Ga naar inhoud

iemand ervaring met fancycars?

Tony

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik moet je waarschuwen voor elk niet oem rek. Ik heb zelf een rek gehad als afgebeeld, twee verchroomde banden over je kofferrek met daaronder rubberstrips. Ik heb dit gemonteerd laten zitten totdat ik tot demontage overging. Gevolg, kofferdeksel overspuiten ten gevolge van strepen die met geen mogelijkheid meer weg gepoetst konden worden.

Ik heb nu het oem rek tot volle tevredenheid met de vast te klikken koffer, erg handig.

Hans

Link naar reactie
  • Administrator
Ik heb nu het oem rek tot volle tevredenheid met de vast te klikken koffer, erg handig.

Pcies, jij snapt het :unsure:

Je kunt beter 4 netjes afgewerkte "doppen" op de klep hebben dan je hele klep bekrast.

Link naar reactie
Ik moet je waarschuwen voor elk niet oem rek. Ik heb zelf een rek gehad als afgebeeld, twee verchroomde banden over je kofferrek met daaronder rubberstrips. Ik heb dit gemonteerd laten zitten totdat ik tot demontage overging. Gevolg, kofferdeksel overspuiten ten gevolge van strepen die met geen mogelijkheid meer weg gepoetst konden worden.

Hans

Dit klopt, maar in de handleiding die er bij mij bijzit zouden er ook een paar schuimachtige bescherm strips bijzitten die men op de auto dient te plakken (er zit een plakstrip op)

als je dit inderdaad niet doet dat krijg je dat wat jij beschrijft, ik doe er dus wat tussen en dan is het probleem opgelost. :unsure::)

Link naar reactie
Idd :foto: weer grrr, maar is het zo'n rek?

Was dit dan geen dit geen optie? ik wil eigenlijk zo'n set kopen

Gr Ruud

Ja is ook een optie mag wat dacht je van beiden? :)

Je wil toch wel wat kunnen meenemen maar ik vind een rekje achterop gewoon mooi :unsure:

als je dit inderdaad niet doet dat krijg je dat wat jij beschrijft, ik doe er dus wat tussen en dan is het probleem opgelost.

Precies Theo met een beetje handigheid en beleid is het nooit een probleem.

Gr, Ferry

Link naar reactie
  • Administrator

Dus jullie plakken liever iets op de lak, wat er dan ook weer afgehaald moet worden als het rek verwijderd wordt? Lijm op lak kan gaan inwerken en alles wat geplakt zit kan onder invloed van wrijving gaan bewegen. Je krassen zijn dan wellicht minder, maar d'r blijft altijd iets zichtbaar.

Denken jullie trouwens ook even om het maximum gewicht van 16kg wat er in de koffer mag? :unsure:

En ik snap trouwens nog steeds niet waarom die beugel verkeerd om op die banden zit... die moet echt aan de kap kant, want je krijgt die koffer vol in je nek gezeild bij een frontale aanrijding...

Link naar reactie
Dus jullie plakken liever iets op de lak, wat er dan ook weer afgehaald moet worden als het rek verwijderd wordt? Lijm op lak kan gaan inwerken en alles wat geplakt zit kan onder invloed van wrijving gaan bewegen. Je krassen zijn dan wellicht minder, maar d'r blijft altijd iets zichtbaar.

Denken jullie trouwens ook even om het maximum gewicht van 16kg wat er in de koffer mag? :unsure:

Klopt gewicht is bekend, maar ik hoef er niets op te plakken een extra rubber strip monteren over de bevestigingspunten werkt ook prima.

En wat betreft krassen, heb je het resultaat wel eens gezien na het wassen of een wasstraat de zogenoemde "Swirls"?

zie http://meguiarsonline.com/forums/showthread.php?t=12474

Die poets je er ook weer uit als je een beetje je best doet .

Ik doe dat liever dan 4 gaten in mijn achterklep boren :) .

Gr, Ferry

Link naar reactie
Type A of type B ?? ( zie site BB)

Ter info (heb mailtje gestuurd naar BB , en blijkbaar was mijn vraag niet zo "slecht' , site is trouwens aangepast)

Hartelijk dank voor uw bericht,

ik heb de foto`s even aangepast, hopelijk ziet u het verschil nu beter.

Beide rekjes zijn geschikt voor het face lift model.

De ene uitvoering is grijs gespoten, zie

http://www.autobarthobraat.nl/index.php?pa...d=17〈=nl

de andere versie is gemaakt van edelstaal ( zie foto 3 en 4 ) , zie

http://www.autobarthobraat.nl/index.php?pa...d=17〈=nl

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in