Individual Geplaatst: 1 juli 2011 Delen Geplaatst: 1 juli 2011 Geld is overgemaakt. :D Link naar reactie
Administrator BMW-Z-CSi Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Administrator Delen Geplaatst: 1 juli 2011 schreef IvoZ3: Nee, de ZZZ is niet verkocht ...Alleen al het feit dat je dit er specifiek bij vermeldt, roept vragen op :DBedankt voor het tijdig afmelden in ieder geval, volgende keer beter!Calypso staat er bij en alle betalingen zijn weer up-to-date B) Link naar reactie
Administrator BMW-Z-CSi Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Administrator Delen Geplaatst: 1 juli 2011 LET OP: ontvangsttijd bij Boomkamp stond per abuis op 9.00u. Dit moet echter 09.30u zijn! Link naar reactie
mohikaan Geplaatst: 2 juli 2011 Delen Geplaatst: 2 juli 2011 Wat gebeurt er als je toch eerder komt? Link naar reactie
Administrator Ruud-Z4 Geplaatst: 2 juli 2011 Administrator Delen Geplaatst: 2 juli 2011 Dan moet je voor straf 30minuten wachten :D Link naar reactie
johnenalie Geplaatst: 2 juli 2011 Delen Geplaatst: 2 juli 2011 schreef Ruud_19: Dan moet je voor straf 30minuten wachten :DEn dat is heel erg Tot Zondag B) Link naar reactie
Snaatje Geplaatst: 2 juli 2011 Delen Geplaatst: 2 juli 2011 Ook overgemaakt!! :D Ans & Co... B) Tot de 10e bij koffie en gebak.. Link naar reactie
EzZzy Rider Geplaatst: 2 juli 2011 Delen Geplaatst: 2 juli 2011 Kan er nog een ZZZZ bij ? , alleen lucht geen diner.(2X)Maken we meteen het bedrag over. Link naar reactie
Alpiemeltje Geplaatst: 2 juli 2011 Delen Geplaatst: 2 juli 2011 schreef EzZzy Rider: .. alleen lucht geen diner.(2X)Hij's leuk..... :D Link naar reactie
Administrator BMW-Z-CSi Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Administrator Delen Geplaatst: 2 juli 2011 Gebakken lucht B)Zet je er vanavond even bij! :D Link naar reactie
Administrator BMW-Z-CSi Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Administrator Delen Geplaatst: 2 juli 2011 Nog slechts 14 auto's en we hebben er 50 Link naar reactie
Bitterbal Geplaatst: 3 juli 2011 Delen Geplaatst: 3 juli 2011 Het geld is overgemaakt, nu alleen nog hopen op mooi weer! :lachen: Link naar reactie
Ferry76 Geplaatst: 3 juli 2011 Delen Geplaatst: 3 juli 2011 De rest gaat dus niet mee die niet betaalt hebben ? Link naar reactie
Administrator Maurits Geplaatst: 3 juli 2011 Administrator Delen Geplaatst: 3 juli 2011 schreef Sjonnie Kroket: het schijnt zo te zijn dat we daarna doorgaan naar De LibrijeBen ik een maaandje geleden geweest; jij gaat genieten! :lachen: Het viel mij overigens nog mee qua kosten (als je het afzet tegen sommige tenten met geen of minder Michelin sterren) ... Link naar reactie
Nadia Geplaatst: 3 juli 2011 Delen Geplaatst: 3 juli 2011 Hai twee voor twaalf, na een lekker zonnig dagje hebben we weer zin om te touren en melden wij ons aan voor rit + lunch. Bedrag is onderweg en moet als het goed is morgen binnen zijn! Edwin en Nadia Link naar reactie
Zilver_Zoever Geplaatst: 3 juli 2011 Delen Geplaatst: 3 juli 2011 Geld is overgemaakt en mooi weer is besteld.. nu hopen dat het op tijd geleverd wordt ...... :fiew: We hebben er zin in... maar nog een vraagje.. die route.. is die alleen op te laden op een navigatiesysteem? of heb je ook een papieren versie?? wij hebben een navigon en die doet het toch niet helemaal jofel :lachen: m.a.w. wij weten nog niet hoe dat ding werkt.... ahummm.. groetjes,Zilver_Zoever Link naar reactie
RalOne Geplaatst: 3 juli 2011 Delen Geplaatst: 3 juli 2011 Helaas kunnen wij er niet bij zijn 10 juli. Bij deze willen we ons afmelden .Groet ralone(remco en maaike) Link naar reactie
