Ga naar inhoud

Zomerrit 2011 - zondag 10 juli


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Heb alle opties bekeken Guido maar voor jou maakt het geen fluit uit waar we eindigen... Arnhem, Amersfoort, Deventer, Hengelo... 't blijft nagenoeg dezelfde afstand naar Meppel <_<

Link naar reactie
  • Reacties 402
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Z3-Widebody

Als ik jou was, zou ik hem gewoon lekker laten eindigen in Nes (Noord) Friesland,.. :angry:

Kan iedereen lekker een pokke eind naar huis rijden.. :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
ipv zoveel te lullen :angry:
Dat is waar..

Mooi! Dan kan ik je er dus bijschrijven? 2x, incl diner? :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Wat ook leuk is om de eindstop in Heerlen plaats te laten vinden, en daarna iedereen SNEL naar huis :thumbup::foto::angry::foto:

Link naar reactie
  • Administrator
Ah kom doe Widebody haha, doe ik ook mee..

Nou vooruit, in dat geval doe ik ook mee; kunnen we gezellig vanuit Damsko in alle achterlijke vroegte achter elkaar aan in een treintje naar het Oosten (en 's avonds komen de drie wijzen dan weer, zoals vertrouwd, UIT het Oosten :angry:) :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Nou vooruit, in dat geval doe ik ook mee

Kijk, dat gaat snel. Met een beetje geluk in 1x 4 auto's erbij :thumbup:

Ik tel:

Enzo Sebastian

Davids Z3

2.5si

Z3 Widebody

Link naar reactie
  • Administrator
zal het even met de dame overleggen of die zin heeft

Die hoop heb ik al opgegeven, maar ik zal het voor de vorm ook nog even doen. ;) Rob, ik zal de Amsterdamse meute even laten zien hoe het moet; je mag mij (2.5si (Maurits)) sowieso opnotuleren voor rit + lunch. Nog even zonder diner om aan het idee te wennen en zolang dus niet gebleken is van het tegendeel: 1 persoon ... :foto:

Link naar reactie
  • Administrator
En meteen betalen zeg ik ;)

Geef jij ze eerst eens even het goede voorbeeld dan :P

Prijzen zijn nog niet definitief, zal er ongetwijfeld niet (ver) naast zitten, maar er zal op korte termijn meer duidelijk worden.

Tevens nog even een leuke update bij deze:

Aangezien Gerwin (Gersh) volgens eigen zeggen goed bekend is met de omgeving waar wij doorheen zullen hobbelen, heb ik hem gevraagd of hij bereid was toe te treden tot de feest- en organisatiecommissie. Hierop heeft hij positief gereageerd :thumbup:. Jullie zullen het dus met ons moeten doen deze dag :foto:.

Eens kijken of we zonder Mr. Chaos Croquet nog een beetje chaos kunnen creëren :shifty:

Link naar reactie
  • Administrator
Rob, ik zal de Amsterdamse meute even laten zien hoe het moet

Top :foto:, nu maar hopen dat het spreekwoord van die schapen op gaat ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Verhuizen kan de dag erna ook nog, de zomerrit niet :foto:

Link naar reactie
  • Administrator

Dinerlocatie is ook vastgelegd :foto:.

Gekozen voor Restaurant Schoonoord in Oosterbeek.

Mooi centraal gelegen en een erg goede, uitgebreide keuken om voor vertrek huiswaarts nog even lekker, veel en gezellig te dineren.

Link naar reactie
  • Administrator
M'n vriendin wijst me er net op ...

Ik zie een ideale taakverdeling: zaterdag verhuizen, jij bouwt alles zaterdag op, zet zo her en der een boor in de muur voor een schilderijtje en een kapstok, accuschroeft de kledingkast aan elkaar en vriendinlief kan de dag erna alles inrichten terwijl jij bijkomt tijdens een ontspannen ritje in de luukswoaguh ... :foto:

Link naar reactie
Ik zie een ideale taakverdeling: zaterdag verhuizen, jij bouwt alles zaterdag op, zet zo her en der een boor in de muur voor een schilderijtje en een kapstok, accuschroeft de kledingkast aan elkaar en vriendinlief kan de dag erna alles inrichten terwijl jij bijkomt tijdens een ontspannen ritje in de luukswoaguh ... :foto:

Ik ga even moed bij elkaar sprokkelen en het idee voorleggen :thumbup: wil wel mee! Ik weet deze week meer ;)

Link naar reactie
Geef jij ze eerst eens even het goede voorbeeld dan :blink:

Prijzen zijn nog niet definitief, zal er ongetwijfeld niet (ver) naast zitten, maar er zal op korte termijn meer duidelijk worden.

Ik wil dat tientje best alvast overmaken of wordt het nog duurder? :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

En Widebody is ook al opvallend stil in dit topic.... :blink: Moet ik het dan allemaal weer zelf doen ... :thumbup: Volgende keer beter zou ik zeggen Enzo!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.