Ga naar inhoud

Zomerrit 2011 - zondag 10 juli

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Reacties 402
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Nee, de ZZZ is niet verkocht ...

Alleen al het feit dat je dit er specifiek bij vermeldt, roept vragen op :D

Bedankt voor het tijdig afmelden in ieder geval, volgende keer beter!

Calypso staat er bij en alle betalingen zijn weer up-to-date B)

Link naar reactie
  • Administrator

LET OP: ontvangsttijd bij Boomkamp stond per abuis op 9.00u. Dit moet echter 09.30u zijn!

Link naar reactie

Ook overgemaakt!! :D Ans & Co... B) Tot de 10e bij koffie en gebak.. :wave:

Link naar reactie
  • Administrator
het schijnt zo te zijn dat we daarna doorgaan naar De Librije

Ben ik een maaandje geleden geweest; jij gaat genieten! :lachen: Het viel mij overigens nog mee qua kosten (als je het afzet tegen sommige tenten met geen of minder Michelin sterren) ...

Link naar reactie

Hai twee voor twaalf, na een lekker zonnig dagje hebben we weer zin om te touren en melden wij ons aan voor rit + lunch. Bedrag is onderweg en moet als het goed is morgen binnen zijn!

Edwin en Nadia

Link naar reactie

Geld is overgemaakt en mooi weer is besteld.. nu hopen dat het op tijd geleverd wordt ...... :fiew:

We hebben er zin in... maar nog een vraagje.. die route.. is die alleen op te laden op een navigatiesysteem? of heb je ook een papieren versie?? wij hebben een navigon en die doet het toch niet helemaal jofel :lachen: m.a.w. wij weten nog niet hoe dat ding werkt.... ahummm..

groetjes,

Zilver_Zoever

Link naar reactie

Vanmiddag hebben we de route nog een keer helemaal gereden.. af en toe een onverwacht momentje (wie houdt er nu een boekenmarkt midden op straat?). Het belooft weer een erg mooie rit te worden, nu hopen op lekker weer, alhoewel we vandaag ook redelijk lang dakloos zijn geweest :-)

Hieronder alvast enkele foto's van wat ons te wachten staat..

Er bestaat een short cut in de route, maar die is niet voor iedereen van ons bedoeld, wij mochten er niet door.. nog niet grijs genoeg...

img0792z.jpg

Van onderstaande garage hoeft Ruud weinig concurrentie te verduren denken we.. vlak naast het eindpunt van de route

img0797dd.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Zooo... ook weer thuis, na ruim 30m oponthoud bij Arnhem :huh:

Was erg gezellig vandaag, Gerwin & Jeannette bedankt :rolleyes:, morgen even de papieren routebeschrijving maken en zometeen nog even wat foto's uploaden :)

Diner is ook vastgelegd en wordt een héérlijk Italiaans buffet (de Pizza die we vanavond hebben gegeten heb ik zelden zo lekker gehad!) met voor ieder wat wils, mits we minimaal 20 man hebben...

@ RalOne: Je bedenkt je wel heel snel, je hebt zelfs net afgelopen vrijdag alles betaald :thumbup:. Neem nog wel even contact met je op.

Link naar reactie
Er bestaat een short cut in de route, maar die is niet voor iedereen van ons bedoeld, wij mochten er niet door.. nog niet grijs genoeg...

img0792z.jpg

Hoezo? Deze auto heeft een DAK!!!! Volgende keer goed KIJKEN naar zo'n bord... je had er gewoon heen gekund met je cabrio... :huh:

Zooo... ook weer thuis, na ruim 30m oponthoud bij Arnhem :thumbup:

30 meter? Pfff niks gewend daar in 't Oost'n. Wij hebben hier kilometers file...... :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb van een aantal deelnemers vernomen dat ze al betaald hebben. Heb je mij nog niet bericht en/of nog niets overgemaakt, laat het mij dan even weten. Heb je al wel betaald en staat je naam maandagavond nog niet zwart gedrukt, geef dan ook even een seintje.

Voor de "shitikbenweereenstelaatmetaanmeldenhebhetnietgezienbenhetvergeten-maarwiltochwelgraagmee" forumleden onder ons (you know who you are... :P), meld je hieronder nog even snel aan en maak gelijk het inschrijfgeld over. Dat zullen we nog maar weer eens met een hand over ons hart strijken :fiew:.

AFMELDEN KAN NIET MEER, ik ga er dan ook van uit dat diegene die nu nog op de lijst staan ook gewoon mee gaan, of je moet nog een ander voor je in de plaats regelen of een ander zich aanmelden. De aantallen die ik nu heb staan zijn doorgegeven aan de locaties.

Nu maar hopen dat we mooi weer hebben (de mooiweergoeroe heeft zich nog niet aangemeld), maar zin hebben we er in ieder geval in!

Link naar reactie
Voor de "shitikbenweereenstelaatmetaanmeldenhebhetnietgezienbenhetvergeten-maarwiltochwelgraagmee" forumleden onder ons (you know who you are... :P),

Maar ook de "ophetallerlaatstemomentnogevendekatuitdeboomkijkenwantdiewachtenofhetmooiweerwordt"-forumleden, kunnen zich gewoon aanmelden.

Mooi weer gaan we gewoon afdwingen :fiew:

We hebben er weer zin in!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.