Ga naar inhoud

Zomerrit 2011 - zondag 10 juli


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Ja, wordt ook ongeduldig! :mellow::blink:

Link naar reactie
  • Reacties 402
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • Administrator

Omdat het ook vandaag weer mooi weer is en ik de kop toch al verbrand heb, ga ik vandaag maar weer eens verder knutselen aan deel 2 van de rit. Ik kan al gerust stellen dat deze rit nóg weer mooier wordt dan de Paasrit :newblush:.

Link naar reactie
  • Administrator
Wat een ontzettende Roze eikel ben je toch he ..... dat kan toch nooit wat worden die rit :newblush:

Moet ik dan zeggen van: de rit wordt wat minder dan de Paasrit? Dan komt er toch geen hond man :thumbup:

Link naar reactie

Kijk eens aan de zomerrit loopt lekker vol zo, gaan we hier ook de 50 auto's halen ?

Misschien een record aan auto's dit keer, dat is onderweg best een sensatie :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Misschien een record aan auto's dit keer, dat is onderweg best een sensatie

Denk dat Staatsbosbeheer wel een rolberoerte krijgt, maar dat zien we dan wel weer :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hé Rob, ik mis RalOne (Remco) nog in de lijst, heeft zich wel al aangemeld :wub:

P.s. Moet je de inschrijving niet beëindigen, dan gaat het vanzelf nog stormlopen en gaan we de Paasrit overtreffen :)

Link naar reactie
P.s. Moet je de inschrijving niet beëindigen, dan gaat het vanzelf nog stormlopen en gaan we de Paasrit overtreffen :wub:

Goed plan, een beetje druk uitoefenen op de twijfelaars :)

Moeten toch makkelijk boven die 48 uitkomen met nog 2 maanden te gaan :)

Link naar reactie
  • Administrator

Had ik al verteld dat er weer leuke prijzen te winnen zijn deze keer? :P

Link naar reactie
Had ik al verteld dat er weer leuke prijzen te winnen zijn deze keer? :thumbup:

Mag ik weer nummer 13.... :thumbup:, de Rayban en de Z zijn onafscheidelijk

Link naar reactie
Goed plan, een beetje druk uitoefenen op de twijfelaars :thumbup:

Moeten toch makkelijk boven die 48 uitkomen met nog 2 maanden te gaan :thumbup:

wacht maar tot een week of wat van tevoren.. dan melden de afmelders zich vanzelf ;)

Link naar reactie

Ans & ???? ...............nou???? :thumbup: Ja, Co!! ;) wat zal ie blij zijn... :thumbup:

Link naar reactie
wacht maar tot een week of wat van tevoren.. dan melden de afmelders zich vanzelf :wave:

Geeft niet als ze dan maar wel betaald hebben :lachen:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Kleine update:

Eindlocatie wordt hoogstwaarschijnlijk Oosterbeek, onder de rook van Arnhem en ideaal gelegen tussen de uitvalswegen richting Westen, Noorden, Oosten en Zuiden. Ben nog met de dinerlocatie bezig, hoop deze eind van de week te kunnen bevestigen :rambo:.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.