Ga naar inhoud

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011


RvE

Aanbevolen berichten

Open brief aan alle twijfelaars en last minute afzeggers.

Beste lutsers,

Aangezien ik reeds nu een hotel wil boeken verzoek ik jullie vriendelijk om reeds nu een PM aan de organisatie te sturen dat jullie niet meegaan. Om aan alle twijfel en onzekerheid een einde te maken wil ik jullie het volgende in overweging geven.

Zoals aangekondigd is dit een echte "rijdersrit" :D Dit impliceert :wave: (voor degenen met slechts lagere school: brengt met zich mee of houdt in) dat je minimaal een tweeliter moet hebben om een beetje mee te kunnen rijden. Ik zeg dit niet uit eigenbelang :thumbup: maar ik kan mij herinneren dat na de eerste versie van deze rit de < 2.0 liter eigenaren werden uitgelachen door de echte kerels in 6-cilinders. Hetzelfde gebeurde bij vrouwen, angsthazen, jongeren tot 35 jaar en ouderen boven 55. Mijn welgemeende advies is dan ook, blijf thuis als je tot een van deze risicogroepen behoort. Doe eerst een cursus "omgaan met angst", wacht tot je oud genoeg bent, koop een zespitter of voor de vrouwelijke potentiele deelnemers, laat je ombouwen (vast wel een handleiding te krijgen hier op het forum :thumbup: )

Gr

Frank

Link naar reactie
  • Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Aangezien ik reeds nu een hotel wil boeken verzoek ik jullie vriendelijk om reeds nu een PM aan de organisatie te sturen dat jullie niet meegaan.

Je kunt het hotel kosteloos boeken Frank, op www.booking.com. Kun je tot 2 dagen voor de rit kosteloos annuleren. :thumbup:

Link naar reactie
Een vleugje twijfel slaat nu wel bij me toe Sander:

off the record: fijn om te zien dat je weer een beetje terug bij de club bent frido!

on the record:ja eeh ik zag dat allemaal zo eens aan en wist ook niet helemaal zo zeker of dat allemaal wel een aanbeveling was hoor!

maar t zie er naar uit dat we veel klachten over herrie op de gang gaan melden op de recentie pagina :schater:

Link naar reactie
.... en wist ook niet helemaal zo zeker of dat allemaal wel een aanbeveling was hoor!

We zijn vandaag even langs het ART hotel gereden... :unsure:

Link naar reactie

Paar snelle foto's van vandaag

DSC00233.JPG

Bij AC Schnitzer

DSC00236.JPG

DSC00237.JPG

uh....

DSC00238.JPG

Het rustieke ART Hotel....

DSC00245.JPG

Bij Premio kun je nog even je slicks om laten leggen op vrijdagavond :unsure:

Veel toeren maakt dorstig

DSC00250.JPG

Link naar reactie
Hotel zal toch wel langzamerhand vol zitten lijkt me! :lol:

Denk dat het een dolle boel gaat worden :ok: :wave:

Mijn welgemeende advies is dan ook, blijf thuis als je tot een van deze risicogroepen behoort. Doe eerst een cursus "omgaan met angst",....................,

Aangezien ik reeds nu een hotel wil boeken ..................................

We vinden het allemaal heel erg voor je, dat je niet mee kan omdat de rit volgeboekt is :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator
Hebben de hotelgangers met ontbijt geboekt :unsure:

Yep :sleepy:

Maarre, die gasten krijgen volgens mij nu al een rolberoerte met al die reserveringen binnen 2 dagen.

Dat wordt nog wat als ze straks ontdekken wat voor volk er binnenwandelt :schater:

Link naar reactie

De Ztjes kunnen bij het hotel in ieder geval netjes achterom op de parking staan, dus dat hoeft niet langs de straat.

Je bent vanuit het hotel in twee minuten bij AC Schnitzer.

AC Schnitzer gaat die ochtend om 8 uur open. Dus dan zal Frido wel al met zijn Spiderman slaapzak voor de poort liggen daar om daar meteen in de "Sonderangebot" bak de laatste Schnitzer parts te scoren :sleepy:

Link naar reactie
Eigenlijk zijn we niet slim geweest...

Na een bezoekje aan het toekomstige "plaats delict" durf ik dat ook wel te stellen.

Die David toch, vraag me af op welke sites hij de tips voor dit 'hotel' heeft opgedaan :sleepy:

Laten we zo zeggen, ondanks de gezelligheid die we zelf zullen brengen twijfel ik na het bezoek van vanmiddag.....

Link naar reactie
  • Administrator
Het rustieke ART Hotel....

DSC00245.JPG

30m verder om de hoek... :sleepy:

Even een negatieve recensie van ene Henk, ouder paar:

Parkeergelegenheid is niet toereikend. comfort is niet als beloofd. toilet ruimte is klein en de temparatuur van het douche water is niet of nauwelijks te regelen.

Dus wie het eerst komt... :lol2:

Edit: en de badkamers zijn erg klein volgens veel recensies :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator
Als het je gerust stelt Rob, deze is van "30 meter verder om de hoek" geschoten :sleepy:

Ja, die ken ik van de foto's op de website, ziet er al beter uit :unsure:

Link naar reactie
Na een bezoekje aan het toekomstige "plaats delict" durf ik dat ook wel te stellen.

Die David toch, vraag me af op welke sites hij de tips voor dit 'hotel' heeft opgedaan :sleepy:

Laten we zo zeggen, ondanks de gezelligheid die we zelf zullen brengen twijfel ik na het bezoek van vanmiddag.....

Ho ho....ik heb dit hotel niet aangedragen......ik volgde slechts de link van een andere forummember :unsure:  . Zo op die foto ziet het er best crappy uit ja......wellicht toch nog maar even overdenken.Aan de andere kant is het wel lekker dichtbij.Hoever ligt het startpunt eigenlijk van Vaals af?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.