Ga naar inhoud

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011


RvE

Aanbevolen berichten

@ Edwin: Volgens mij hingen er 3 Z-tjes vrijwillig en gretig aan mijn bumper.

@ Epscheuten: Wel jammer dat Zafira van Schuth de boel zo ophield.

@ Nadia: Ik ga niet meer naast jouw zitten aan tafel.

Link naar reactie
  • Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat dachten wij ook Henk. :cooltext: Tot we uit gingen eten. Ik ben vanochtend langs het RIAG geweest om het allemaal te kunnen verwerken en een plaats te geven.

Link naar reactie
@ Edwin: Volgens mij hingen er 3 Z-tjes vrijwillig en gretig aan mijn bumper.

dat waren er 2. en niet geheel vrijwillig maar uit pure noodzaak om te voorkomen dat we schuth moesten volgen en nu al in Berlijn aankwamen.

Link naar reactie
  • Administrator
Rob, heb je niet in de gaten dat je nu heel erg lomp/onbeleefd bent?

Pfff Ruud, het lijkt wel of je leest wat je wilt lezen. Er staat duidelijk dat de route perfect was in België, alleen dat het asfalt daar beroerd is. Daar kan Navigator niets aan doen, want welke weg je ook rijdt in België, welke je ook uitzoekt, het asfalt blijft beroerd. Dat is al jaren zo (en algemeen bekend) en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.

Het lijkt wel of iedereen mag zeggen wat hij/zij wil, behalve ondergetekende. Prima, kan ik mee leven, maar ga mijn woorden niet verdraaien. En als jij een persoonlijk probleem met mij hebt, meld het mij dan, dan hebben we dat beiden duidelijk, want het begint er zo langzamerhand wel op te lijken. Jammer, want dat is nergens voor nodig. Ik heb op 1 persoon na met niemand hier een persoonlijk probleem, al helemaal niet met jou. Ook zelfs met die ene min of meer niet, hooguit over de situatie die zich rondom hem heeft voorgedaan.

Nogmaals: we hebben een superdag gehad (zie mijn eerste reactie) en dat ik wat te zeiken heb over het asfalt zegt wat over het asfalt en niets over Navigator's routeuitstippeling.

Link naar reactie

Ik wil toch nog effe verduidelijken dat de Limborit vanaf zijn eerste editie maar onder 1 noemer doorging :

Freude am Fahren moest er zijn.

Vandaar dat we steeds zoeken naar wegen waar je :

1. mooie bochten en niveauverschillen vind

2. van de omgeving kan genieten tijdens het rijden

3. dit ook kan doen zonder veel oponthoud zoals, doorkruisen van steden en dorpen, andere verkeersdeelnemers.

Daar kwam dan bij dat er uit verschillende hoeken gevraagd werd naar wegen die tijdens een rally in die regio gebruikt werden.

Dat je dan over slechtere wegen moet dan bv. in Duitsland, is nogal logisch lijkt me.

Als ik wil, laat ik je een rit rijden in Belgie, waar je geen enkele put tegenkomt. Maar dat was, is en zal nooit het uitgangspunt zijn van een Limborit.

Ik stoor me niet aan je commentaren, maar ik vind ze wel gekleurd, omdat ik bij je foto's ook ééntje zag waarbij ik dacht :

Wat moet dit betekenen ? Teveel stilgestaan ? Te weinig ronde punten in België ?

Ik bedoel maar : je zorgt er zelf voor dat men bepaalde gedachten krijgt bij hetgeen je post.

1311911808_6_qt5h.jpeg

Nog nooit zoveel van deze borden gezien op 1 dag :cooltext:

Link naar reactie
  • Administrator
Dat je dan over slechtere wegen moet dan bv. in Duitsland, is nogal logisch lijkt me.

Als ik wil, laat ik je een rit rijden in Belgie, waar je geen enkele put tegenkomt.

