Ga naar inhoud

eindelijk een z3?!

sylcas

Aanbevolen berichten

• Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kap heeft 2 handgrepen/snelsluitingen links en rechts voor (1/4 slag draaien)

Heb bij stoplilichten en in files, veel succes om plotseling de kap open te doen, zonder uit te stappen.

Bij plotselinge regenbui hoef je er ook niet voor uit de wagen.

Link naar reactie
  • Administrator
Heb bij stoplilichten en in files, veel succes om plotseling de kap open te doen, zonder uit te stappen.

Bij plotselinge regenbui hoef je er ook niet voor uit de wagen.

Bij een handmatige kap hoef je ook niet uit te stappen als je hem opendoet. Hij valt vanzelf naar achteren en in de tussentijd zit jij nog met je vinger op het knopje "stoer te wezen" voor het stoplicht...

Bij een bui zit de kap met 3 tellen dicht. Ook dan zit jij nog met je vinger op het knopje "stoer te wezen" voor het stoplicht...

:unsure:

:foto:

Link naar reactie
...........zit jij nog met je vinger op het knopje "stoer te wezen" voor het stoplicht...

Bij een bui zit de kap met 3 tellen dicht. Ook dan zit jij nog met je vinger op het knopje "stoer te wezen" voor het stoplicht...

Zie toch regelmatig dat "moeder de vrouw" in de regen naar buiten wordt gestuurd om te helpen de kap dicht te doen.

Oveigens "zit ik niet stoer te wezen met een vinger op een knopje". Het is een natuurlijke handeling en maakt een verpletterende indruk.

Bij het volgende stoplicht even tel.nummers uitwisselen is dan ook nooit een probleem.

Ps voor de forumpolitie : ik heb dit gequote omdat de simpele zielen op dit forum anders niet zien op welke posting dit slaat.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Bij een handmatige kap hoef je ook niet uit te stappen als je hem opendoet...

Bij een bui zit de kap met 3 tellen dicht.

En de bescherm doek die je over je plastic ruitje legd, om op die manier krassen te voorkomen?

Daarvoor moet je ook uitstappen bij een handmatige kap.. tenzij je het natuurlijk niet doet..

en het niet gebruikt :unsure:

Link naar reactie
Ps voor de forumpolitie : ik heb dit gequote omdat de simpele zielen op dit forum anders niet zien op welke posting dit slaat.

ik heb dit gequote omdat ik het een wereldopmerking vind! :schater:

Link naar reactie

Uitstekend voorbeeld :rolleyes: . Je postnatale ballotage puntje is vervallen :schater:

Link naar reactie

idd zeer juist gebruik van de quote functie Henk! :rolleyes:

Dat zijn weer pluspunten voor de ballotage, die komen bij de "niet zeuren dat er nooit een rit/meeting is waar je ook naartoe kan, maar er gewoon zelf een regelen" punten :angry:

Link naar reactie

Ik herhaal :newblush:

Ik heb ze voor je samengevoegd. Zo houden we al je mogelijke Ztjes bij elkaar en het aantal topics overzichtelijk.

Aub niet voor iedere auto die je ergens gevonden hebt een nieuw topic aanmaken, maar aan dit bestaande topic toevoegen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in