Ga naar inhoud

eindelijk een z3?!

sylcas

Aanbevolen berichten

leek mij een ander topic

Nee hoor, is allemaal onderdeel van het "sylcas wil een Z en weet nog niet welke" topic.

ben nog niet helemaal thuis in de (ongeschreven) regels hier :rolleyes:

No problem. De regels zijn gewoon geschreven.

Of misschien hoop ik bij een nieuw topic serieuzzze reacties te krijgen :schater:

"Het forum" kan geen beslissing voor je nemen. Meestal als een Z hier bekend is, spotten de stamgasten dat wel vrij snel. Is bij de laatste die je gepost hebt niet het geval.

Het aanbod is groot in wat jij zoekt, dus het is een idee om gewoon echt uit te kijken naar wat jij wil (motor, kleuren en must-have opties) en dat in de gaten houden. Iedere Z die in je pricerange valt hier posten gaat je niet dichterbij een beslissing brengen lijkt me.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zo, weer even een update.

De mooie groene Z3 bij Bartho is het niet geworden.

Hij vroeg wel heel veel, was niet echt van plan om te zakken en ik kon er een nieuwe softtop bijkopen voor inkoop prijs (300),

maar deze werd niet gemonteerd (ja, kon wel, maar moest ik zelf regelen, lees betalen).

En dat terwijl de huidige softtop lek was (gaatjes en met tape gedicht aan de binnenzijde).

Na ja, hoe het ook zij, ik ben dus nog op zoek, naar een leuke, mooie, goeie ZZZ

liefst montreal blue (tsja, voor een vrouw is de kleur erg belangrijk.... :blink: )

dan een 1.9, liefst met airco, stoelverwarming, alarm.

1998/1999 een face-lift zou helemaal toppie zijn :thumbup:

Als jullie wat horen of weten...... PB

Link naar reactie
  • Administrator

Heb je al wel eens bij BRMS gekeken? Die is ook niet per se goedkoop, maar heeft een regelmatig wisselend aanbod van 1.9 zzz-jes. Staat nu bijvoorbeeld een hele mooie zilveren met rood leer voor grofweg jouw budget ... Ik zou in ieder geval zijn aanbod ook in de gaten houden ...

Link naar reactie
  • Administrator
Iemand met ervaringen met auto's van cabrioland?

Zeker wel (2x). Ik zou op basis van ervaringen ALTIJD een aankoopkeuring bij de ANWB / door DEKRA bedingen (ze zijn er niet zo happig op als de keuring te ver van huis is voor ze) ook al omdat hun auto's vaak toch vrij lang stilstaan voor ze verkocht worden, maar was in algemene zin zeker wel tevreden over de gekochte auto's en de manier van meedenken. Ik moet wel zeggen dat ze de laatste tijd steeds minder goedkoop lijken te worden. Ik zou gewoon eens gaan kijken als je in de buurt bent, maar er niet speciaal een complete expeditie met Cabrioland als enig doel voor opzetten ...

Link naar reactie
Kijk is deze staat in Noordwijk te koop, hij staat al tijdje te koop dus je krijgt vast nog wel iets van de prijs af

http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/?id...ferer=gaspedaal

Ik snap alleen niet echt waar die knop voor is naast de handrem, schietstoel?

Die heb ik in het echt gezien.

Verkoper was er niet laaiend over (kwam voor een andere auto) toen we er over spraken. Kwam met totaal gladde banden binnen. Zegt wat over het onderhoud door de vorige eigenaar?

Wel een net bedrijf waar hij staat... dus als je hem een goede aankoopkeuring geeft zou je hem kunnen nemen.

Ze controleren namelijk echt alles aan zon auto, de auto waar ik voor kwam kijken was de verkoper direct eerlijk over de minpuntjes ... goede zaak dus :thumbup:

Link naar reactie

Cabrioland? Klojo's.. Kwam er voor een Z3 kijken, twee hadden ze staan waar ik wel geïnteresseerd in was..

Toen m'n pa en ik proefrit wilden maken, wilde de verkoper wel even weten 'hoe gefundeerd onze interesse was'.. hij wilde praktisch zien dat ik het geld op mn bankrekening had staan en kreeg gewoon anders gewoon geen auto mee. Ben gelijk weggewandeld!

Link naar reactie

Ohja daarover haha.. die ga ik pas over 2 weken meemaken. Kreeg een belletje van vrienden van mij om te vragen helpen te verhuizen, dus van Amanda mocht ik in Amsterdam blijven :thumbup: heb wel helpen verhuizen en alsnog beloofd het weekend van de 26e mee te gaan :rolleyes: haha maar ik hou je op de hoogte..

Dat zal ik idd ook wel in mn benen blijven voelen de komende tijd :blink:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Al jaren verliefd op de Z3 en nu een alibi,

werk te ver weg om met de scooter te gaan en vrij parkeren :-)

Welke moet het nou worden?

Wat is verschil na facelift?

wanneer was de omslag?

de link waar ik op moet letten al gevonden, heel fijn!

verder wil ik iig:

- airco

- lederen bekleding

- electrisch bedienbare cabriocap

en heb ik niet meer dan 8000 te besteden :thumbup:

Ik heb 'em.!!! :D

Gisteren opgehaald, dus de foto's komen asap

Het is een mooie groene uit 99 geworden. Met hardtop en alarm, geen stoelverwarming en geen airco, maar oh zo mooi!

Ben nog even aan het ontdekken hoe alarm precies werkt, want kan nu eigenlijknalleen nog de cv ontdekken.....

http://www.kew.nl/getimage.aspx?imageid=%7...4b6480ca8734%7D

Dank voor meedenken en tips en trucs en wordt dus vervolgd met oh zo mooie foto's :m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in