Ga naar inhoud

Zomerrit 2011 - zondag 10 juli

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Reacties 402
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Hoi Rob,

Ik zie elders dat je heel hard aan het typen bent ;)

Mag ik daaruit concluderen dat er geen itn bestandje komt?

Zal ook wel waarschijnlijk niet nodig zijn daar we toch allemaal als kudde volk achter elkaar aan crossen. :scratchchin:

Gr. Roger

Link naar reactie
  • Administrator

Niet iedereen heeft een navi... :scratchchin:

Er komt ook een itn, don't worry. Wordt wel eind van de week ;)

Link naar reactie
Hoezo? Deze auto heeft een DAK!!!! Volgende keer goed KIJKEN naar zo'n bord... je had er gewoon heen gekund met je cabrio... ;)

Desondanks klopt het eerste deel van de tekst nog steeds... het is niet voor iedereen van ons bedoeld.. ;-)

Eventueel kan ik ook nog een .targets bestandje voor de Navigon systemen maken?

Link naar reactie
  • Administrator

Mail me die maar door, upload ik ze wel op mijn server. Moeten we nog een t-shirtje maken voor Ferry? ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Het gaat nog een volle bak worden... de 50 komt in zicht! Krijg net nog wat aanmeldingen per PM binnen ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Ben ze nu aan het uittypen en daar waar nodig al aan het aanpassen. Tevens nog een leuke slingerroute door Oosterbeek gevonden ;). Mail je ze zodra ik klaar ben.

Link naar reactie
  • Administrator

Onze Joris gaat er als het goed is ook bij zijn! ;)

Edit: Betalingen allemaal bijgewerkt.

Link naar reactie

Sorry andere generatie hè. Vroeger deden de vrouwtjes dat, tegenwoordig niet meer.

Maar even wat anders. Kun je het adres van de vertreklocatie erbij zetten? Volgens de routeplanner is het twee uur rijden hier vandaan naar Hengelo. Dan willen we niet nog een uur moeten zoeken waar we moeten zijn... En die mensen daar verstaan ons niet dus we kunnen ook niet de weg vragen. En mochten ze ons wel verstaan dan kan ik er nog geen bal van maken wat het antwoord is... Thanks!!

Link naar reactie
  • Administrator

Gebruik in dit geval ook de ROBKNOP... ;)

Maar ik zal het ook even in dit openingstopic zetten. Bedankt voor de tip -_-

Link naar reactie
Sorry andere generatie hè. Vroeger deden de vrouwtjes dat, tegenwoordig niet meer.

Grappig om te zien hoe snel die (stoere) meid zelf weer op de kast te krijgen is :kisstogether:

Link naar reactie
Ben ze nu aan het uittypen en daar waar nodig al aan het aanpassen. Tevens nog een leuke slingerroute door Oosterbeek gevonden ;). Mail je ze zodra ik klaar ben.

Hi Rob,

Ik hou me ook aanbevolen voor de routes :kisstogether:

Frank

Link naar reactie
Maar even wat anders. Kun je het adres van de vertreklocatie erbij zetten?

Kom, kom, zo moeilijk is dat adres nou ook weer niet te vinden ...... :kisstogether:

Gewoon even googlen op " Boomkamp Hengelo" en je hebt hem binnen 0,027 seconden op je beeldscherm.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.