Ga naar inhoud

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011


RvE

Aanbevolen berichten

Aangezien ik Sjonnie ben nog wel een puntje van kritiek...Nou hebben jullie zo'n voortreffelijk evenement georganiseerd. Startplek perfect, routes perfect, lunch en koffiepauzes perfect maar dan de finish...wat een troosteloos geheel. Eindigend op een industrie terrein in België...alhoewel Yankie dacht dat het Duitsland was gezien de snelheid waarmee de huiswaartse tocht ging :m: Ik persoonlijk vond dat wel jammer aangezien je op een "vreemde" manier afscheid neemt. Je vergeet de helft een hand te geven :thumbup: of ligt dat aan mij :rambo:

Link naar reactie
  • Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De eindlocatie is iets waar we vorig jaar en dit jaar mee geworsteld hebben. Origineel hadden we in 2010 het plan om ergens in het zuiden van Limburg te eindigen, maar daar kwamen we qua kilometers en rijtijd niet meer uit.

Dus zijn Frank en ik op zoek geweest naar een fatsoenlijke eindlocatie. Eerst dachten we aan de uitkijktoren bij Lac de la Gileppe, maar dat was me toch een "vergane glorie" toko daar. Het kart center in Eupen was in ieder geval makkelijk in te passen in de route, dicht bij de snelweg voor vertrek erna. Het blinkt inderdaad niet uit in sfeer. Uiteindelijk moet je ook afwegen hoeveel mensen meteen doorrijden na de rit (niet iedereen is binnen een uurtje thuis), dus zullen sommigen meteen doorrijden. Maar het moge duidelijk zijn, het was een keuze van "minst slechte eindlocatie".

Misschien volgend jaar ergens bij een Biergarten in Duitsland eindigen? :thumbup:

En ik denk dat ik wel van iedereen een hand heb gehad, maar dat kan aan mij liggen :m:

Link naar reactie

zo'n toko als waar we bij de mini-BLB ge-eindigd zijn zou top zijn. Wij zaten in april binnen, maar ze hebben er ook een heerlijke biergarten :thumbup:

Link naar reactie

:rambo:-->

QUOTE(Jan B @ 21 May 2011, 21:28)
Prachtige dag gehad met dank aan de perfekte organisatie en onze grupenfurer Frank,tot een volgende keer,

Jan en Brigitte. :m:

Was ook de bedoeling dat iedereen hieraan kon meedoen en van genieten. (allez, die ingeschreven raakte toch... :thumbup: )

Verder ben ik tevreden dat iedereen heelhuids (snel of minder snel) terug thuis raakte.

Voor volgend jaar zoek ik waarschijnlijk weer een andere route door de Ardennen, met misschien minder putten in het wegdek, minder koeien erop en wellicht meer bochten, want het moet spannend blijven B)

Link naar reactie
  • Administrator
met misschien minder putten in het wegdek

Ik denk dat jullie in België sneller een kabinet bijeen hebben dan dat jij in België een weg weet te vinden met minder putten en/of beter asfalt :m:

Man man wat een drama toch altijd bij jullie... is er nou werkelijkwaar geen enkele wegenbouwer bij jullie die fatsoenlijk ZOAB kan produceren? Hebben jullie daar zulke mooie bosrijke gebieden, heuvels, bergen, etc. etc. en dan wordt er sinds de middeleeuwen al geen onderhoud meer aan het wegdek gepleegd :thumbup:

Link naar reactie
Aangezien ik Sjonnie ben nog wel een puntje van kritiek...

Je moet eens op een zaterdagavond proberen een plek vrij te houden voor een 70-tal mensen, waarvan je op voorhand niet weet of ze meteen doorrijden of niet. En om daar na zo'n lange dag nog een uitgebreid tafelmoment van te maken, denk ik ook niet dat we met velen zullen zijn.

Vorig jaar stonden binnen in het Kartcentrum een aantal tafels gedekt voor de gehele groep.

Hoeveel van de deelnemers van vorig jaar hadden dit gezien ?

Daarom had ik de mensen van de kartbaan dit jaar gezegd dat ieder vrij was om op eigen initiatief iets te eten of te drinken.

