iemand die er wel ervaring mee heeft hier iets zinnigs over zeggen. Wat ik tot nu toe lees en zie in de howto's is over het algemeen zeer verzorgd dus ik zie nog geen reden om er aan te twijfelen dat de oventruc niet mooi zou zijn.

Link naar reactie
Hoi,

Voor de koplampen voor kun je beter de oventruc toepassen! Staat hier ergens op het forum.

Hierdoor verwijder je de oranje glaasjes.

Scheelt veel centjes.

Wil je toch geheel andere koplampen kopen neem dan die van de 3.0 coupe. Dat moet volgens mij altijd passen.

3.0 coupe heeft inderdaad chromeringen.

Achterlichten en zijknippers zijn eenvoudig te vervangen.

Anders maak even een afspraak bij Autobedrijf van Vuuren in Reeuwijk, die kan het eenvoudig voor je oplossen!

Succes ermee

Mzzl Maarten :m:

oven is inderdaad een optie.....alleen niks voor mij......ik weet dat ze best prijzig zijn maar daarom wil ik ook goed uitzoeken welke ik precies moet hebben....koplampen van 3.0 coupe volgens etk dezelfde nr,s als 2.8.......dus ik blijf met de vraag zitten...welke zouden nu geschikt zijn ( wit met chrome ringen) <_<

Link naar reactie
Auw.. <_<

Dat was niet lullig bedoeld hoor ,maar je hebt het niet zelf gedaan en je hebt nooit gemodificeerde koplampen gezien en toch vind je ze " zo-zo" . Dan heb ik liever de mening van iemand die ze wel gezien of gemodificeerd heeft. Maar ik zal er over op houden want nu vervuil ik het topic. :m:

Link naar reactie

Hier iemand die het wel zelf heeft gedaan <_< is te doen! Ruud heeft het eigenlijk gedaan :blink: haha maar het is gewoon loskoppelen van de lamp, de lijm verhitten, twee delen uit elkaar halen en het oranje glaasje verwijderen! Eventueel nog een witter/helderder knipperlichtje erin.

En resultaat is in mijn optiek perfect! Kijk anders bij mijn foto's..

Plus, scheelt bakken met geld..

Link naar reactie
Hier iemand die het wel zelf heeft gedaan <_< is te doen! Ruud heeft het eigenlijk gedaan :blink: haha maar het is gewoon loskoppelen van de lamp, de lijm verhitten, twee delen uit elkaar halen en het oranje glaasje verwijderen! Eventueel nog een witter/helderder knipperlichtje erin.

Dankjewel! Maar ik snap het effe niet. Heb jij door Ruud dan niet van die witte glaasjes laten plaatsen? Dat moet toch? En oranje lampjes er in?

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Heb jij door Ruud dan niet van die witte glaasjes laten plaatsen??

Meneer met zijn gele zonnebril vind het mooier zonder glaasjes.. :P

waar blijven de fotos dan? :blink:

:nono:<_<

ik was er al vroeg bij vanochtend, heur..

Link naar reactie

Haha gele zonnebril; witte glaasjes dus, daar komt het op neer! Ach wacht jij maar.. zomer 2011, als je geen gele zonnebril hebt hoor je er gewoon niet bij :blink:

@ HAL: Je kan de oranje glaasjes bij de knipperlichten verwijderen, of vervangen door een heldere. Wat wel veel mooier staat vervolgens is het knipperlicht zelf ook te vervangen door een lampje dat helder is maar wanneer het aan is, wel oranje gloedt. Philips verkoopt die als Silvervision of je hebt ze ook van andere merken als Clear Light Bulbs..

Ik heb dus het oranje glaasje verwijderd en wel een Silvervision geplaatst toen. Eventueel kan je nog een ander knipperlichtglaasje erin zetten, de heldere kan je bestellen via internet.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Antwoord is toch al geweest?

Ze werden geleverd voor op de 3.0i,

we weten niet welk artikel nummer daar aanhangt, want dat staat niet vermeld bij de beschrijving van de OEM site.

Wat je nu zou kunnen doen is het volgende..

Hier-> klikken <-

Link naar reactie

Toch nog een reactie: volgens de oem nr ....ETK programma is er maar 1 nr afwijkend met dat van de 3.0 verschil 2.8 - 3.0... de rest precies hetzelfde.....dus kan je dan concluderen 3.0 heeft altijd chrome ringen??? wat betreft de dealer lijst...dit is toch een forum van liefhebbers...met het bezit van een

E60 M5, E70, en een QP weet ik de weg.

maar bedankt

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.