Ga naar inhoud

iemand ervaring met fancycars?

Tony

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Nog daargelaten dat een normaal rekje al lelijk is, maar dit echt alles slaat (en - toegegeven geen nieuw punt - de koffer bij anarijdingen in je nek landt :schater::schater::schater: )

Link naar reactie
Volgens mij krast dat als jif met schuurpapier...

Niet aan gedacht , is dus ook niet goed :unsure: 'k vind het model mooi ( en ook de chromé) .

Ik zoek eigenlijk een gechromeerd afneembaar bagagerekje ( dus niet zilvergrijs gespoten ->zoals bij barthobraat)

Link naar reactie
Bijna alles kan je laten verchromen, waarschijnlijk ook het rekje van Bartho wel.

Ik kan natuurlijk ook een rekje laten maken en dit laten verchromen....... :thumbup:

Als je een zwarte ZZZ zoekt , kan je natuurlijk een blauwe kopen en deze laten spuiten....

Ik zoek een bagagerek , afneembaar en chromé , heb al gezocht op 't net en vind mijn "goesting" niet , vandaar mijn vraag op 't Z3 forum.

Grtz.

Link naar reactie
  • Administrator
Niet aan gedacht , is dus ook niet goed :( 'k vind het model mooi ( en ook de chromé) .

Ik zoek eigenlijk een gechromeerd afneembaar bagagerekje ( dus niet zilvergrijs gespoten ->zoals bij barthobraat)

Waarom neem je niet gewoon het OEM systeem? Chromen rekje (beugel aan de kapkant monteren!) met bijbehorende hardschalen koffer?

't kost wat, maar dan heb je ook wat (ook 4 gaten in je kofferbak :thumbup:).

Ik wil niet meer zonder!

bmwz3bagagerek.jpg

PS. ZO hoort het rekje dus NIET gemonteerd te worden <_<

Link naar reactie
Nog daargelaten dat een normaal rekje al lelijk is, maar dit echt alles slaat (en - toegegeven geen nieuw punt - de koffer bij anarijdingen in je nek landt :schater::schater::schater: )

Smaken verschillen hé , mooi vind ik het niet , maar lelijk eigenlijk ook niet.

Maar in mei wil ik met de vrouw ( in de ZZZ) naar 't zuiden van Frankrijk en de koffer is nogal klein ( trekhaak met aanhangwagen is ook geen zicht hé )

Link naar reactie
  • Administrator
die gaten in mijn kofferdeksel zie ik echt niet zitten.

Stelt niets voor. Er is een mooi afdeksysteem voor, in zwart en chrome, wanneer je het rek er niet op hebt.

Gaten zijn al voorgeperst in je kofferbak (zie binnenkant).

Link naar reactie
Stelt niets voor. Er is een mooi afdeksysteem voor, in zwart en chrome, wanneer je het rek er niet op hebt.

Gaten zijn al voorgeperst in je kofferbak (zie binnenkant).

Denk het niet , 'k ben juist gaan kijken en ik zie helemaal niets(facelift van 2002) Misschien toch maar eens langs BMWdealer gaan en wat info vragen.

Link naar reactie
  • Administrator
Denk het niet , 'k ben juist gaan kijken en ik zie helemaal niets(facelift van 2002) Misschien toch maar eens langs BMWdealer gaan en wat info vragen.

Zeker weten? Zowiezo bij de prefacelift zitten er 4 kleine "putjes" aan de binnenkant waar je de boor simpel in kan zetten.

En als je het zelf niet durft, dan is er een garage in Reeuwijk die vast met alle plezier de boor in je koffer zet :thumbup:

Link naar reactie
Ferry76 heeft geloof ik pas nog een demontabel rekje gekocht, hij zal denk ik nog wel reageren <_<

Gr Ruud

Nou Ruud_19 hier is dan Ferry76 :(

Klopt ik heb via marktplaats een (universeel) demontabel rekje gekocht en wel in het chroom.

Dit universeel rekje is echter weer beperkt geschikt voor BMW Z3 en Mazda MX5, misschien nog een paar maar dat weet ik niet.

Zou zeker geen gaten gaan boren en voor een demontabel rekje gaan dan is er nog een weg terug zonder dat je gaten overhoud met van die achterlijke dopjes erop.

Inmiddels heb ik ook via marktplaats een oude lederen koffer gekocht dat ik beter vindt staan dan een plastic/stalen uitvoering.

Maar ja smaken verschillen anders reden we allemaal in dezelfde uitvoering, kleur etc... , gelukkig maar :thumbup:

De uitvoering op de website in deze topic ken ik niet.

Als er nog vragen over zijn hoor ik het wel.

Gr, Ferry

Link naar reactie
Bijna alles kan je laten verchromen, waarschijnlijk ook het rekje van Bartho wel.

Die bij Bartho zijn er ook verchroomd en in RVS uitvoering, heb hem zelf ook (en Ferry76 ook), kijk maar even in mijn Topic :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Nou Ruud_19 hier is dan Ferry76 :thumbup:

Top Ferry, maar zou je eens een :( willen plaatsen met koffer, ben benieuwd hoe het eruit zit <_<

Gr Ruud

Link naar reactie
Die bij Bartho zijn er ook verchroomd en in RVS uitvoering, heb hem zelf ook (en Ferry76 ook), kijk maar even in mijn Topic <_<

Heb jij dan type A of type B want ik zie echt geen verschil hoor , heb nu wel gezien dat ze inderdaad in chroomuitvoering te krijgen zijn :thumbup:

Link naar reactie
Top Ferry, maar zou je eens een :( willen plaatsen met koffer, ben benieuwd hoe het eruit zit :thumbup:

Gr Ruud

Wil best een foto plaatsen maar met dit <_< weer heb ik geen rek en koffer erop gemonteerd zitten.

Dat is voor de zomer (vakantie) bedoelt en de tourrit naar Zwitserland/Italy.

Op internet zijn genoeg voorbeelden heb ik gezien.

Gr, Ferry

Link naar reactie
  • Administrator
Wil best een foto plaatsen maar met dit <_< weer heb ik geen rek en koffer erop gemonteerd zitten.

Gr, Ferry

Idd :( weer grrr, maar is het zo'n rek?

Was dit dan geen dit geen optie? ik wil eigenlijk zo'n set kopen

voor straks op vakantie (maar dan voor de Z4 :thumbup: )

.

Gr Ruud

Link naar reactie
Heb jij dan type A of type B want ik zie echt geen verschil hoor , heb nu wel gezien dat ze inderdaad in chroomuitvoering te krijgen zijn :thumbup:

Ik heb zelf de RVS uitvoering, gekocht van een medelid hier op het forum :muur:

Link naar reactie
Ik kan natuurlijk ook een rekje laten maken en dit laten verchromen....... :thumbup:

Als je een zwarte ZZZ zoekt , kan je natuurlijk een blauwe kopen en deze laten spuiten....

Vergeef me, ik dacht ff met je mee, nare gewoonte van mij. Maaruh ik dacht dat jij al een zwarte ZZZ had? :muur:

Link naar reactie

Het rekje wat ik heb is de RVS uitvoering en is volgens mij het type B, maar voor die prijs bij BB, (die lui zijn hartstikke gek :unsure: ), zou ik nog even verder zoeken op het net, ze worden vaak genoeg aangeboden omdat ze universeel zijn en dus op meerdere auto's passen (b.v. Mazda MX5).

Ik heb voor een paar weken geleden een site gezien die veel van deze rekjes tweedehands verkocht en voor een prijs zo rond de €125,- ik zal wel even zoeken, als ik hem weer vind laat ik het je even weten.

Gr. Theo

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in