Ga naar inhoud

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ziet er gaaf uit, ik heb er zin in :banaan:

Dankjewel -_-

:huh: de rit der ritten...aan hoogmoed ontbreekt het jullie limbo's i.i.g. niet <_<:schater: Ziet er gaaf uit, ik heb er zin in :blink:

Ik had juist van jou geleerd dat het allemaal commercieler moest :P en als je het vaak genoeg hoort ga je het zelf geloven....

dit is toch wel een beetje de rit der ritten ;)
De rit der ritten en wij zijn er weer bij :thumbup:

Maar het gaat waarschijnlijk net zo lopen als alle andere jaren. Starten met strakke groepen in een strakke planning en halverwege de Schnitzels klopt er al niks meer van. Zijn er mensen hun groepje kwijt en zo...

img0486medium.jpg

...en zo hoort het eigenlijk ook ;)

Link naar reactie
Ik wil wel in de snelste groep he?

Tuurlijk! :blink:

Idee:

GF: Arno

Roodkapje

Z3MRunner

Sjonnie

MdV

(S)toploss (om het van achter bij elkaar te houden :P )

Edit: Frido erbij? (hij heeft voor het eerst sinds 1998 nieuwe banden, gaat vast goed komen :banaan: )

Mis ik nu nog iemand hier?

Link naar reactie

Mijn mentale coach voor dit soort evenementen zegt altijd:

"Ruud, de snelste groep moet je als eerste laten starten. Die denken toch dat ze overal het snelste zijn, maar ze moeten altijd tig keer terug rijden omdat ze de kruising voorbij rijden en weer iedereen bij elkaar moeten zoeken. Uiteindelijk zijn ze op dezelfde tijd als alle anderen op de eerste stop."

Een wijs man, maar dat zie je ook wel aan zijn T-shirts :P

IMG_1614.JPGIMG_4920.JPG

Link naar reactie

Fijne gozert :banaan: Ehh GF GirlFriend??? Het heeft wel lang haar maar weinig behoefte aan een Girlfriend met 30 cm (hoorde ik toevallig van Sjonnie vanavond) :blink:

Tuurlijk! ;)

Idee:

GF: Arno

Roodkapje

Z3MRunner

Sjonnie

MdV

(S)toploss (om het van achter bij elkaar te houden :P )

Mis ik nu nog iemand hier?

Link naar reactie

Frido erbij en Yankerd eraf. Die denkt nog steeds dat de :blink: staat voor Matig uw snelheid :banaan:

Nog niet, ik denk pas aan het einde van de rit :schater: Maar prima groepje zo. Zijn jullie van ons verlost toch ;)

Ehhh, doe Frido erbij. heb ik een uitdaging :P

Link naar reactie
The trailer is klaar!

Super uitnodigend die trailer Ruud ! :P

Jammer dat ik dan ergens in de oceaan op een eiland zit, :banaan:

anders had ik zeker mee gegaan !

Zie binnenkort de Members Gallery ! :blink:

Link naar reactie
Ehh GF GirlFriend???

uh...Gruppenführer :blink: Maar Christel mag ook mee hoor! :P

Frido erbij en Yankerd eraf.

Ja, ik verzin zoiets niet he. Hij heeft zelf dat beeld dat hij de Baron in zijn 35is wel bij gaat houden :banaan:

Yo, count me in. (met de directie uiteraard)

Maar wel met de baron als leider omdat hij inderdaad nog slechter vooraan kan rijden dan die idioot uit Dedemsvaart.

Link naar reactie
Zie binnenkort de Members Gallery ! :banaan:

Als je binnenkort weer een Z in de garage hebt: Welcome home alvast!! :P

Link naar reactie
The trailer is klaar!

;) :kisstogether: Nu met die 3.0 liter de bochten door!!..... :m::newblush:, kan niet wachten... :thumbup:

Link naar reactie
Frido erbij en Yankerd eraf. Die denkt nog steeds dat de :m: staat voor Matig uw snelheid :rolleyes:

Jij hebt best een grote bek voor iemand die niet rechtstreeks toegelaten is voor het hoofdtoernooi en z'n BMW-computer laat verkloten chippen door een postorderbedrijf.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.