Ga naar inhoud

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011


RvE

Aanbevolen berichten

Ik heb wel een eigen :rolleyes: en hoef niet die van mijn vrouw te lenen. (waarop jij gaat zeggen ik heb weliswaar geen eigen :m: maar wel een vrouw :schater: )

Jij hebt best een grote bek voor iemand die niet rechtstreeks toegelaten is voor het hoofdtoernooi en z'n BMW-computer laat verkloten chippen door een postorderbedrijf.
Link naar reactie
  • Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Rudi, grossartig und ganz tol Kumpel !

Link naar reactie

Dank voor alle complimenten!

Waar haal je de tijd om dit te doen ? <_<

Mijn vrouw heeft wel hobbies, dus tijdens de avonden dat ik alleen thuis zit ga ik dan zoiets in elkaar frøbelen in iMovie '11 :hypocritesmiley:

Tip voor mede Mac gebruikers: als je iMovie '09 hebt en alleen iMovie '11 wil (en dus niet garageband en al die andere iLife programma's) kun je die iMovie '11 los kopen (€12) in de nieuwe Mac App Store. Linkje hier.

Die Mac App store krijg je automatisch mee met een update van OSX.

Link naar reactie
:ok: Helaas. Ik kan niet. In de week voorafgaand aan de rit ben ik vissen in Noorwegen. Hoorde vanmiddag dat we pas op zondag terug zijn :P

Vissen in Noorwegen. Jaja. Dat gelooft toch geen hond man.

slitz_1178694959.jpg

Link naar reactie
Mochten er nou onverhoopt weer fietsers dwarsliggen deze dag... in Brazilië weten de lui van het lokale Golf-forum wél hoe ze zulks moeten aanpakken... :unsure:

Bel me even als jij op een fietsje door het Limburgse heuvelland aan het spartelen bent, dan kom ik wel achter je aan met mijn golfje :sleepy:

Link naar reactie
  • Administrator
Bel me even als jij op een fietsje door het Limburgse heuvelland aan het spartelen bent

Ik kan je vertellen... dat heb ik ooit 1x gedaan. Op een mountainbike... 1x, nooit weer! :unsure:

Link naar reactie
aantal intimi grote dank voor de waarschuwingen gisteren <_< -_-

Helaas is de datum weer verkeerd gepland. We zijn dat weekend mijn werkgever aan het verhuizen naar een nieuw hoofdkantoor.

en bedankt, het stelletje :fiew: :rant: planners heeft de verhuizing 2 weken verplaatst :muur::muur::muur:

Link naar reactie

Op www.limborit.nl zijn de trailers toegevoegd van LR3 en LR4 en in de Gallery enkele oudere filmpjes van diverse ritten...

Link naar reactie

Hoe jammer het ook is sommige dingen gaan voor.

Bij deze wil ik me afmelden. ;)

Net de Vrijdag voor de rit der ritten moet ik melden bij de oogarts voor een operatie aan mijn rechter oog,naar alle waarschijnlijkheid heb ik pas na 2 weken het zicht terug.

Dus met pijn in het hart........

Groeten Aljen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.