Link naar reactie
Hebben jullie daar zulke mooie bosrijke gebieden, heuvels, bergen, etc. etc. en dan wordt er sinds de middeleeuwen al geen onderhoud meer aan het wegdek gepleegd :thumbup:

Toch wel, maar die wegen worden iedere zomer weer kapotgereden door jouw landgenoten met sleurhutten

Link naar reactie
  • Administrator

Ik denk dat geen enkele hollander met slephut zich over die prachtige wegen van gisteren durft te wagen :thumbup:

Edit: ik weet nog goed dat ik enkele jaren geleden naar Brussel ben gereden. Zodra je bij Breda de grens over bent, dan rammelen je nieren al tot achter je longen...

Link naar reactie
Startplek perfect, routes perfect, lunch en koffiepauzes perfect maar dan de finish...wat een troosteloos geheel.

Inderdaad, alles perfect :rambo: , nogmaals :guitar: behalve de eindlocatie, daar moesten we even afkicken.. :mellow:

Na een wat stille terugtocht ;) :thumbup: naar Arte Hotel, Aken, zijn we te voet naar een heerlijk terras gelopen en hebben heerlijk buiten kunnen eten met nog een biertje en een sambuca :D

Vandaag nog naar Valkenburg geweest en de volgende rit blijven we toch weer hier overnachten, dan is een optie om ergens nog wat te drinken na de rit, op een terras nog leuker! :m:

Vanaf Eupen een klein half uurtje. Maar wellicht krijgen we hele verse eindlocatie...wie weet.... B)

Link naar reactie
.....wat een troosteloos geheel. Eindigend op een industrie terrein

Scherp geanalyseerd en verwoord.

Je bent soms net Pim Fortuyn (hij zei wat wij denken) :thumbup:

Link naar reactie

Haha.

In mijn groep niets dan lof over het belgische deel, met name Stavelot - Eupen was erg top.

Rob, jullie reden gewoon te langzaam, vandaar dat we jullie ook bijna inhaalden. :thumbup:

Belgische oneffenheden moet je up-tempo 'gladstrijken', of kan je Meyle spul daar niet tegen :m:

Volgens mij moet er deze zomer gedurende LR4.1 LR4.2 en 4.3 goed gezocht worden naar finish alternatieven en moeten we dit grondig aanpakken en met een ruime straal rond Eupen, excuusritjes :rambo: Luv it

Link naar reactie
  • Administrator
Rob, jullie reden gewoon te langzaam

Dat was er maar 1 in de groep, niet de eerste 3 en niet de laatste 2

Link naar reactie
  • Administrator
Belgische oneffenheden moet je up-tempo 'gladstrijken', of kan je Meyle spul daar niet tegen

In tegendeel! Ik ben blij dat ik dat spul eronder had... had ik dat niet gedaan, dan stond ik nu waarschijnlijk nog ergens bij Spa mijn auto in onderdelen bij elkaar te zoeken :thumbup:

Link naar reactie
Eindigend op een industrie terrein in België...

Maar de 'roundabout of death' was dan wel weer een leuke bonus... :blink:

Ruud: zo'n eindhalte als bij de minirit zou perfect zijn, kunnen sommigen ook hun schnitzelverslaving optimaal bevredigen! :thumbup:

Frank: dat het wegdek soms 'wat minder' (als in: zoek het asfalt om de gaten heen) was kon de pret niet drukken, er zaten een paar fantastische stukken in het Belgische deel van de route!

Heb veel gereden op gravelwegen (nee, niet met de ZZZ), en daar geleerd dat een pittig tempo de beste manier is om te zorgen dat inwendige organen, vullingen etc. op hun plek blijven zitten.

Link naar reactie
  • Administrator
- "Lunch" (zo noemen ze het in Duitsland, wij noemen zoiets "flink bord avondeten") met twee drankjes

Apart... :blink:

Link naar reactie
Man man wat een drama toch altijd bij jullie... is er nou werkelijkwaar geen enkele wegenbouwer bij jullie die fatsoenlijk ZOAB kan produceren?

Rob, heb je niet in de gaten dat je nu heel erg lomp/onbeleefd bent? Frank heeft heel erg zijn best gedaan om de beste weggetjes te vinden en "route degradee" zoveel mogelijk te vermijden, maar dat gaat nu eenmaal niet 100% in Belgie. Hij is zelfs nog extra keren gaan proefrijden om de staat van het wegdek te checken en heeft toen nog besloten om een stuk route om te leggen (Weer proefritten, roadbook aanpassen etc).

