Ga naar inhoud

Zomerrit 2011 - zondag 10 juli

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Administrator
Daarvoor heb je (o.a.) op ebay modules te koop:

Ik zou maar flink wat water inslaan voor morgen, jij krijgt een droge strot van de discussies die je morgen moet gaan voeren over dakmodules, PFL/FL perikelen etc. :lol:

Link naar reactie
  • Reacties 402
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zou maar flink wat water inslaan voor morgen, jij krijgt een droge strot van de discussies die je morgen moet gaan voeren over dakmodules, PFL/FL perikelen etc. :lol:

haha, irl ben ik een hele aardige nette jongen hoor :lol: .

Ik ben sec een soort van forum-misantroop :ph34r: :smart:

Link naar reactie

Wordt morgen nog leuk met de verschillende navigatie's, als ik de bestanden in MapSource inlees en ze herbereken, dan komen we nog geregeld op het punt van, NEE VERKEERD, ALLEMAAL DRAAIEN EN TERUG NAAR ............. :lol:

Link naar reactie

stiekem hopen we daar op ... ik kan me nog een paasrit herinneren....

Nee hoor, je zou ook gewoon de geschreven route kunnen volgen... ik zou de navigatie bestanden vooral 'er bij' gebruiken.. ik heb afgelopen zondag gezien dat de Navigon en TomTom hier en daar toch een net iets andere route kiezen

Link naar reactie
  • Administrator
ik heb afgelopen zondag gezien dat de Navigon en TomTom hier en daar toch een net iets andere route kiezen

Ik had met mijn TomTom anders geen problemen hoor :lol:

Die invalidenweg had ik in tyre een markering gegeven, niet wetende dat, dus.... :smart:

@ Joris: wie heb jij allemaal op je terras zitten?

@ Nadia: Alle Seregeti's zijn verkocht :ph34r:

Ik baan mij zo een weg door onmeunig veel tasjes, die alleen maar voller zijn geworden na Richelle haar wereldactie van gisteren, richting een verjaardag.

Tot morgen allen!!

Link naar reactie

Jaaa, daar wil ik natuurlijk alles van weten !!!

Link naar reactie
  • Administrator
Jaaa, daar wil ik natuurlijk alles van weten !!!

Guido weet niets van sokken Joris :lol:

Link naar reactie
  • Administrator
Moet jij zelf niet eens aan een leesbril ??
gezellig :smart: (als het deze keer niet over sokken gaat)
O, laat je de breipennen dan thuis ?

Blijkbaar heb jij het met Nadia over gebreide sokken gehad, wat ik hier zo uit opmaak :lol:

Link naar reactie
Zal ik morgen het eerste gedeelte maar gewoon voorop rijden :smart: Ben s'middags toch pleite voor de rest van de chaos :lol:

kijk maar uit want dan heb je 's middags die hele groep bij je thuis zitten

Link naar reactie
  • Administrator
Ik zou maar flink wat water inslaan voor morgen, jij krijgt een droge strot van de discussies die je morgen moet gaan voeren over dakmodules, PFL/FL perikelen etc. :smart:

Oh, ik dacht om nou eindelijk die wedstrijd te doen wie er het verst kan plassen ... :lol:

Link naar reactie
  • Administrator
Ook junior :lol:

2 mini Wayfarers en 2 mini Aviators

Edit: Hier mag wat mij betreft zondag na 10u een slotje op :smart:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.