Ga naar inhoud

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Neem maar van mij aan dat die alle BMW's het snot voor de ogen rijd op dit soort parcouren :lol:

De Akense meneer achter het stuur van deze Boxster S knipperde toch regelmatig met de ogen toen hij een zilveren Qp nog steeds op een paar meter zag volgen. Na iedere bocht nam ie wat meters, voor de volgende bocht zat ik er weer achter.

De Baron ging daar ook goed mee, maar omdat ik zijn voorruit bekogelde met steentjes, moest ie wat afstand houden...

Ik neem bochten snijden nogal letterlijk :hamer: B)

Link naar reactie

Oops :scratchchin: check again, iMovie had 'm inderdaad als private ge-upload. Zou nu moeten werken.

Link naar reactie
  • Administrator

Dat heb je weer leuk in elkaar gefröbeld :thumbup:

Is er ook nog serieus gereden, of hebben jullie de halve dag gespendeerd aan het opnemen van de juiste camera angles etc. :mellow:

PS. Is dat blanke lakloslating boven je chromestrip op de laadklep Ruud? :scratchchin:

Link naar reactie

>

>

>

>

>>>>> LIMBORIT SITE IS AANGEPAST <<<<<<

>>>>> www.limborit.nl <<<<<<

>

>

>

>

Link naar reactie
De Limborit promofilm is klaar, enjoy! B)

:thumbup::wub: Nog precies een maandje!! :wave:

Link naar reactie

Mag ik achter gruppefuhrers Arno, Frank of Frido rijden?

Lijkt me wel leuk die mannen een beetje op te jagen tot ze nerveus worden :upsidedown:

Link naar reactie
Mag ik achter gruppefuhrers Arno, Frank of Frido rijden?

Frido is geen GF dit jaar. Ik zal je bij Navi indelen, alhoewel ik die nog nooit nerveus heb gezien (alleen die ene keer dat Madam Navigator reed :cheers: ).

Wel supertof dat je mooi op tijd toch een Z (en wat voor een :upsidedown: ) hebt kunnen scoren! :thumbup:

Link naar reactie
lijkt me wel leuk die mannen een beetje op te jagen tot ze nerveus worden :thumbup:

:cheers: Henk je mag dan nog zoveel pekaazzz onder je rechtervoet hebben, maar je reactie vermogen wordt ook minder namate je ouder wordt :upsidedown:

Link naar reactie
je reactie vermogen wordt ook minder namate je ouder wordt :rolleyes:

We kunnen Henk natuurlijk ook indelen zodat ie tussen de zwarte :vader: van Maarten :ph34r: en Roger :ph34r: rijdt, heeft ie zijn reactievermogen nodig om voor en achter zich te kijken en ook nog op de weg te blijven.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.