Ga naar inhoud

Zomerrit 2011 - zondag 10 juli

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Inderdaad ondanks dat wij niet meegaan respect voor Rob en Richelle ;) <_< B) Het is veel werk en zeker als je op het laatst de boel moet omgooien. :P

Ben allergisch voor zalm en ik hou niet van bleekselderij. Niet dat je daar wat mee kunt want wij blijven 's avonds niet eten.

Nadia eet het liefst thuis en dan bloemkool!!! brrrrr... daar krijg ik pas uitslag van!

Link naar reactie
  • Reacties 402
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Ik heb je alles voorgedaan...prutser ;)

Ja, inclusief het fout rijden... belooft nog wat voor zondag, zal Richelle een euro geven <_<

Kan ik er wat aan doen dat ze pas na 4 dagen (gisteren dus) met een bevestiging kwamen die volledig afweek van wat wij zondag hadden besproken?

Maar zoals elke Johan Cruijff zegt: een nadeel heb z'n voordeel... we hebben het nu beter voor elkaar :P

Link naar reactie
Kan ik er wat aan doen dat ze pas na 4 dagen (gisteren dus) met een bevestiging kwamen die volledig afweek van wat wij zondag hadden besproken?

Wij zijn getuige! Zag er naar uit dat het helemaal goed zou gaan .. dus niet... strange....

Link naar reactie
  • Administrator

TomTom bestanden gezipt

Navigon bestanden gezipt

Gelieve de route niet online uit te werken en online al hier neer te zetten, anders is het gelijk de laatste keer :shifty:.

Gewoon zelf bekijken, in je TomTom laden en zondag op rijden :). Thx!

Link naar reactie
  • Administrator

Erratum is gemaakt, valt mee, 't is nog geen 100m verderop, dus maar 2 straten toegevoegd :)

Breek m'n nek hier zowat over de tasjes in de woonkamer trouwens :shifty:

Link naar reactie

Tasjes? Beter dan jasjes met paraplu want het zeikt hier van de regen nu!

Maar ja wat nu valt kan morgen niet meer vallen. :shifty:

Hoop wel dat we in ieder geval droog weer hebben.

Link naar reactie

Het volgende staat bij buienradar: Zondag overdag is er geregeld zon, maar in de loop van de dag kan er nog een enkele bui ontstaan. De temperatuur loopt op naar een graad of 21 in het noorden tot 25 graden in het zuiden.

Komt dus helemaal goed!!! :shifty:

Link naar reactie
Komt dus helemaal goed!!! :fiew:

We zullen zien wie er al rijdend hun kappie dicht kunnen doen voor die ene hoosbui en wie aan de kant zal moeten stoppen :holiday:

Ik heb er wel echt zin in trouwens. Rob maakt er volgens mij een hele leuke dag van :fiew: :birthday:

Link naar reactie
We zullen zien wie er al rijdend hun kappie dicht kunnen doen voor die ene hoosbui en wie aan de kant zal moeten stoppen

Bij mij kan de kap al rijdend dicht! :fiew:

Link naar reactie
We zullen zien wie er al rijdend hun kappie dicht kunnen doen voor die ene hoosbui en wie aan de kant zal moeten stoppen :wave:

Ik heb er wel echt zin in trouwens. Rob maakt er volgens mij een hele leuke dag van :fiew: :birthday:

Er komt geen regen. Positief denken :holiday: dus het dak hoeft helemaal niet dicht :fiew:

Link naar reactie
ik heb ze omgezet naar .gpx formaat voor de Garmin. Is dat het juiste?

Volgens mij moet het een .gdb bestand zijn!

Met ITN Converter 1.78 kun je alles omzetten naar een gewenst formaat!

ITN Converter Succes.

p.s.: Het weer is nu al beter aan het worden, we gan de goede kant op.

Tot morgen :fiew:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.