Ga naar inhoud

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011


RvE

Aanbevolen berichten

Bandenwarmers al aangezet :drank:

Link naar reactie
  • Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bandenwarmers al aangezet :thumbup:

Je rijdt toch morgen zeker op die slicks ralf, ik zet ze klaar dan kun je ze vanavond nog monteren.

Zitten nu op de styling 32 - 18 inch.

Blijft namelijk droog tot 22 mei a.s. geloof ik. :D

ZZZ is gewassen, geboend en afgetankt.

Hoef ik niet meer mijn eigen route te rijden, hahahaha.

Verheug me op een gezellige dag onder goed gezelschap.

Jackie_P

Link naar reactie
Je rijdt toch morgen zeker op die slicks ralf

Mark rijdt morgen op spijkerbanden :D , gaat een mooie dag worden.

Dadelijk Z nog even wassen, staat nog met de zooi van 3 april erop in de garage

Link naar reactie

Ralf belt net: morgen is er Amstel Gold Race in het zuijje!! :thumbup:

Alles vanuit het Noorden kan dus beter over Venlo rijden (zoiets).

De Limbo's kunnen beter via Roermond rijden, zoiets ongeveer

Navi kan het beste langs Luik-Eupen rijden.

Dat ge :cold: ook altijd met die :thumbup: fietstochten.

Link naar reactie
  • Administrator
Daar moet je morgen weg blijven.

Ik denk dat ze dan beter thuisblijven... dat is zowat de godganse Eifel :thumbup:

Link naar reactie
Dat ge :thumbup: ook altijd met die :thumbup: fietstochten.

Dacht dat alle (dus jullie ook) zuiderlingen wel een fietske hadden en een broekske met zeemleren kruiske.

Link naar reactie

Goed dat ik hier nog effe voorbijkom, had anders morgen weer mooi geweest.

Is nog maar een jaartje geleden, dat ik mij vastreed in een file richting Aken :thumbup:

Ik blijf lekker via Belgische wegen rijden :cold:

We zullen sowieso moeten uitkijken morgen, want ik las net in de krant dat een aantal profrenners Luik - Bastenaken - Luik willen verkennen in de komende dagen. Wat ligt er op die route : Cote de Wanne...

Wij rijden 'm af, zij komen omhoog. Kan nog leuk worden met die gasten :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
De Amstel Gold Race route komt niet eens in de buurt van de Eifel... :thumbup:

't is in ieder geval meer in de buurt van de Eifel dan Borne :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Snap trouwens zowiezo die Limbo's niet met die naam... Amstel Gold Race. Weten ze daar nou nog steeds niet dat de Maas door hun provincie stroomt? :thumbup:

Link naar reactie

Zo, na 14,5 uur weer terug. Daarvan is 9,25 uur rijdend afgelegd en in totaal 706,5km gereden. De Limborit IV is zeer de moeite waard!!!!

Er is niet zo heel veel vastgelegd op de gevoelige plaat, maar hier wat pica's:

Even parkeren, omdat Ruud zonodig zijn paraplu terug wilde die hij 2 weken ervoor had laten liggen:

IMG_0087.JPG

Even schnitzeltje eten:

IMG_0086.JPG

Olivier lust konijnenvoer:

IMG_0084.JPG

Onontkoombaar vandaag... tanken:

IMG_0082.JPG

Wat heb ik vandaag nog meer geleerd:

- Z4 3.5is klinkt ubergeil

- Belgische wegen iets minder van kwaliteit zijn :wave: . Frank moet de weg met de bodem van de auto geraakt hebben

- een schitzel pas gegeten mag worden als je er met een witte broek op hebt gezeten en deze dan niet afgeeft (de broek aan de schnitzel???)

- Ruud deze truc niet wil proberen met de teruggekregen witte paraplu

- Arno trek-dagen heeft georganiseerd (of schrijf ik het nu verkeerd :thumbup: )

@Arno... jij zou toch over Antwerpen terugrijden? Hoe kunnen we je dan tegenkomen op de A2 richting Eindhoven?