Je wist vantevoren dat de route voor de helft door Belgie zou gaan. Het was bekend dat je de wegen daar K vindt. En toch schrijf je in voor de rit, ga dan achteraf ook niet lopen zeuren dat het wegdek zo slecht was.

Maar dat is hoe ik het zie, jij bekijkt het vast vanuit een ander universum.

Link naar reactie

ScheurneuZen: Over het Belgische gedeelte kan ik eindeloos quoten uit bovengenoemde replys, dus dat ga ik maar niet doen!

Ik vond het in ieder geval G-E-W-E-L-D-I-G... :thumbup:

Zowel de klim als de afdaling (ja ja, dat kan in de Eifel en de Ardennen met een Z) van bijv. De Cote de Wanne is gewoon mega vet. Voor iemand die dat ooit eens op een racefiets heeft gedaan is dat in een Z gewoon pure luxe!

Óók ik Zie dat als een uitdaging en óók ik weet dat hoe harder je gaat hoe gladder het lijkt... :ph34r:

Dus Frank, van mij niets dan lof en dank dat je toch maar weer keer op keer de moeite doet om ons te vermaken... :blink:

De eindlocatie is hélemaal niet verkeerd. Zoals vermeld was die vorig jaar meer dan perfect voor ons aangekleed met alle toeters en bellen die je maar kan wensen, máár...bijna iedereen deed alleen maar een plasje en keerde huiswaarts dus het is alleen maar logisch dat je dan de volgende keer niet meer van die "grote" dingen regelt!

Limbo FreetZZZ heeft een tópdag gehad... :banaan:

Bij deZe wil ik de gehele organisatie bedanken voor de enorme inZet!!!

Diegene die al eens iets georganiseerd hebben weten hoeveel tijd, geld en moeite het kost om Zoiets te bewerkstelligen!

Wat jullie voor een inschrijfbedrag van slechts €20.- ons hebben voorgeschoteld is gewoonweg onvoorstelbaal... :thumbup:

Link naar reactie

:thumbup: :banaan:

07:26 uur: "Hey, het is bijna half acht", hoorde ik ergens ver weg van mij...

Ik antwoorde slaperig "Ja schat, ik heb de wekker geZet"...

Dus ik wilde nog wat pitten totdat ik wakker schrok met het besef dat half acht 

mijn vertrektijd is van vandaag! Knopje niet omgeZet... :muur:

Gelukkig heb ik gisteren alles goed voorbereid en hoef ik alleen maar te hopen dat mijn suffe kop wakker genoeg is tijdens het vertrek van de rit!

Het weer is in ieder geval Zoepah mooi.

De voorraad Red Bull ga ik meteen bij vertrek aanbreken...Joystick in stand D, Red Bull in de hand en gaan... :ph34r:

Onderweg telefoon van Reg: Waar ik bleef?

De meute bleef lief op mij wachten om samen rustig naar Kohl te toeren!

Zoals gebruikelijk heb (ík tenminste) veel te weinig tijd om iedereen te woord te staan bij een meeting maar het is iedere keer weer gaaf om forumleden real life te Zien.

Het verloop van de dag is via de prachtige foto's uitstekend vastgelegd dus daar kunnen we nog lang van nagenieten, dank voor de pica's iedereen... :foto:

Le Baron et Le Baronnesses Z4 3.5SI

"Hey Arno, hoe schakelt dat nou, reageert de Z goed op de flippers?"

Er volgde een korte maar duidelijke uitleg die mij leerde dat er Zoiets bestaat als een dubbele koppeling.

"Bij gelegenheid wil ik wel eens een stukje met je meerijden om te ervaren hoe dat nu schakelt"... Er volgde een goedkeuren van Le Baronnes, "Ga maar effe"...

Het droominterieur had ik reeds volgeswaffeld en ging Zitten op mijn eigen vlekken:

Het stuk industrieterrein was groot genoeg om de 3.5 liter los te laten, Arno kennende heeft hij genoeg aan een woonerf...

Wat volgde was een tweetal keer op en neer, inclusief twee rondjes rotonde.

Diegene die daar stonden te kijken Zullen dit niet vlug vergeten... :lmao: :lmao:

Ja, dit had ik moeten doen want:

Hoevaak krijg je Zo'n kans? Wat een power, damn dat schakelt eigenlijk al als je er aan denkt, fantastisch, en dat uitlaatgeluid, mwoehaahhhh...

