Ga naar inhoud

IJsselmeerrit 20 maart 2011

IvoZ3

Aanbevolen berichten

• Reacties 237
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

J en ik waren het terrein eigenlijk nog niet af, en we waren de weg al kwijt. Tip voor een volgende keer: zorg dat ik niet hoef te navigeren :schater:

Shit, ik heb meer ruimte nodig..

"Whoops! You're out of space. You are using 100% of your 1 GB quota for photos. Purchase more storage".. Even wat verwijderen :)

DSC00914.JPG

DSC00915.JPG

*kuch kuch* toch wel een leuke bak, die OpelGT.. *kuch kuch*

DSC00920.JPG

DSC00923.JPG

DSC00922.JPG

Hee, een paar bekende!

DSC00932.JPG

DSC00928.JPG

De enige echte Batmobiel:

DSC00895.JPG

Meer, kan je HIER vinden!

@ Ivo, kunnen er geen kaartjes komen van het Z3Forum, zodat we die kunnen uitdelen als we Z3/Z4tjes zien rijden die nog niet op het forum zijn ingeschreven? :P

__

Edit @ 18:00:

Opzich wel geinig toen we rechtdoor gingen de dijk op bij Slijkenburg i.p.v. rechtsaf richting Kuinre. De Smart achterons die wist niet meer waar 'ie heen moest. Rechts, met de groep mee, of rechtdoor, achter ons aan :P

Link naar reactie
Jos, nummertje 13... Je had de hoofdprijs, alleen was je er niet. Dus ook voor jou geen vaas van hakbijlglas uit Lelystad :P

Die vaas kan ik missen. Ik ging eigenlijk voor één van de bootjes accesoires :schater:

Heerlijk getourd bij prachtig weer en het eerste terrasje van het jaar al ingezegend. :P Al was er in al die polders weinig te zien.

Hopenlijk gaan we volgend jaar naar de Veluwe of de Utrechtse heuvelrug

Link naar reactie
  • Administrator

Zo de limbo`s zijn ook eindelijk thuis.

Toch netjes van Lelystad naar Geleen in dik 2 uurtjes :P

Super leuke dag, leuke auto`s, lekker weer.

Nu wachten op de volgende rit.

Hoop overige forumleden bij de forumritten wat beter te leren kennen,

nu nog in het ongewisse wie wie is :schater:

Roger en Jacqueline

Link naar reactie
  • Administrator

Zo ik ben ook weer eens thuis. Het was een geweldige dag super weer en weer wat nieuwe mensen leren kennen van het forum.

Zal van de week ff filmpjes plaatsen (als mij dat lukt :P )

Link naar reactie
Die vaas kan ik missen. Ik ging eigenlijk voor één van de bootjes accesoires :schater:

Bas heeft niet verteld wat de rest van de hoofdprijs was anders had je onderweg een stuk uit je stuur gebeten. :P

Link naar reactie
  • Administrator
Je gaat me toch niet vertellen dat ik ook daar een HowTo voor moet maken, hoop ik? :schater:

Nee, zal wel goed komen, hoop wel dat er een leuk filmpje tussen staat.

Link naar reactie
@ Ivo, kunnen er geen kaartjes komen van het Z3Forum, zodat we die kunnen uitdelen als we Z3/Z4tjes zien rijden die nog niet op het forum zijn ingeschreven? :P

Misschien idee voor de volgende keer om in al die tasjes een flyer van Z3forum te doen!!

Is er een drukker in de zaal?? (Mag ook een sjonnie zijn dit keer)

Link naar reactie

Topdag gehad met super mooi weer. Robin heeft ook genoten geloof ik, en ik zit weer goed in de bootjes spullen :P

Op naar Marktplaats.

Link naar reactie

Ook terug op de thuishonk, na nog een hapje eten :)

De nodige zonne-uurtjes weer gehad B) :) en lekker kunnen rijden, al was het soms wat tam... :P en soms veel kale akkers, maar dagje was toch compleet! :)

Paar pics volgen nog.. :P

Link naar reactie

Ik vond het een mooi startschot voor een open seizoen. Geweldig weer, veel deelnemers ( grappige porsche) en zonder het te weten ( tja pas 2e post) veel forumleden. Door zoveel z3 en z4 vergat je bijna die bootjes... En meteen bedacht wat er anders kan/(moet) aan de eigen z4. Nieuwe velgen, mooiere ogen, mistlampen, verlagen?

Misschien geen goed idee om vaker dit soort ritten te doen zodat je minder te wensen overblijft. Vooral velgen op de foto gezet en de "nieuwe" 4.

Wellicht een post maken voor degenen die er ook waren? Herken je eigen velg...

Link naar reactie

Haha ik was geloof ik de enige met een hardtop erop ( en nog mijn winterbanden) :schater: .

Maar reed ook niet mee vanwege tijdgebrek, maar kon het niet laten om even al die auto's te komen spotten.

Was een leuk gezicht vooral met het prachtige weer, hopenlijk blijft het zo :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.