Link naar reactie

Zo, weer heelhuids thuis.

Ca 450 km met de ZZZ naar en door de Eifel en Ardenne getoerd, soms vol gas.

Pracht dag gehad onder goed gezelschap :wave:

Ruud en navi Paul bedankt voor het vele werk wat jullie ook weer vandaag voor Limbo-rit IV gedaan hebben.

De G.F hebben volgens mij allemaal wel genoten van die Kurven en wegen.

Route is ook dit jaar zeker de moeite waard, mede door de aanvullingen van o.a. onze Belgische Navigator.

Frank goed werk!!!!

Verheug me al op de 21 mei a.s.

Jackie_P

P.s.

Roger, der Schnitzel ging dit keer wel op, waarschijnlijk een Senioren-Teller geserveerd.

Link naar reactie

Ook ik ben thuis, super dag gehad. Kort samengevat; weinig :foto:, veel Kurven!

Mijn lievelingsstukje bij Hammer weer lekker kunnen rijden en wat nieuwe passages van Navigator, de rally proeven van de Boucles de Spa. top.

En inderdaad Bas, die U-boat van De Baron knettert er stevig op los <_<

Link naar reactie

Het was een heerlijke dag vandaag!! :blink:

Heerlijk genoten van het stuk tot aan de Schnitzels, met die heerlijk brede muil van Arno's Z die in een oogwenk dichterbij komt :foto:

Stuk Belgie in, met de nieuwe "snoepjes" die Frank voor ons ontdekt heeft was ook heerlijk. Met 240km op de dagteller bij de eindstop was het weer heerlijk toeren.

Dus op en top genieten, in tegenstelling tot wat mijn roadster buddies beweerden, die toch vinden dat je zonder "het open rijden" toch wel wat gemist zou hebben (en dan hadden ze volgens mij niet niet over stof, dieselwalm, stuifzand (van X5 voor Stavelot) en de godganse dag die zon op je knar).

Daar zullen we het wel nooit over eens worden, maar als we dagen als vandaag kunnen hebben zodat we het er weer eens over kunnen hebben, mogen we het nog lang oneens zijn! <_<

Ik heb nagenoeg geen foto's, alleen wat video's zal deze week een filmpje in elkaar zetten.

Link naar reactie

Zojuist de analyse van de GPS ontvanger ontvangen van Paul, mijn navigator. Gegevens bevestigen de grote grijns op de gezichten van de Gruppenführers gisteren :foto:

hoogteprofiel

16april2011.jpg

Route:

image004.jpg

Nieuwe stukken route die met succes zijn toegelaten tot het roadbook!

image007.jpg

rallyweggetje van Frank <_<

image008.jpg

gaat weer een mooie rit worden dit jaar :blink:

Link naar reactie

Tja, de Belgische wegen zullen wel nooit enigzins op europees niveau komen, dus wij doen het ermee.

En voor al die softies die het wel wat bar vonden, steek eens een Bilstein kit met korte veren onder je Z...

Dan helpt alleen nog een niergordel :foto:

Zoals gisteren reeds gezegd : we willen allemaal graag de écht bochtige wegen opzoeken, daarom dus mijn zoektocht naar rustige binnenwegen, waar nog vlot gereden kan worden. Om te cruisen dienen andere ritten. <_<

Link naar reactie
vanwaar eigenlijk "Limbo-Rit"? je zit 90% in Duitsland en Belgie. Daarbij 250 km op 1 dag is toch niet echt veel? Hoe lang doe je daar over?

Omdat het merendeel van de organisatoren Limburgers (of omtrent) zijn.

En we hebben écht wel geprobeerd om er NL Limburg in te houden, maar er was altijd wel een leger fietsterroristen dat onze ritten doorkruisten...

En ja, 250 km is echt wel gezapig toeren tijdens de Limborit. :rolleyes:

Toch maar eens checken in de topics hoe de deelnemers dit "gezapig" ervaren hebben :thumbup:

Gisteren ging het trouwens ook heel rustig aan toe, we lieten zelfs een Boxster S voorrijden :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.