Ga naar inhoud

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Met het groeppie v Epscheuten tikken we zelfs de Spaanse grens nog aan vermoed ik zo :rolleyes:

:wub: sluit ik me bij aan...... ;) Na een weekendje Luxemburg met de Club moet ik m'n auto weer wakker schudden.... :foto:

Link naar reactie

Het hotel serveert in het weekend geen diners.

Het lijkt het handigst om in te checken en het hotel om ca. 19.30 te verruilen voor een meer sfeervol restaurant, mit Bier von Fass, im Innenstadt. Ca. 10 min met openbaarvervoer/5 min met taxi.

Eventuele laatkomers kunnen direct naar dat restaurant gaan.

Welk restaurant?

Geen flauw idee, maar dat kan hier wel uitkristalliseren de komende dagen.

Link naar reactie
  • Administrator

Voor de niet slapers en die eerst nog een stuk(je) moeten rijden.

Bij afrit 3 Aachen-Brand ligt een Esso tankstation (op de Eckenerstraße)

Link naar reactie
een meer sfeervol restaurant, mit Bier von Fass, im Innenstadt.

klinkt een beetje als de avond voor Limborit III SE. Een of andere kroeg in some godforsaken dorp in Limboland, waar alle toeristen & local kumpels vakkundig "weggeforumd" werden. :wub: Goed plan dus ;) (maar maak wel foto's want ik ga vrijdagavond niet naar Aachen komen :rolleyes: )

Link naar reactie

Verdere update:

- we zijn zaterdag met 40 auto's, 74 personen.

- de schnitzel met Champignonroomsaus is favoriet (dunno why :rolleyes: )

- makkelijkste manier om te tanken voor diegenen die 's morgens vanuit het Noorden komen is om bij Afslag Brandt even richting Oost te rijden, dan vind je aan de Noordzijde van de weg tig tankstations. Ergens even een U-turn doen en dan tanken. Vervolgens weer onder snelweg door en eerste rechts, dan eerste Ampel links. Dan vind je AC Schnitzer aan de linkerkant. (je moet voor de BMW showroom linksaf. (zoiets ongeveer)

Link naar reactie
Met het groeppie v Epscheuten tikken we zelfs de Spaanse grens nog aan vermoed ik zo :rolleyes:

Hallo Luitjes,

Lijkt me helemaal ok, "pensionado van E." groep!

Ik heb er zin in zaterdag, eerst even nog 4 daagjes werken, dan op de eerste dag van mijn vakantie: LIMBO rit.

Top, ik zie jullie zaterdag, 8.30 uur ac schnitzer, coupe is dan wel warm gereden denk ik.........

Mzzl Maarten

Link naar reactie

Heb er ook zin in!! :thumbup: , de voorspellingen zijn goed! weercijfers boven de 20! :banaan: :banaan:

Vrijdagochtend vertrekken we op tijd uit het kopje van Noord-Holland, om relaxed in te checken in het Art-Hotel in Aken, dus een happie eten komt zeker wel van pas :holiday:

Tot vrijdag allen!! :banaan:

Link naar reactie
Welk restaurant?

Geen flauw idee, maar dat kan hier wel uitkristalliseren de komende dagen.

Als frequent Aken shopper (cfr. begeleider :thumbup: ) weet ik dat je achter het Rathaus en in de buurt van de Dom menig restaurant kan vinden. Hangt natuurlijk van de grootte van de groep en "goesting" af wat jullie willen.

Deze link helpt misschien :

http://www.reizen123.nl/duitsland/steden/aken/restaurants/

Link naar reactie

In navolging van Ruud (geprezen zij zijn naam) heb ik Gutburgerliche Kuchen+Aachen ingetypt.

Leverde o.a "Rose am Dom" op, (Fischmarkt 1) met recensies :

- Trotz der unmittelbaren Nähe des Aachener Doms bzw. der Touristenmassen ist das pittoreske Plätzchen auf dem sich die Terrasse der «Rose» angenehm ruhig.

- Gutbürgerliche, regional angehauchte Küche in großen Portionen zu Durchschnittspreisen. Wohnzimmerambiente.

Andere ideeen zijn welkom

Link naar reactie
In Aken aangekomen is het plan om na inchecken ergens in het "oude centrum" , bij voorkeur op een terras een bier te gaan nuttigen ... :thumbup:

:holiday: :banaan: dat is een bijzonder mooi plan! :banaan:

Link naar reactie
  • Administrator
In Aken aangekomen is het plan om na inchecken ergens in het "oude centrum" , bij voorkeur op een terras een bier te gaan nuttigen ... :thumbup:

Sluiten wij ons graag bij aan. verwachting is dat wij rond 19.30u bij het hotel kunnen zijn.

Link naar reactie

Ik krijg net een afmelding door: Grutto28 gaat er niet bij zijn. Adje Flying Dutchman schuift door, je bent erbij Ad!!

Geld gaat niet retour, maar mocht Ad kunnen, dan kunnen hij en Grutto28 onderling de betaling regelen.

Link naar reactie

Gutes Eifelwetter für Samstag :holiday:

Samstag, 21. Mai 2011

Der Samstag zeigt sich als "Highlight" der ausklingenden Woche. Bei 11 Sonnenstunden ist es oftmals sonnig und überwiegend niederschlagsfrei. Die Luftwerte erreichen in Mützenich und Büllingen 21 Grad. In Aachen, Eupen und in Stolberg stehen 24 Grad an. Schwacher Südwind. NW=25%

Oh ja: als jullie walkie talkies hebben, neem die dan aub mee zaterdag. In tegenstellig tot vorig jaar waarbij iedereen op hetzelfde kanaal zat (dat gaf mooie communicatiestoornissen :thumbup: ) gaat iedere groep dit jaar op zijn eigen kanaal (groepsnummer = kanaalnummer).

Link naar reactie
Ik krijg net een afmelding door: Grutto28 gaat er niet bij zijn. Adje Flying Dutchman schuift door, je bent erbij Ad!!

Geld gaat niet retour, maar mocht Ad kunnen, dan kunnen hij en Grutto28 onderling de betaling regelen.

Jammer voor Grutto28 :muur: , maar ik ben er natuurlijk blij mee!

En de betaling regel ik idd wel met hen; lijkt me wel zo netjes!

Tot zaterdag! <_<

Link naar reactie
  • Administrator
Even zonder gein Ad, jammer dat je er niet bij bent (evenals de anderen op de reservelijst uiteraard).
Wie weet, we hebben nog een week te gaan....

<_< heb ik dan toch een vorm van paranormale gave

Link naar reactie

[jubelmodusaan]Ad is okay, Ad is okay, Adje Adje Ad is okay[jubelmodusuit] <_<

@RvE: Wat een waanZinnige weersvoorspelling... :muur:

Link naar reactie

idd Ruud.

Frietje, neem je svp een doosje swaffeltissues mee aanstaande zaterdag ?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.