Ga naar inhoud

BMW sleutel USB stick

Mus

Aanbevolen berichten

Hopelijk is het geen repost...

Ik stuitte per toeval op dit apparaat:

BMW_usb-stick_open-2.jpg

Leek me wel een leuke gadget. Zijn er geloof ik in meerdere uitvoering 2 tot 16GB als ik het goed heb.

Ze worden aangeboden op ebay en marktplaats, prijzen willen nog wel eens verschillen (ook voor dezelfde uitvoering).

Heb ook versies gezien waar je de sleutel open maakt en het stickje binnenin zit.

Of het origineel BMW is...ik weet het niet. Misschien de een wel en de ander niet.

Is er hier iemand die er het fijne van weet? Zal van de week ff langs de stealer rijden om te

kijken of ze ze daar hebben...

Misschien leuk voor een inkoopactie :) .

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Thanks!

Voor 30 euro is het denk ik 8GB, misschien 4, maar is voor mij zat voor een usb stickje.

Dan maar ff langs de dealer, kan vast ook voor een tientje

minder op marktplaats, maar als 't dan een neppe is is het weggegooid geld.

Link naar reactie

Ben net bij de dealer geweest en dat is 'm idd.

30 Euro voor 8GB (schijnt de enige uitvoering te zijn).

Rest is dus hoogstwaarschijnlijk niet origineel.

Staan trouwens best wat dingen in die 'lifestyle brochure' waar

je een beetje hebberig van wordt :rolleyes: . Maar ik heb 't bij de USB stick gehouden :vader: .

Link naar reactie

Ik heb zo'n stickje een tijdje terug bij de BMW dealer in Düsseldorf meegenomen im Sonderangebot. Ik geloof €20 voor 8GB. Het "USB" stekkertje schuif je in de sleutel, als je op de "kofferbak" knop drukt komt het weer naar buiten.

In 2007 hebben ze deze sticks bij BMW dealers ook aangeboden als "gadget" die je kreeg bij het uitvoeren van een wintercheck voor je wagen. Dat was een old skool 256mb uitvoering (completely useless dus).

Het is geen praktische stick trouwens, veel te breed. Maar wel mooi.

edit: op de site van BMW (meest rechtse plaatje klikken) staat ie in 2GB en 8GB versies, voor respectievelijk 24 en 30 EUR (goh wat een moeilijke keuze welke te nemen :rolleyes: )

Link naar reactie
Weet je toevallig ook voor welke types de sleutel is?

Slim om het even te checken voor je je USB stick op de bar legt! :rolleyes: Ik had exact zo'n vorm sleutel in mijn 1 serie (paste ook precies in het "contactslot", maar deed natuurlijk verder niks), maar 3 series hebben er ook zo een. Misschien dat "the big boys" met de fünfers en E89 Z4's je kunnen vertellen of er daar ook zo'n sleutel in kan.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in