Ga naar inhoud

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Net de Vrijdag voor de rit der ritten...

Ik zou hem even in het juiste topic plaatsen ;)

Sterkte alvast in ieder geval!

Over oogartsen gesproken... wat duurt dat lang voordat je terecht kunt :m: . Wat voor operatie krijg je?

Link naar reactie

Inderdaad erg jammer, maar begrijp ik het goed dat je je voor de Limborit IV wil afmelden?

Link naar reactie
  • Administrator
Inderdaad erg jammer, maar begrijp ik het goed dat je je voor de Limborit IV wil afmelden?

Ruud wil even horen wat voor operatie hij precies krijgt, kan ik Shelle even vragen of het idd zo is dat z'n visus 2 weken foetsie is :m:

Voordat 'ie z'n plekje kwijt is terwijl het misschien helemaal niet hoeft ;)

Link naar reactie
Ruud wil even horen wat voor operatie hij precies krijgt, kan ik Shelle even vragen of het idd zo is dat z'n visus 2 weken foetsie is :m:

Voordat 'ie z'n plekje kwijt is terwijl het misschien helemaal niet hoeft ;)

De operatie die gaat gebeuren is er een die Crosslinking heet.

Dit is tegen een progresieve aandoening die het hoornvlies vervormt.

Zo ben ik in een 1/2 jaar van +2 naar +6.5 gegaan en heb ik nu +- 65% zicht rechts.

Dus.... helaas voor de rit der ritten maar sommige dingen gaan voor.

Link naar reactie
  • Administrator
De operatie die gaat gebeuren is er een die Crosslinking heet.

Da's niet zo fijn idd als je dat je hebt.

Behandeling met vitamine B en UV licht. Dat kan inderdaad even duren voordat je weet zicht hebt met rechts, maar je zou mij wel gewoon mee moeten kunnen, of houden de oogartsen in België je daarvoor een paar dagen in het ziekenhuis? Is hier meestal dag behandeling. Kan er niemand anders rijden voor je? ;)

Link naar reactie
Da's niet zo fijn idd als je dat je hebt.

Behandeling met vitamine B en UV licht. Dat kan inderdaad even duren voordat je weet zicht hebt, maar je zou mij wel gewoon mee moeten kunnen. Kan er niemand anders rijden voor je? ;)

Een maand geleden linkeroog behandelt!

Zeker anderhalveweek last gehad van fel licht een hooftpijn.

En niet zelf rijden bij zo'n rit???????

Link naar reactie

Rob, geen twijfel dat je het goed bedoeld, maar het niet mee kunnen gaan met zo'n rit lijkt me al lastig, je ook nog niet af mogen melden maakt het misschien alleen maar nog erger.

Aljen, ik ga er vanuit dat je afmelding betrekking heeft op de Limborit IV (daar sta je als nummer 36 op de lijst)?

Link naar reactie
  • Administrator
Rob, geen twijfel dat je het goed bedoeld, maar het niet mee kunnen gaan met zo'n rit lijkt me al lastig, je ook nog niet af mogen melden maakt het misschien alleen maar nog erger.

Ik denk graag mee en was inderdaad goed bedoeld :notworthy:

Sterkte alvast Aljen!

Link naar reactie
Rob, geen twijfel dat je het goed bedoeld, maar het niet mee kunnen gaan met zo'n rit lijkt me al lastig, je ook nog niet af mogen melden maakt het misschien alleen maar nog erger.

Aljen, ik ga er vanuit dat je afmelding betrekking heeft op de Limborit IV (daar sta je als nummer 36 op de lijst)?

Klopt.

Sorry als dit in de verkeerde topic terecht gekomen is.

Graag ga ik volgend jaar wel mee.

VEEL PLEZIER VOOR ALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aljen

Link naar reactie
  • 2 weken later...
....hotel is zo goed als gevonden.....

Waar zijn jullie uiteindelijk uitgekomen? Vaals toch maar weer?

Link naar reactie
  • Administrator

Nou, we hebben een Z voor Richelle gevonden :fiew:. Zowel zij als ik komen met een very special quest :rolleyes:

De very special quests slapen ook in het knusse hotelletje en eten ook mee :newblush:

Edit: wij eten waarschijnlijk zelf niet, want we hebben 's avonds nog een afspraak met Ferry Maat smiley_dj.gif

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Er staan 7 Ztjes en 7 Z-piloten te trappelen om morgen de eerste proefrit te gaan rijden!! :drank:

Lekker weertje gaat het worden!! :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.