Ga naar inhoud

Dit moet de Coupe liefhebbers aanspreken


bridders

Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

italianen hebben dus goed naar onze prachtige Z3 Coupe gekeken........en begrepen hoe ver de QP zijn tijd vooruit is en blijft......

Link naar reactie

Ik heb wel eens een ontwerp van vandenbrink (carver etc) gezien van een Scaglietti shooting break.

Was ook dit idee.

Maar een Z3 coupé is dan ook eerder een shooting break vormpje dan een traditioneel coupé vormpje :)

Link naar reactie

Ik sluit me aan, wat een schitterend ding.

Wat denken jullie?

Kunnen we als Forum ook quantumkorting krijgen?

Lijkt wel een beetje op de 456 shooting brake, al is die met 7 geproduceerde modellen (waarvan er 6 naar Brunai zijn gegaan) ook nooit echt van de grond gekomen.

Hopen dat dit beter gaat, want wil hier wel vaker mee geconfronteerd worden in de NL file.

www.autotype.nl/ferrari/16478-ferrari-456-gta.html

Link naar reactie

Als je 2 vingers hebt kan je het daaro nog op 1 hand tellen :foto:

Maar een porsche meeting?

Denk je niet dat je dan heel snel verveeld raakt met al die verhalen over ploffende 996 motoren en lekkende boxster krukaskeerringen? :schater:

Link naar reactie
;) Ik dacht dat dit vrij sterke motoren waren :thumbup::thumbup:

Dat dacht ik ook totdat ik porsche fora ging lezen. Maar ik geloof dat voornamelijk de watergekoelde 3,4 een beruchte motor is (andere series hebben dit probleem in wat mindere mate maar toch..). Er blijkt dus iets mis te zijn met dat blok zelf; dat cylinderwanden doorslijten oid. Iig als het gebeurt kan je je complete motor afschrijven. Kost je 8000,- voor een ongereviseerde ruilmotor (die dus hetzelfde probleem heeft), 15000 voor een gereviseerde motor en ruim 30000 voor een nieuwe. En porsche geeft uiteraard niet thuis (zoals een goed premium merk betaamt, want bmw kan daar ook wat van overigens, alleen zijn de kosten doorgaans wat lager :schater: ).

Maar op de meeste fora lees je wel dramaverhalen over geplofte motoren (dus 100% afschrijving), terwijl dat op bmw fora toch weinig voorkomt (op enkele oude series uit begin 80? na die ik geloof nokkenassmering problemen hadden).

Betrouwbaarheid bij ferrari's speelt natuurlijk geen rol, je weet toch al van te voren dat je 1 euro/km moet aanhouden voor onderhoud en datzelfde bedrag voor revisie.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.