Ik had het niet over de putten, over het asfalt. Putten heb je hier ook, moet zeggen dat mij die niet eens zijn opgevallen in België (edit: Richelle wees mij er net, terecht op, dat je wellicht met putten de gaten in de weg bedoelt en niet de putten voor de afvoer). De route als route was perfect, zoals ik al eerder schreef: superbochten en superomgeving en een goede afwisseling om daar aan toe te voegen. De route door de Ardennen heeft mij zeer bekoord, don't worry, temeer omdat ik het alleen vanuit de bus van vroeger ken. Ik heb verschillende malen in de auto tijdens de rit gezegd dat het precies het soort wegen waren die ik zelf ook het liefste zou uitvogelen.

Wat moet dit betekenen ? Teveel stilgestaan ? Te weinig ronde punten in België ?

Dit was in Duitsland, ter correctie. In België heb ik ze amper gezien. Maar je pakt 1 van mijn 3 puntjes van kritiek er wel uit. En om eerlijk te zijn: daarmee was ik bewust wat terughoudend... In Duitsland kwam ik wel behoorlijk veel van deze borden tegen. Op zich niet zo'n probleem, maar op een drukke zaterdag wordt het tempo er wel door uitgehaald. Maar ook dat deed niets af van de route an sich.

De andere 2? 1 heeft Sjonnie al benoemd, de andere was dat er 8 man binnen moesten zitten tijdens de lunch. Daar kan de organisatie wellicht niet direct iets aan doen, maar het stoorde mij wel (en de anderen als ik mij niet vergis ook). Je bent toch met een hele groep en dan is het, zeker met mooi weer, wel zo prettig als je met z'n allen buiten kunt vertoeven. Er liepen een aantal forumleden langs die verbaasd riepen: "waarom zitten jullie binnen???"

Overigens kwamen er prettige herinneringen van vroeger naar boven bij de lunchlocatie, als mede de doorgaande weg in Hellenthal waar wij langskwamen. Persoonlijk wel emotioneel, de reden hou ik voor mij.

Nogmaals en ter laatste maal: ja, wij hebben ons de hele dag prima vermaakt. Ja, de route was super. Nee, ik heb niets op de route als route aan te merken.

Link naar reactie
De andere 2? 1 heeft Sjonnie al benoemd,

:blink: zeg laat mij er ff buiten ja. Ik heb totaal geen problemen met het asfalt gehad. Af en toe ff de nieren weer op de juiste plaats en weer op het gas :thumbup: Het is geen klasieker rally, ik heb mij zowel in Duitsland als België meer dan vermaakt. Terugweg in Nederland is een ander verhaal, maar dat kwam door het gezelschap :smart:

Wat betreft de finish, laat ik mij wat nuanceren. Het was een beetje een teleurstelling maar deed niets af aan de dag. Daarom nogmaals voor de gehele organisatie :cooltext: :holiday:

@Rob, koest af in je mand. Klaar nu. Jammer dat mijn sollicitatie vrijdagavond door Bart is afgewezen. Ik heb GVD ook nog voor al dat drank van hem betaald :lachen: ;) ;) ;) voordat er weer een topic komt...

Link naar reactie
  • Administrator
@Rob, koest af in je mand. Klaar nu.

Ben ik ook, je zegt het precies goed. Ik ben er helemaal klaar mee dat ik telkens op mijn woorden wordt gewezen en mij die vervolgens anders worden toebedeeld als dat ze bedoeld zijn. Dat was niet alleen hier, dat is al meerdere malen gebeurd. En als ik nou persoonlijk iemand aanviel... maar zelfs dat niet eens. Misschien moeten sommige mensen eens beter leren relativeren...

Link naar reactie
  • Administrator
Overigens hoef ik niet meer in de kliko te slapen Ruud..! :holiday:

Eind goed, al goed? :cooltext:

Link naar reactie
  • Administrator

Hier nog een paar :cooltext:

:holiday:

1000336.jpg

1000335a.jpg

1000337o.jpg

en nog een paar van de rit

1000370x.jpg

1000368r.jpg

1000363r.jpg

1000358o.jpg

1000356a.jpg

1000355p.jpg

Link naar reactie
  • Administrator
:wub:

1000336.jpg

Die Wiesmann is inderdaad übergeil, maar zou zelf eerder de open versie nemen :rambo:

