Ga naar inhoud

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mag ik achter gruppefuhrers Arno, Frank of Frido rijden?

Lijkt me wel leuk die mannen een beetje op te jagen tot ze nerveus worden :thumbup:

Moet je vooral doen, je mag aan Arno vragen wat er gebeurt als je mij te dicht volgt...

Ik neem aan dat je nog geen steenslag wil riskeren op je nieuwe aanwinst ? :holiday:

(Weet het late reaktie, maar had toen net mijn verjaardag :smart: )

@ RvE : klopt, als mijn vrouw met de QPé rijdt, wordt ik zenuwachtig, in tegenstelling tot jij...

Jij krijgt niet eens de tijd om zenuwachtig te worden :thumbsup:

Link naar reactie
Wordt het niet eens tijd om de betalingsuitnodigingen de deur uit te doen ;)

zeker. Alles is rond, dus die mail kan de deur uit! Ik verstuur 'm vanavond naar de email adressen zoals die hier bij het forum bekend zijn.

Link naar reactie

mail is verstuurd, dus als het goed is komt er een bericht van een of andere blechdach binnen.

Sta je wel op de lijst, maar heb je niets gehad, laat het even weten.

Link naar reactie

Goed bezig!

Link naar reactie
  • Administrator

Gister avond meteen betaald en alles doorgegeven

Het aftellen kan beginnen ..........

Link naar reactie

Voor onze Belgische vrienden (of mensen met geld op belgische rekeningen :notok: :fiew: ) zal ik vanavond even het IBAN nummer van mijn bankrekening doormailen.

Link naar reactie

zo dat is geregeld!

nu maar aftellen tot het zover is.

bij deze ook voor de limborit z3 rijders ,ik heb nog sleutelrubbertjes op vooraad.

dit zijn (denk ik ) voorlopig even de laatste en zijn in de ramsj voor €10 per stuk!

dus als je er belang bij hebt laat t me even weten dan neem ik er een stuk of wat mee!.

wie maakt me los :notok:

Link naar reactie

Sander, hoe werkt dat precies met die rubbertjes :thumbup:

Nee ff serieus, kunnen we die op de dag zelf ff omzetten evt?

Link naar reactie
Sander, hoe werkt dat precies met die rubbertjes :thumbup:

Nee ff serieus, kunnen we die op de dag zelf ff omzetten evt?

ach het is meestal maar een paar minuten werk,en het gaat eigenlijk nooit fout (tot nu toe)

neem wel voor de zekerheid je reservesleutel mee.

zolang de batterij niet (te lang) van zn plek komt is het geen probleem.

en anders moet de sleutel opnieuw geinitialiseerd worden ,waarvoor je op het web zat handleidingen kunt vinden.

komt goed.

Link naar reactie

Ons plekje is ook gegarandeert!! ;) , ook betaald! Nu bijna 14 nachtjes aftellen... :lol: , nou, laat het s.v.p. ook zulk weer blijven B)

Hotel Aken, here we come!! :thumbup:

Link naar reactie
We kunnen Henk natuurlijk ook indelen zodat ie tussen de zwarte B) van Maarten :lol: en Roger ;) rijdt, heeft ie zijn reactievermogen nodig om voor en achter zich te kijken en ook nog op de weg te blijven.

He Ruud,

Lijkt me helemaal top,

Ik ga er uiteraard vanuit dat de "zwarte 3.0 coupe brigade" bij elkaar rijdt.

Kunnen we henk (links en/of rechts) inhalen :wave: over een "eenbaans" landweggetje! :thumbup: :foto:

Ik heb er zin in!

Mzzl Maarten

Link naar reactie

kleine bijkomstigheid in ons programma van zaterdag 21 mei...

Op het Circuit van Francorchamps gaan de Porsche Days door tijdens het ganse weekend.

Porsche Francorchamps Days 2011

Niet dat ik geloof dat we Porsche-fans bijhebben die daar willen naar kijken :shifty: , maar we passeren dus wel vlakbij het circuit en enige drukte op de verbindingsweg tussen koffiestop in Stavelot en Francorchamps centrum zal er dus wel zijn.

Eerste briefingpunt dus :lol:

Ik ben verder nog aan het uitzoeken of dit ook betekent dat de Porsche club weerom de binnenplaats van de Abdij in Stavelot zal monopoliseren zoals vorig jaar, voorlopig vind ik niks hierover. Hoop dus dat ze op en binnen het circuit blijven, die veredelde kevers B)

Link naar reactie
  • Administrator
Niet dat ik geloof dat we Porsche-fans bijhebben die daar willen naar kijken :shifty:

Ik ken er 1 en die gaat ook mee: S.K. te D. :lol:

Link naar reactie

Ik heb afgelopen dagen behoorlijk in de baal-zone verkeerd... :angry:de rit van het jaar komt er aan en deze knuppel heeft het niet scherp op de radar. Normaal wel, toen er nog een QP op het eigen pad stond. Op die plek voor de deur, waar nu een X5 tank staat, die regelmatig gebruikt om juist de QP bij opa & oma op te halen. Niet wakker dus... 'Wanneer was die Limbo rit ook alweer ?' :rolleyes:

Oftewel: Mevrouw MdV vraagt of ze een extra dienst bij de huisartsenpost kan doen en ik zeg gewoon: 'ja tuurlijk, doe maar. Ik pas wel op de kleine'. En ja, dat was net een weekenddienst op 21 mei. '21 mei, hadden we toen niet al iets staan? Ehm nee, ik heb niets in mn agenda'. :mellow:

Nu heb je idioten hier op het forum die hun kind overal mee naartoe sleuren (doe je wel een beetje voorzichtig met m'n schoonzoon graag, heer S.K. te D.) maar om onze kleine AdV al kotsend :sick: naast me door het Limburgse landschap mee te laten sturen, is me net iets te veel van het goed (over een jaar of twee, wellicht).

Dan maar niet rijden dit jaar? toch maar een afmeld PM naar RvE? :blink::huh:

Nee. Ik kan het niet, wil het niet, doe het niet.

Inmiddels oppas geregeld. Of in D. of bij oma in Limburg. We zien wel. Maar gereden wordt er! :rambo:

:vader:

Link naar reactie
Voor onze Belgische vrienden (of mensen met geld op belgische rekeningen :rolleyes::blink: ) zal ik vanavond even het IBAN nummer van mijn bankrekening doormailen.

Sorry maar noch steeds geen rekeningnummer gekregen :mellow:

Link naar reactie

Ik vind het ook fijn dat jullie erbij zijn, de helft van alle Belgen rijdt coupe, een percentage waar Nederlandse blechdachfanaten alleen maar van kunnen dromen... :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.