Ga naar inhoud

vaarwel mijn 3

VinZ

Aanbevolen berichten

Ik ben niet iemand die veel op forums schrijft bij uitzondering zet ik nu wat gevoelens/gedachten op dit forum.

Na een paar jaar mij een fanatische tijd te hebben gegeven heb ik mijn schatje vervangen voor een andere.

Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik afstand doe van een auto die mij enorm bevalt en ik weet zeker dat als hij de volgende eigenaar half zo blij/tevreden maakt als ik ben/was dan komt hij goed terecht. Hij had maar een 1.8 liter, hij had de Z3 keuren, maar het was mijn auto en elke dag heeft hij mij plezier gegeven en een enkele keer mij verrast om te laten weten dat hij nog wat temperament had.

Het gaat je goed mijn trouwe vriend, ik kom vast nog wel eens tegen.

Z3.jpg

ps: Vele zullen zich wel afvragen waarmee ik mijn Z3 heb vervangen, dat is een Lotus Elise.

Link naar reactie
  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator
dat is een Lotus Elise.

Ook een erg mooie auto, maar ga je daar ook dagelijks mee rijden :unsure: als dat maar niet tegen gaat vallen niet qua fun factor maar comfort??

Uiteraard wel een :P van plaatsen.

Veel plezier met de lotus :rolleyes:

gr Ruud

Link naar reactie

Dag Vinz

Ken het gevoel, mijn eerste grijze Zzz was ook een 1.8. Altijd super tevreden mee geweest maar enkel het gebrek aan vermogen bracht me toen bij een 2.8 Zzz.

Ik stel het erg op prijs om wat foto's, details en met name eerste er.varingen van je Elise te vernemen hier.

(stiekem ook wel eens aan een Elise gedacht.... :angry: )

Grtz ralf

Link naar reactie

Heb ik een weekend mee mogen rijden. Het rijdt heel spartaans als een kart en de verwarming doet het heel slecht. In- en uitstappen is een drama vanwege de chassisbalk waarover je moet instappen. Het heeft wel pit! Maar als dagelijkse auto lijkt me dit toch niet ideaal.

Link naar reactie
  • Administrator
Maar als dagelijkse auto lijkt me dit toch niet ideaal.

Ze mogen hem vandaag nog als daily bij me op de oprit komen zetten... ^_^

Heb er 3 weken mee in Italië en Zwitserland rondgetourd (ruim 4500km!), dus ben wel wat gewend met in-/uitstappen: eerst kont erin, dan benen naar binnentrekken, zo stap ik ook in de Z3 :newblush:.

Link naar reactie
Moet het altijd een voordeel zijn dan?

Lotus Elise...

Wat mij betreft niet al ga je in een oude Daf rijden, maar ben gewoon benieuwd naar de beweegreden.

Er staat een Lotus Elise bij mij op kantoor maar elke keer als ik de auto zie ben ik op de een of andere manier blij dat ik een Z3 heb.

Gr, Ferry

Link naar reactie
Een nadeel voor de Z3 die ziet alleen nog maar een Lotus kont verdwijnen aan de horizon

:rambo: Bullshit tenzij ik geparkeert sta :schater:

Ook als het een M is?

Ach Johan heb ik niet eens een M voor nodig :newblush:

Link naar reactie
:vader: Bullshit tenzij ik geparkeerd sta :schater:

Ach Johan heb ik niet eens een M voor nodig :rambo:

Vraag de baron en roodkapje maar eens hoe het is om in je :m: zoek gereden te worden door van die plastic skelters, op trackdays. Daar kom je met een 3 liter helemaal nergens.

Heb zo'n kart in aktie gezien op onze circuittraining, dat blijft maar plakken zo'n ding! :ph34r:

2549.jpg

Een Lotus Elise als daily, ik wou dat ik de guts (en geen achterbank nodig) had (om) zo'n stoere beslissing te nemen. Respect! :thumbup:

(stiekem ook wel eens aan een Elise gedacht.... :rolleyes: )

Ralf als je weer in Limboland komt wonen halen we er samen twee uit de UK, converteren hem naar LHD en gaan we "ringweekendjes" doen :D (die van mij wordt Gulf-blauw met oranje, of toch liever een witte met Martini kleuren :unsure: )

Link naar reactie
  • Administrator
Ralf als je weer in Limboland komt wonen halen we er samen twee uit de UK, converteren hem naar LHD en gaan we "ringweekendjes" doen :wub: (die van mij wordt Gulf-blauw met oranje, of toch liever een witte met Martini kleuren :unsure: )

Staan er nog een paar "veur weinig" bij *kuch* Target... wel met een Blitz op de neus :thumbup:

Link naar reactie
wel met een Blitz op de neus :unsure:

Een Opel is geen Lotus, ook al is het een Lotus.

En Ralf woont nog niet in Limboland, dus het heeft tijd (eens kijken hoe lang het stuk moet zijn dat ik aan de garage moet timmeren om zo'n Elise overdwars erin te kunnen zetten... :thumbup: )

edit:

hele sloten in de UK te krijgen.... (toch maar eens kijken of je zo'n "tent" bovenop kan vervangen door iets stevigers :P )

S2 is eigenlijk nog mooier :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Nou als je die erbij krijgt

Vergeet niet dat deze foto uit 1981 dateert... de dame in kwestie is inmiddels 30 jaar ouder. Laat haar daar op de foto een jaar of 20 zijn, dan is ze nu al 50. Ik betwijfel echter OF ze daar 20 is... <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in