Ga naar inhoud

Kentekenplaathouder

Enzo Sebastian

Aanbevolen berichten

Een of andere ***** heeft bij inparkeren mijn mooie zilveren schatje geraakt, en nu hangt mijn kentekenplaat aan de voorkant los. Moet ik die bij BMW bestellen, en wat kost zoiets ongeveer? Volgens mij is die voor de Z3 specifiek, want hij is een beetje gebogen over de voorbumper.. pff wat een gedoe.

Bytheway, weet iemand waarom die kentekenplaat niet nog extra geschroef vast zit? Slechts 'geklikt' in de houder..

:thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Lijkt mij inderdaad specifiek Z3 maar zal toch niet de kop kosten bij BMW.

En extra vastschroeven kun je natuurlijk altijd zelf doen toch?

Gr, Ferry

Ja nou dat vraag ik me dus af, dat wil ik eigluk wel doen.. Maar heeft iemand een idee wat zoiets zou kosten? Achter kentekenplaathouder kreeg ik gratis van BMW Amsterdam toen ik keertje langskwam en mijn eigen beschadigd was, maar voor moet wel specifiek zijn en vraag het me gewoon af :rolleyes:

Link naar reactie

lekker, weer zo'n tokkie die even jouw Z kust :rolleyes: maar ach, kan nooit de hoofdprijs kosten lijkt me.. anders even langs die borrelzooi in Veenendaal rijden en van een andere Z afjatten. :schater:

Link naar reactie

Het was een Golf GTI hahah :schater: geen grap! Zag het vanaf mn werkplek gebeuren, bestuurder meteen aangesproken en heb 30 euro van hem gekregen omdat hij dacht dat het zoiets kostte. Nu denk ik dat ook ongeveer haha maar eigluk geen idee :rolleyes: en had geen zin om papieren in te vullen voor een houder. Bovendien zat patiënt in de stoel hahaha

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Hier vandaan en het zit er nog steeds perfect op.. goede kwaliteit is het. :unsure:

Moet zelf ook nog een keer een nieuwe bestellen, want de mijne zit een tikkeltje uit het midden.. en als je de sticker los haalt,

dan laat de achterkant een beetje los (waardoor ie niet voor een tweede keer te gebruiken is)

Maar de kwaliteit is goed, je kan de auto gewoon afspuiten met hoge druk spuit en de sticker geeft geen krimp :thumbup:

Met de eigenaar van die zaak kan je ook zelf de maten bepalen van de sticker.. dus als je hem iets groter of kleiner wil maakt niet uit..

alleen de prijs is iets anders.. :blink:

:D

30102010066.jpg

Ten opzichte van.. :m:

DSC_0093.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Ik vind het wel wat hebben, zeker vanwege de enorme constructie die BMW zelf heeft ontwikkeld voor de kentekenplaat. Eerst zo'n bak om je bumper af te vlakken, dan nog weer een kentekenplaathouder, ik vind het wel wat veel allemaal. Onderhand is je kentekenplaat al op de plek van bestemming, terwijl je zelf nog maar net vertrokken bent ....

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
HMMMM.. Klinkt wel interessant, MAAR ik vind het toch minder mooi staan dan ik had gedacht :unsure: ik vind een gewoon kentekenplaat met uitstekende letters ook iets hebben..

Opgelegde letter zijn ook mooier dan een standaardplaat.. maar met sticker komt de luchthapper beter tot zijn recht.

Die oogd nu veel groter, omdat de kentekenplaat er niet half overheen hangd :D

Link naar reactie
Kun je eindelijk je eigen kenteken kiezen!

Niet in Nederland zover ik weet !!

Had het vandaag toevallig over die sticker kentekens en of dat wel legaal is, zag er eentje op een Lotus vandaag.

Zelf vindt ik ook een kenteken met uitstekende letters en cijfers mooier en zo duur is het nou ook weer niet toch die kentekenplaathouder.

Gr, Ferry

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

:unsure: Nou enig nadeel van zo'n sticker is natuurlijk dat ze je kenteken niet meer raken, maar direct op je bumper zitten.. :schater:

Mijn motto is daarom ook altijd, ik loop liever 5 minuten langer, dan dat ik hem achter/voor/naast een auto moet parkeren die ik niet vertrouw.. :D

Link naar reactie

Ik zou dealtje maken met de dealer: kentekenplaathouder en mooie nieuwe platen met opgelegde letters, zo hoor het.

@Ferry, wil je even opletten op de full quotes aub? :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in