Ga naar inhoud

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011

RvE

Aanbevolen berichten

• Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wij gaan toch maar even een ander hotel reserveren...gezien de foto's en gelezen recensies!

Een score van 7.9 op booking.com, op basis van 250 reviews is behoorlijk OK.

Er zijn ongetwijfeld betere hotels meer stad-inwaarts, maar voor de criteria 'niet ver van AC Schnitzer', 'voldoende parkeerplek', en 'slaat geen grote deuk in je budget' kon ik geen betere optie vinden.

Link naar reactie

:oops: Ik ga denk ik iemand blij maken en volgens de reservelijst is dat :Shelle

Ook (S)Toploss komt nu heeeeeeel dichtbij want dit is mijn afzegging voor de Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011.

Ik krijg het op mijn werk niet voor elkaar om dit weekend vrij te zijn :rant: .

Zou mij ziek kunnen melden maar ik kan dergelijke toerritjes nooit voor mij houden dus dat valt op.

Nou ja er zijn gelukkig genoeg liefhebbers die nog graag meewillen dus er vallen geen gaten :m: .

Volgende keer maar beter zeg ik dan en gelukkig heb ik er nog een paar in het vooruitzicht :thumbup:

Succes iedereen verder met de voorbereidingen.

Link naar reactie

Ziet er uit als een hotel voor rondreizenden vertegenwoordigers/zakenmensen die een goedkoop hotel zoeken in de buurt van Aaken.

Over de kwaliteit maak ik me bij dit soort hotels in Duitsland geen zorgen.

Veel negatieve recensies worden door de concurenten geplaatst. Daarnaast zijn er altijd mensen die wat te klagen hebben.

De Barak in Zevenhuizen heeft ook geen sfeer maar we hebben er toch elke keer een genoeglijke avond.

Vraag me alleen af, na welke boeking van dit forum, David besloot maar een ander hotel te nemen :thumbup:

“incredibly comfortable & very clean”

Datum van beoordeling: 23 aug 2010

1persoon vonden dit een nuttige beoordelingWe stayed here on our way to Bavaria from the UK. This hotel is not in the centre but is conveniently placed. The rooms are spacious and well furnished. The beds were very comfortable and the whole hotel was spotlessly clean. The staff were attentive and friendly. Food in the restaurant was of excellent quality and the tables were beautifully dressed. This is one of the best hotels we have stayed in and we thoroughly recommend it

Link naar reactie

Ik doe ook de braadwoerst ontbijd mit der eieren, gezellig :thumbup:

Hebben de hotelgangers met ontbijt geboekt :m: Of ben ik straks de enigste die zijn gekookt eitje na al dat bochtenwerk in het roadstertje achter hem eruit kotst :schater: Mwoaaa, zal Frido wel weer zijn in mijn binnenspiegel :rant:
Link naar reactie
Vraag me alleen af, na welke boeking van dit forum, David besloot maar een ander hotel te nemen :m:

Wat denk jezelf Henk :thumbup: ....

Aangezien wij er een lang weekend van maken kies ik toch liever voor een iets leuker hotel....en daarbij heeft de vrouw natuurlijk ook de nodige inbreng :rant:

Link naar reactie
Yoehoe!!!!

De rit der ritten en wij zijn er weer bij :unsure:

Leuk dat de organisatie zooooooo graag wil dat ik er bij ben, dat ze me zelfs inschrijven voor de rit terijl ik me niet (persoonlijk) aangemeld heb :). Dank, doet een mens goed ;).

Ik rij gezellig met mijn vent mee, want zeg nou zelf, wat is er heerlijker dan je rond laten rijden door een mooie omgeving door een privé-chauffeur :wub:. Nou, simpel... je rond laten rijden door je eigen lief :thumbup:.

Dus, (S)toploss... Vrij baan voor jou ;).

Link naar reactie
Maar goed, zoals ik al aankondigde, vrouwen en angsthazen moeten zich terugtrekken. Waarvan akte <_<

;)

Nee, nee Frank... ondankbaar jong... Deze vrouw heeft zich nooit aangemeld, dus van terugtrekken is geen sprake.

Nog zo'n opmerking en ik vraag vrienden van ons om mee te rijden en dan wil ik m'n plek terug... Kun jij bij Sjonnie in de QP wegstinken ;).

Link naar reactie
:m: wat is dit nou voor k.t opmerking :thumbup:
Maar eventueel mag je bij mij in het busje plaatsnemen mocht er geen auto uitvallen.

:thumbup: Ik doel op het feit dat ie dan in zo'n dicht "busje" mee mag rijden, i.p.v. een luchtige roadster.

Niks persoonlijks naar jou...

Dacht overigens dat jij qua uitspraken wel wat kon hebben... Aangezien je zelf ook niet altijd even subtiel bent :m:. Excuus als ik je heb gekwetst...

Link naar reactie
:blink: Ik doel op het feit dat ie dan in zo'n dicht "busje" mee mag rijden, i.p.v. een luchtige roadster.

Wel origineel :banaan:

Overigens moet je je niet verontschuldigen, je had er zelfs zelfs beter zo'n Rambo smiley bij kunnen zetten :P

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.