Link naar reactie
  • Administrator
maar zou zelf eerder de open versie nemen

Maakt niet uit open of dicht, kan ik nog ff niet betalen. Als ik hem ooit kan kopen dan zou het na de 10de

van de maand zijn :rambo:

Link naar reactie

Ook van mij nog heel erg bedankt voor de redelijke organisatie en aardige rit :P

Nee hoor grapje het was echt lekker om er even uit te zijn! Vrijdagavond was al gezellig, de groep eters werd steeds groter en zelfs uitgebreid met niet-eters die een bakkie kwamen doen. Jammer dat je zo ver van elkaar zat (ze hadden tafels tegenover elkaar geschoven dus je zat twee meter van de mensen tegenover je verwijderd). Dus werd het vanzelf een grote schreeuwpartij. Terwijl we normaal zo beschaafd zijn met zijn allen.... :rambo: In ieder geval wel tof dat ze ons zonder reservering wel gewoon toelieten daar en niet moeilijk deden toen het gezelschap groter en steeds luidruchtiger werd.

En zaterdag natuurlijk helemaal prima, lekker weer, dakkie open, genieten van de zon, mooie landschappen en lekker doorgassen, de hele dag buiten, wauw wat is cabrio rijden toch heerlijk. Gelukkig nog wel een pitstop kunnen doen onderweg waarvoor nogmaals dank :wub: lekkere lunch en hup weer door, leuke tussenstop en nog steeds prima te doen qua tegenliggers of andere weggebruikers, viel erg mee na de waarschuwingen 's morgens over de vele fietsers en paardrijders. Na een hele dag nauwelijks gedronken te hebben om te voorkomen dat we steeds plaspauzes moesten houden, miste ik inderdaad een terrasje op het eind om nog lekker ontspannen na te praten en wat vocht bij te tanken. Maar helaas ken ik de omgeving niet goed genoeg om suggesties te kunnen doen. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om iets te vinden dat ook nog centraal ligt enz enz. Ach je hebt nu een jaar de tijd, toch? Kunnen we niet volgend jaar bij Willy eindigen en er een combi met ZZZmikkel meeting van maken :lol:

@ Yangkie, sorry ik beloof plechtig dat ik me een volgende keer (wat meer) zal gedragen.

@ MdV en MdV, leuk om jullie te zien, helaas te kort gesproken!

@ eigenlijk nog vele anderen, je spreekt elkaar zo kort op zo'n dag, dat vond ik wel wennen vanwege het in groepjes rijden, dat je regelmatig 'hi, bye' momenten hebt (groep vertrekt weer), maar het lekker doorrijden maakt veel goed!

@ Ad, dat jij nog mag vliegen! "Waar zijn al die knoppies ook alweer voor?"

Foto's volgen nog....

Link naar reactie
  • Administrator
In ieder geval wel tof dat ze ons zonder reservering wel gewoon toelieten daar en niet moeilijk deden toen het gezelschap groter en steeds luidruchtiger werd.

Bedenk me net... hoe zou het met de kok zijn die op het laatst nog pannekoeken moest gaan staan bakken? :lol:

Voorlopig wel Rob..! Een goed gesprek deed wonderen; gelukkig :wub: .

Toch niet een al té zware zondag gehad, hoop ik? ;)

Edit: nog even een kleine toevoeging mbt tot het hotel...

Helaas bleek de bar al gesloten bij terugkomst, maar ondanks dat moet ik eerlijk zeggen dat het mij 100% meeviel, zeker gezien de prijs. Het ontbijt was gewoon goed verzorgd en lekker. Onze kamer was wel sober ingericht, maar schoon en verder netjes. Het gordijntje in de douche kan daarentegen anno 2011 écht niet meer :P. De parkeergarage was ook een prettige bijkomstigheid waar Joost en ik graag gebruik van hebben gemaakt :rambo:.

Link naar reactie
  • Administrator
@ Ad, dat jij nog mag vliegen! "Waar zijn al die knoppies ook alweer voor?"

Daarvoor heeft hij z'n co-piloot :rambo:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.