Ga naar inhoud

Metalen pedalen

Ferry76

Aanbevolen berichten

Ben aan het kijken naar metalen pedalen voor een automaat, dus gaspedaal, rempedaal en ruststeunpedaal (voor je linkervoet). En dan niet voor een <_< uitvoering.

Weet iemand een goed adresje en de beste manier deze te monteren.

Zag dat je ze erop moet schroeven, dus eerst gaten boren in de huidige pedalen waar je vooraf de rubbers moet verwijderen, klopt dat.

Kon geen How To vinden vandaar deze vraag hier.

Gr, Ferry

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik heb de pedalen+voetsteun via Marktplaats gekocht, en heb er in totaal iets van EUR 50,= voor betaald.

Ook op Ebay worden ze volop aangeboden. Ze zijn er zonder opschrift (zoals op onderstaande foto), en met <_< -logo, Hamann, Schnitzer of andere merknamen.

Pedalen.jpg

De rubbers van de pedalen haal je eraf, en je moet dan 4 kleine gaatjes in de metalen/kunststof pedalen boren en vastschroeven met kleine inbusboutjes. De aluminium plaat gaat rechtstreeks op het gaspedaal met 4 boutjes.

De voetsteun zit met 4 parkers in de kunststof plaat vast.

Link naar reactie

Ferry,

In mijn originaliteitsdrift wilde ik de schnitzer set op mijn "automaat"-pedalen al eerder verwijderen. Als ik er iemand blij mee kan maken, is dat alleen maar beter.

De linkervoetsteun is volgens mij overigens een zelfgeklust bij-product.

Ik zal, als je wilt, straks even een fotootje maken. Stuur dan maar een PM

als jij voor mij originele pedaal-rubbers regelt, dan schroeven we die handel er bij mij uit en mag jij ze hebben. Het Schnitzer plakkertje wat voor de pook geplakt zat, heb ik al weggedonderd.

idee?

Link naar reactie
Ferry,

In mijn originaliteitsdrift wilde ik de schnitzer set op mijn "automaat"-pedalen al eerder verwijderen. Als ik er iemand blij mee kan maken, is dat alleen maar beter.

De linkervoetsteun is volgens mij overigens een zelfgeklust bij-product.

als jij voor mij originele pedaal-rubbers regelt,

Hoi DutchSpace,

Ik ben er nog niet uit maar denk niet dat ik pedalen met een LOGO erin wil hebben, maar bedankt voor het aanbod.

Daarnaast wil ik zelf wel de orginele rubbers behouden voor je weet maar nooit.

Waarom doe je ze er weer uit eigenlijk, bevallen ze niet :blink:

En de steunpedaal voor je linkervoet lijkt inderdaad niet orgineel.

Gr, Ferry

Link naar reactie
Die rubber pedalen kosten geen drol bij de dealert....

@ Davids: Dan zou ik ze zelf niet hoeven halen: ben gewoon gezond lui.

@ Ferry: ik ben niet zo van de glimmende aanvullingen: is een smaakdingetje.. dus zullen we maar niet over twisten dan he :blink:

Anyway, succes met de keuze !

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in