Ga naar inhoud

Brembo cover's voor BMW Z3

Ferry76

Aanbevolen berichten

Ik vraag mij af of dit was is die :Brembo cover's voor BMW

Zijn deze Brembo remklauwen cover's voor een mooie look bekend bij iemand en is het wat of is het niet aan te raden deze te gaan toepassen.

zie hieronder de link:

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/bmw-..._ind=6&df=1

Gr, Ferry

Link naar reactie
  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Had ze al zien staan op div. sites, beetje nep, vind je niet, ongeveer zoals overal het :blink::wave: logo op plakken terwijl je geen :o hebt, of het monteren van dubbele uitlaten :schater: , dat is toch niets voor jou Ferry

Gr. Theo

Link naar reactie

Ja Theo daar heb je ook gelijk in :thumbup: , maar ben met remmen niet echt op de hoogte hoe en wat.

Begrijp hieruit dat je dus deze covers heb en "echte" remklauwen die meteen al deze look hebben.

Gr, Ferry

Link naar reactie
Ja Theo daar heb je ook gelijk in :thumbup: , maar ben met remmen niet echt op de hoogte hoe en wat.

Begrijp hieruit dat je dus deze covers heb en "echte" remklauwen die meteen al deze look hebben.

Gr, Ferry

Ja zeker, als je dan wat moois wilt moet je ook wel de echte hebben :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Ik vraag mij af of dit was is die :Brembo cover's voor BMW

Zijn deze Brembo remklauwen cover's voor een mooie look bekend bij iemand en is het wat of is het niet aan te raden deze te gaan toepassen.

:schater::schater: wannabe, kom op Ferry, jij bent toch niet zo iemand die vroeger een BMW embleem over zijn opel logo plakte :thumbup:

Gr Ruud

Link naar reactie

Ok allemaal duidelijk het was maar een vraag uit ontwetendheid.

Maak je geen zorgen verder de mijne is nog steeds helemaal orgineel zonder stickerplaatjes en nep dubbele uitlaat etc..

Gr, Ferry

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Je kan natuurlijk je normale klauwen rood schilderen (met hamerite oid). Of een andere kleur natuurlijk (bijv wat discreter: zwart of zilvergrijs)

Of remmen van een ander merk dan brembo als je 3600 euro te veel vindt :rolleyes: .

d2 racing is zo'n prijspakker bijv:

http://www.d2racingsports.nl/35847/D2-Raci...-t-m-400mm.html

Toch ruim 2,5x zo goedkoop.

Link naar reactie
  • Administrator
Maar heeft er ook iemand ervaring met een Piston Kit of Ate.

Ja :thumbup:

Je kunt ook voor Ate gaan Prima remmetjes
Link naar reactie
Ziet er leuk uit, maar is die nou meuk? of goede kwaliteit?

€ 1500,- voor een D2 8 Piston Kit 330x32mm brake rotors and is suitable from min. 17"wheels.. is niet duur

Ik weet niet of het goed is, ik rij met standaard remmen.

Overigens zijn remmen in doorsnee hele simpele dingen. Ik denk dat er qua schijven niet zo veel verschil is (behalve de grootte uiteraard; groeven om gassen te laten ontsnappen hebben deze sets allemaal), en meer cylinders betekend doorgaans dat je meer druk gelijkmatig op de blokken kan geven. Ik denk dat het gebruikte materiaal van de blokken vooral veel verschil zal geven. Ik vraag me ook af als je zo'n setje hebt, je ook blokken van een a-merk zoals ferodo of EBC eronder kan zetten (of ze dus die maat hebben), of dat het een specifiek D2 blok is. Ik heb er geen ervaring mee.

Wel groot voordeel van aluminium klauwen is dat je onafgeveerde gewicht lager wordt. Standaard klauwen van bmw zijn helaas nog ouderwets van staal.

Ik heb er over nagedacht om een coilover setje van D2 racing te kopen, maar daar zie ik denk ik toch van af.

Link naar reactie

ik moest achter nwe blokjes en schijfjes monteren en heb gelijk de tangen maar even schoongemaakt en in een roodbruine roestbeschermer gespoten (beetje dik spul)

maar t ziet er wel netjes uit niet te opvallend maar wel met een kleurtje

vind ik.

dsc00418k.jpg

Uploaded with ImageShack.us

dsc00420co.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in