Ga naar inhoud

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011

RvE

Aanbevolen berichten

• Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Mja, maar dat gaat toch niet gebeuren. Ik ben dan op vakantie. <_<

Dat betekent dat er dus nog 1 plaats te vergeven valt, of komen ZZZazkia en The Bob met 2 Z's en bijrijders? :cooltext:

Link naar reactie
  • Administrator
Volgens mij hebben The Bob en Zzaskia beiden een ZZZ.......dussss...wellicht toch VOL :cooltext:

Dan zal ik Richelle vragen of ze zich ook nog even aanmeldt (voor de reservelijst). Een extra Z is met 1 telefoontje geregeld :schater:

Link naar reactie
Volgens mij hebben The Bob en Zzaskia beiden een ZZZ.......dussss...wellicht toch VOL <_<

Frank, zullen we het nog even spannend houden... :cooltext:

Edit: Ben ook wel benieuwt wat zo'n inschrijvingsplekje voor de rit ter ritten in deze tijden van crisis nog oplevert bij een veiling o.i.d.

Link naar reactie

Ik zie het probleem niet, jullie hebben 2 zetties, 2 logins met ieder veel posts, er kan geen twijfel zijn.

Als jullie eens die passagierstoeltjes gaan slijten voor een goed doel ofzo?

Vragen we Koos Sp_ee mee en zijn Duitse collega... voor honderd euro ieder :schater:

Link naar reactie
Ik zie het probleem niet, jullie hebben 2 zetties, 2 logins met ieder veel posts, er kan geen twijfel zijn.

;)

Dat betekent dat er dus nog 1 plaats te vergeven valt, of komen ZZZazkia en The Bob met 2 Z's en bijrijders? <_<

Zeg Rob, heb je niets te doen voor een van de vier ritten die je zelf regelt?? :cooltext:

Link naar reactie
zet mij er ook maar bij dan :cooltext:

ik neem mijn zusje wel mee en rob z'n zwager

2x met vret'n

Dat zijn drie mensen, gaat niet passen in een Z, maar misschien gaan jullie iets creatiefs doen. <_< Je staat op de eerste reserveplek.

Vret'n is trouwens geen optie, wordt 's middags ab werk meegeleverd en is 's avonds optioneel.

Link naar reactie
22 mei Z3 Club Noordholland (met start bij Mercedesdealer :mellow: )

Starten met sterren! :( Dan gaat LR4 toch meer in BMW/Schnitzer/l stijl van start! :angry:

Link naar reactie

Lulletje rozewater zat om 20.00 met de laatste posting voor zn neus te wachten tot het slotje er af ging.

Maar er gebeurde niets.

Dacht dat het weer een grapje van die flauwe Bart en vervelende Ruud was om ons langer te laten wachten.

Om 20.10 maar eens op een andere posting geklikt.

Volgens mij heeft iedereen die na 20.01 gereageerd heeft, het zelfde ondervonden? Ik kom er tenminste eerlijk voor uit!

Link naar reactie
  • Administrator
Lulletje rozewater zat om 20.00 met de laatste posting voor zn neus te wachten tot het slotje er af ging.

Maar er gebeurde niets.

Wat dacht je van de pagina verversen? :schater:

Edit: wellicht heb je hier iets aan voor de volgende keer Henk...

computers-for-seniors-dummies-nancy-c-muir-paperback-cover-art.jpg

Link naar reactie

Aangezien er minstens 5 afmeldingen gaan komen durfde ik het best aan om niet hijgerig om 20.00 uur voor het beeldscherm te gaan zitten. Wat een kutsysteem zeg. Maar goed ik doe wel mee :mellow: 2e reserve no problem

Link naar reactie
Lulletje rozewater

Je bent er iig bij Henk. Nu nog een Z kopen om je rozewater in te vervoeren... :mellow:

Ik voel een beetje 'Kohl-Vibes' door mijn aderen... :(

zorg maar dat je zwaffelstokje mooi gepolijst is op die zaterdag. :ok: Mark en ik gaan donderdag aanstaande alvast even de omgeving scouten, zal wel wat zwaffelfoto's voor je schieten daarzo... :angry:

Link naar reactie
Aangezien er minstens 5 afmeldingen gaan komen durfde ik het best aan om niet hijgerig om 20.00 uur voor het beeldscherm te gaan zitten. Wat een kutsysteem zeg. Maar goed ik doe wel mee :mellow: 2e reserve no problem

Ik dacht dat jij dan de kinderen had :( Maar eventueel mag je bij mij in het busje plaatsnemen mocht er geen auto uitvallen. Alhoewel komt nog een knalrit, paasrit, nog een knalrit dus er zou nog wel wat uitvallen :schater: Ik zal straks toch ook een keer de olie moeten bijvullen met die fóhn :angry:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.