Ga naar inhoud

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
toch nog op tijd :D

:wave: je hebt gewoon gedaan zoals gevraagd voor vrijdag 13 mei, dus donderdag 12 mei de replay sturen :hamer:

Link naar reactie

Enkele updates doorgevoerd op de website www.limborit.nl

o.a. design, video's uit de oude doos in de Gallery section etc.

Laatste deelnemers nog effe bevestigen, common' ! (Zedri waar blijf je met je bevestiging, auto aan het waxen?)

Link naar reactie
  • Administrator
video's uit de oude doos in de Gallery section etc.

Die zijn prive en kunnen niet worden bekeken op de site... :hamer:

Link naar reactie

Hier niet en ben niet ingelogd met google userid oid, puzzles me.... :hamer:

Link naar reactie

we zijn goed bezig, update van de lijst

De volgende members graag nog even een reply op de mail sturen:

Zedri

Roodkapje

Cabriodriver

Flyforever

Frietje, wo bist du!!!!!! :hamer:

Link naar reactie

Rüdiiiiiiiii...Darf ich dieses jahr letZte Sein?

Ik heb je gePeeEmd...(als dat net Zo voelt als het leest... :hamer: )

Link naar reactie

Zedri ist wieder dabei, also; alles Komplett !

Naechste Samstag steigen wir auf die Huehner...... :hamer:

Link naar reactie

Frietje :lachen:

Henkie, du hast völlig recht! Noch eine Woche und dan geben wir wieder Gummi in unsere Zetties!! :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Nog een afvaller.. (hoewel ik dat niemand gun..)
Alle deelnemers zijn nu confirmed. De deelnemerslijst is nu definitief.

Je zou op zich mijn plekje wel mogen overkopen, ben alleen bang dat ik dan van het zomer ergens halverwege de Stelvio van iemand een zetje krijg :rolleyes:

Even zonder gein Ad, jammer dat je er niet bij bent (evenals de anderen op de reservelijst uiteraard).

Link naar reactie
  • Administrator
Even zonder gein Ad, jammer dat je er niet bij bent (evenals de anderen op de reservelijst uiteraard).

Wie weet, we hebben nog een week te gaan....

Link naar reactie

Dienstmededeling :

Vandaag de laatste schikkingen gedaan ivm de koffiestop (annex taart) in de Abdij van Stavelot.

Wij kunnen, zoals vorig jaar, de Z's op de binnenkoer parkeren en er wordt een apparte ruimte voor ons voorzien.

De museumdirectie heeft me gevraagd om jullie te verwittigen dat er geen vrije toegang is tot de expositieruimtes.

Wie wil, kan aan de ingang een ticket kopen om dit alsnog te doen.

Ik (en zij blijkbaar ook) weet dat er vorig jaar een aantal deelnemers even door het museum van het circuit van Francorchamps liepen op de benedenverdieping.

Denk eraan dat we deze locatie misschien nog gaan nodig hebben in de toekomst, dus jullie zijn bij deze verwittigd. :thumbup:

Link naar reactie

Klopt Frank. Ik had nergens gezien dat je daar voor moest betalen en was me daar niet van bewust en heb vervolgens iedereen daarheen gedirigeerd. :) Het was wel een mooie set bolides!

P.s.: Heb je gecontroleerd of er op die dag er ook niet weer een Porsche meeting is, anders krijgen we daar weer ruzie mee. :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.