Gersh Geplaatst: 3 juli 2011 Delen Geplaatst: 3 juli 2011 Vanmiddag hebben we de route nog een keer helemaal gereden.. af en toe een onverwacht momentje (wie houdt er nu een boekenmarkt midden op straat?). Het belooft weer een erg mooie rit te worden, nu hopen op lekker weer, alhoewel we vandaag ook redelijk lang dakloos zijn geweest :-)Hieronder alvast enkele foto's van wat ons te wachten staat..Er bestaat een short cut in de route, maar die is niet voor iedereen van ons bedoeld, wij mochten er niet door.. nog niet grijs genoeg...Van onderstaande garage hoeft Ruud weinig concurrentie te verduren denken we.. vlak naast het eindpunt van de route Link naar reactie
Administrator BMW-Z-CSi Geplaatst: 3 juli 2011 Auteur Administrator Delen Geplaatst: 3 juli 2011 Zooo... ook weer thuis, na ruim 30m oponthoud bij Arnhem Was erg gezellig vandaag, Gerwin & Jeannette bedankt , morgen even de papieren routebeschrijving maken en zometeen nog even wat foto's uploaden Diner is ook vastgelegd en wordt een héérlijk Italiaans buffet (de Pizza die we vanavond hebben gegeten heb ik zelden zo lekker gehad!) met voor ieder wat wils, mits we minimaal 20 man hebben...@ RalOne: Je bedenkt je wel heel snel, je hebt zelfs net afgelopen vrijdag alles betaald . Neem nog wel even contact met je op. Link naar reactie
Nadia Geplaatst: 3 juli 2011 Delen Geplaatst: 3 juli 2011 schreef Gersh: Er bestaat een short cut in de route, maar die is niet voor iedereen van ons bedoeld, wij mochten er niet door.. nog niet grijs genoeg...Hoezo? Deze auto heeft een DAK!!!! Volgende keer goed KIJKEN naar zo'n bord... je had er gewoon heen gekund met je cabrio... schreef BMW-Z-CSi: Zooo... ook weer thuis, na ruim 30m oponthoud bij Arnhem 30 meter? Pfff niks gewend daar in 't Oost'n. Wij hebben hier kilometers file...... Link naar reactie
mohikaan Geplaatst: 3 juli 2011 Delen Geplaatst: 3 juli 2011 Ik vind deze foto te groot om Full te quoten Link naar reactie
Nadia Geplaatst: 3 juli 2011 Delen Geplaatst: 3 juli 2011 Ja ik vind ook dat je een ban verdient, de meeste mensen zijn niet slechtziend hoor, dat jij dat nou in jouw praktijk gewend bent.... Link naar reactie
Administrator BMW-Z-CSi Geplaatst: 3 juli 2011 Auteur Administrator Delen Geplaatst: 3 juli 2011 Ik heb van een aantal deelnemers vernomen dat ze al betaald hebben. Heb je mij nog niet bericht en/of nog niets overgemaakt, laat het mij dan even weten. Heb je al wel betaald en staat je naam maandagavond nog niet zwart gedrukt, geef dan ook even een seintje.Voor de "shitikbenweereenstelaatmetaanmeldenhebhetnietgezienbenhetvergeten-maarwiltochwelgraagmee" forumleden onder ons (you know who you are... ), meld je hieronder nog even snel aan en maak gelijk het inschrijfgeld over. Dat zullen we nog maar weer eens met een hand over ons hart strijken :fiew:.AFMELDEN KAN NIET MEER, ik ga er dan ook van uit dat diegene die nu nog op de lijst staan ook gewoon mee gaan, of je moet nog een ander voor je in de plaats regelen of een ander zich aanmelden. De aantallen die ik nu heb staan zijn doorgegeven aan de locaties.Nu maar hopen dat we mooi weer hebben (de mooiweergoeroe heeft zich nog niet aangemeld), maar zin hebben we er in ieder geval in! Link naar reactie
Ferry76 Geplaatst: 4 juli 2011 Delen Geplaatst: 4 juli 2011 Nou Rob we zijn weer benieuwd naar deze rit, ben er klaar voor.Nu maar duimen voor goed weer, droog met veel zon :fiew: Link naar reactie
Calypso Geplaatst: 4 juli 2011 Delen Geplaatst: 4 juli 2011 schreef BMW-Z-CSi: Voor de "shitikbenweereenstelaatmetaanmeldenhebhetnietgezienbenhetvergeten-maarwiltochwelgraagmee" forumleden onder ons (you know who you are... ),Maar ook de "ophetallerlaatstemomentnogevendekatuitdeboomkijkenwantdiewachtenofhetmooiweerwordt"-forumleden, kunnen zich gewoon aanmelden. Mooi weer gaan we gewoon afdwingen :fiew: We hebben er weer zin in! Link naar reactie
Aanbevolen berichten