Ga naar inhoud

Zomerrit 2011 - zondag 10 juli


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Toerrit, een keer een grote meting voor alle Z ( 1, 3, 4, 8 enz.), dat zouden we wel een keer kunnen organiseren, kunnen we de gehele dag lekker slap ouwehoeren en wat :drank::hypocritesmiley::thumbup:.

Nou wie meld zich aan om het mede te organiseren :kicking:

Link naar reactie
  • Reacties 402
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Rob, wij gaan graag mee, je mag ons noteren, alleen lunch.

Huub + Caroline.

Zeg Rob, gaan wij ook nog een eervolle vermelding in het deelnemerslijstje krijgen?

Anders wordt er natuurlijk ook niet betaald...... :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Zeg Rob, gaan wij ook nog een eervolle vermelding in het deelnemerslijstje krijgen?

Sorry, door al het slap geouwehoer hierboven over het hoofd gezien :rolleyes:

En ik ben pas net weer op de computer online ipv op mobiel :thumbsup:

Link naar reactie
Z3club? vertel eens? :thumbsup: :thumbup:

De 3e juli a.s. starten in Venlo, achter elkaar aan rijden, wellicht nog open ook, lunchen, weer rijden, en dan zien we wel...

Vreselijk cliché en wellicht alleen voor mensen boven de 40... :rolleyes: :thumbsup:

Link naar reactie
  • Administrator
De 3e juli a.s. starten in Venlo

dacht dat ze vertrokken bij BMW dealer EKRIS Arnhem :thumbup:

of heb ik de verkeerde rit voor me, tja ben ook al over de 40 :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

Kan er niet gewoon een apart topic over die rollatorrit geopend worden :hypocritesmiley:

Heb trouwens begrepen dat er door de die-hards met hun hybrides ook op een parcours gereden kan worden :thumbup:

opalol.jpg

Link naar reactie
dacht dat ze vertrokken bij BMW dealer EKRIS Arnhem :blink:

of heb ik de verkeerde rit voor me, tja ben ook al over de 40 :newblush:

Ja, uiteraard Arnhem, ik zit met Venlo in mijn hoofd... :muur:, ja, zo zie je maar weer wat er gebeurt na je 40e.. :D :newblush:

Link naar reactie
  • Administrator

REMINDER:

LET OP: LAATSTE DAG OM AAN/AF TE MELDEN IS ZONDAG 3 JULI

Uiterlijk maandag 4 juli dient het deelnamebedrag te zijn overgemaakt op ABN-AMRO 59.15.32.956 tnv R.O.B. Nieuwenhuis te Borne, ovv je forumnaam en zomerrit.

Zoals hierboven al vermeld is de prijs voor rit+vertrek+lunch € 22,50 p.p. en voor rit+vertrek+lunch+diner € 55,00 p.p.

Voor diegene die rond willen neuzen tussen de bloemetjes en de plantjes is er vanaf 10.00u even gelegenheid. Om 10.30u trappen we hem echt aan, houd hier rekening mee :thumbup:.

(zie ook openingsbericht)

Link naar reactie

Aanstaande zondag gaan Rob en ik de route nog een keer rijden, wellicht nog even de laatste wijzigingen doorvoeren. Speciaal TomTom op de iPhone geïnstalleerd.. blijken die .itn routes natuurlijk weer niet op de iPhone geïmporteerd te kunnen worden..

grrr.. en zo was er weer een avond weg...

Hoop dat ik wat nachtrust krijg, aangezien vorige nacht de ZZZ weer eens vrienden met de buren heeft gemaakt door spontaan een prachtige serenade af te gaan geven om 2.30..

Misschien toch maar even door Ruud laten uitlezen en motorkapsensor laten vervangen..

Wij hebben er nu al zin in!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zet hem daarom al ruim 2 jaar niet meer op alarm :thumbup:

Stuur je morgen even nieuwe TT files :P

Link naar reactie

Is alleen het ochtend programma ook mogelijk tot de lunch :P Ik heb de dag daarvoor een nogal uitgebreide lunch met Frenk en Merlin en het schijnt zo te zijn dat we daarna doorgaan naar De Librije. Het geld is dus zondag op :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Je mag ook mee tot na de lunch, moet je zelf een lunchpakketje nemen :P

Overigens is het zo dat er voor a.s. maandag al moet worden betaald, dus... :thumbup:

Link naar reactie
Je mag ook mee tot na de lunch, moet je zelf een lunchpakketje nemen ;)

Ik zeg toch tot de lunch :thumbup: Neem ik junior mee, kan die s'middags naar bed. Wellicht kom ik met de cabrio van "het vrouwtje" als het mooi weer is :D

@CSI, trek jij je roze polo aan :P

Link naar reactie
  • Administrator
Wellicht kom ik met de cabrio van "het vrouwtje" als het mooi weer is :D

Je weet wat dat dan betekent hè? :D

(eigenlijk hebben we hier dus de bekentenis dat je een cabrio prefereert boven een coupé... :P )

@CSI, trek jij je roze polo aan ;)

Hangt er vanaf wat er schoon in de kast ligt :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.