Ga naar inhoud

Aankoopkeuring Z3 2.8

annette

Aanbevolen berichten

Ik overweeg een z3 2.8 aan te kopen van een particulier, zou de z3 graag laten keuren in reeuwijk.

Hoe lang neemt zo'n kering in beslag, waarop wordt allemaal gelet.

Wat zijn ongeveer de kosten en moet je hier lang van te voren een afspraak voor maken.

Iemand bekend met de zwarte 2.8 die voor 8250 aan geboden wordt en 133dkm gereden heeft ?

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

.. zou de z3 graag laten keuren in reeuwijk.

Hoe lang neemt zo'n kering in beslag, waarop wordt allemaal gelet.

Wat zijn ongeveer de kosten en moet je hier lang van te voren een afspraak voor maken.

Nou, dat kun je toch het beste aan Garage Van Vuuren zelf vragen <_<

Link naar reactie

Ik ken die Z3, heb daar lang naar gekeken voordat ik mijn zilveren 2.8 kocht.

Ik wil niemand afvallen over die auto, maar kan je wel zeggen dat de auto vrij kaal is voor dat geld. Geen noemenswaardige extra's of mooie accessoires, de auto is helemaal standaard en voor dat geld zijn er Z3's te vinden met meer extra's en ongeveer die kilometerstand. De auto staat ook al een tijdje te koop.

Nogmaals; heb geen proefrit gemaakt en dat spreekt boekdelen, dus ga ook beetje op je gevoel af :thumbup:

Link naar reactie
misschien vindt ze bellen wel te duur :thumbup::wave:

Ken jij een vrouw die niet belt?!? :schater: ;)

Maar altijd een aankoopkeuring laten doen of gaan kijken met iemand die verstand van auto's heeft.

Link naar reactie
Kom op mannen! Annette stelt een serieuze vraag. :thumbup:

Oh, dan een serieus antwoord. Als je een koopjesjager bent die aan het vissen is aan de onderkant van de markt heeft een aankoop keuring geen enkele zin. Bovenstaande auto is scherp geprijst. Aangezien Annette er nogal prat opgaat verstand van prijzen te hebben zou ze kunnen nagaan dat er bij deze wel het 1 en ander tevoorschijn zou kunnen komen.

Link naar reactie
Iemand bekend met de zwarte 2.8 die voor 8250 aan geboden wordt en 133dkm gereden heeft ?

Vraag even naar het onderhoudsboekje met km registratie en probeer dan 1250 van de prijs af te krijgen (= mooi rond getal :thumbup: )

Link naar reactie
Oh, dan een serieus antwoord. Als je een koopjesjager bent die aan het vissen is aan de onderkant van de markt heeft een aankoop keuring geen enkele zin. Bovenstaande auto is scherp geprijst. Aangezien Annette er nogal prat opgaat verstand van prijzen te hebben zou ze kunnen nagaan dat er bij deze wel het 1 en ander tevoorschijn zou kunnen komen.

Hoezo heeft het dan geen zin?

Het lijkt mij dat als je voor een wat goedkoper exemplaar gaat daar wellicht ook wat aan moet gebeuren. Het zou dan fijn zijn dat je een opgave hebt van wat er aan moet gebeuren, hoeveel dat kost en wat er te verwachten valt. Het lijkt me dat bij de uitkomst van een aankoopkeuring meer antwoorden mogelijk zijn dan 1. er mankeert niets aan en 2. er mankeert iets aan.

Lijkt mij zinniger dan bijv een aankoopkeuring voor een z4 van een half jaar oud en 10.000 op de teller. De kans is lijkt mij groot dat daar niets aan mankeert.

Of begrijp ik je post verkeerd?

Link naar reactie
Lijkt mij zinniger dan bijv een aankoopkeuring voor een z4 van een half jaar oud en 10.000 op de teller. De kans is lijkt mij groot dat daar niets aan mankeert.

Tenzij je hem een dagje aan mij meegeeft :schater:

Hey... its a rental :thumbup:

Link naar reactie

Serieuze vraag ok, maar of Annette serieus is ??

Loopt alleen maar af te kraken op de prijs en zoekt zoals Sjonny al aangaf aan de onderkant van de markt.

Voor Annette een tip ga niet lopen bieden maar bel wanneer je interesse hebt ;)

Je hebt op marktplaats ook geboden op de zwarte 2.8 van patrick, deze is wel iets duurder maar daar hoef je niet eens een aankoopkeuring op los te laten, dit is een zeer mooie en goede ZzZ met alle opties.

Al zou je er 5000,- aan versleutelen op de ZzZ die je gezien hebt wordt het nog steeds de ZzZ van patrick niet.

Kom op mannen! Annette stelt een serieuze vraag. :thumbup:
Link naar reactie
Serieuze vraag ok, maar of Annette serieus is ??

Loopt alleen maar af te kraken op de prijs ..................

Voor Annette een tip ga niet lopen bieden ...........

En kraak de autos van forummembers hier niet publiekelijk af, maar probeer enige stijl /niveau/discretie te hebben en stuur een PM of neem contact op via marktplaats.

Link naar reactie

Zoals ik al zei, de 2.8 met 133K km gereden met hardtop die in Amsterdam te koop staat voor 8250, heeft geen bekende onderhoudshistorie en is zo goed als kaal..

Dus tip: even doorzoeken of wellicht iets meer investeren in een wat completere auto waarvan bekend is dat je een goeie koopt!

Link naar reactie

Topic gaat even op slot.

"Annette" is via PM zojuist gevraagd om uit te leggen waarom er nog twee andere users uit 2009 vanaf hetzelfde IP adres komen.

Kan een perfect plausibele verklaring voor zijn (waarna het topic natuurlijk weer open gaat), maar dan hoor ik die graag.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.