Nee, dit had ik niet moeten doen want:

Ik kon niet slapen s'nachts, dan moet je ontspannen en aan leuke dingen denken.

Al die bochten die ik gedraaid heb, al die vrouwen die ik geknuffeld heb, maar nee, ik had alleen maar die verdomd mooie 3.5SI in mijn kop.

Wat een power, wat een interieur, wat een kleuren, gewoon stunning...

@Zedri: Wat ben je toch een fantastisch wijfje!

@Arno: Thanx voor de megageile impressie!

@Ruud & Marijke: Wat een gaaf t-shirt! Nogmaals bedankt... :blink:

Kom ik thuis: "Wat heb jíj nou aan?" Ja leuk hé? Van Ruudje & Marijke gekregen! Je weet toch wat dat is hé, Swaffelen? 

Ik heb het de rest van de avond nog maar even bij haar gedaan Zodat Ze het niet meer vergeet, ha ha...

@ZaZZZkia: Tussen heerlijke knuffelpartijtjes Zit áltijd teveel tijd...

  Wáár en hoelaat komend weekeinde?

@Ad: Wat in het vat Zit verZuurd inderdaad niet, bedankt kerel... :thumbup:

@Iedereen:Thanks And See Yah NeXT Time On Track... :punk:

Link naar reactie

Limbo FreetZZZ heeft een tópdag gehad... , ik vermoed uit de geplaatste reactie wel iedereen, behalve Rob?????? of wil hij alleen maar het zaakje opkachelen????

Ik vermoed dat Rob wel een gepast PM-tje gaat versturen!

Es war SUPER in de Eifel en de Ardennen.

Jackie_P

Link naar reactie

ook wij willen iedereen van de organisatie bedanken,we hebben echt n super dag gehad!!! :blink:

met name wil ik Jackie nog ff bedanken voor de geweldige manier waarop hij ons groepje door deze dag heeft geloods :thumbup:

ik sluit me aan bij alle lof van voorgaande sprekers aan,maar ook n beetje bij de opmerking over het eindpunt,maar dat komt eigenlijk alleen maar omdat we t jammer vonden dat t afgelopen was en we nog wat wilden nagenieten met de mede rijders.

tot de volgende keer!

Christel en Eddo :thumbup:

Link naar reactie

's morgens onderweg richting Aken, alvast een hoop getunede Kevers gespot richting Francorchamps. (voornamelijk GT3 RS en Turbo's, de goedkoopste modellekes dus :thumbup: )

Limborit2011017.jpg

's namiddags een hoop koeien gespot, in begeleiding van 2 dwazen in overall

Limborit2011020.jpg

En dan nog de enige Belgo-Limbo's gespot in Stavelot

Limborit2011028.jpg

Dat was het kwa fotomateriaal, we hadden het te druk met genieten van de dag. :blink:

Aan iedereen nog een dikke merci voor de leuke, enthousiaste reakties op deze superdag.

Afspraak volgend jaar dus ?!

Link naar reactie

Bij BMW Aachen stond trouwens nog dit lekkere snoepje.....zucht :thumbup::thumbup: :banaan:

21052011526.jpg

Zo tegen het einde van de rit maakte GF Ralf nog een leuk tussenstopje bij het stuwmeer....

21052011530.jpg

Dat was het eigenlijk wel een beetje qua foto's...wij waren namelijk te druk met sturen :blink:

Link naar reactie

Die witte 1 :thumbup: die arriveerde toen wij met ons groepje vetrokken was zelfs nog mooier.

Op de autovisie ipad app, en dus waarschijnlijk ook op de autovisie website, trof ik een prachtig filmpje aan van de 1 :thumbup:

Wat een ongeloofelijk geluid !

Inzake Finish.

Onder het motto "feedback is een kadootje",

alle alternatieven en ideeen voor een geschikte eindlocatie (buiten Eupen-karting en de ons bekende Schnitzel-toko in Herzogenrath) zijn welkom, liefst via PM.

De organisatie zal deze alternatieven vervolgens meenemen in de planning van toekomstige LR edities. Dit jaar was dit het meest geschikt, van alle ons bekende locaties.

:blink:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.